rek
rek
22.10.2015
8 Komentarze

Dead Island 2: Po odsunięciu od prac Yager nie radzi sobie zbyt dobrze…

Jak informowaliśmy w lipcu - Yager, niemiecki developer odpowiedzialny za niezłe Spec Ops: The Line, nie pracuje dłużej nad Dead Island 2. Jeden z pracowników znalazł czas, by opisać, jak zespół zareagował na nagłą decyzję wydawcy.

Więcej o dramie na linii Yager-Deep Silver możecie przeczytać w tym miejscu. Tymczasem oddajmy głos Timo Ullmannowi, którzy do wakacji pracował nad następcą Martwej Wyspy:

Skasowanie projektu w tak późnym stadium to katastrofa na wielu różnych poziomach. To naprawdę najgorszy, możliwy rezultat. Wszyscy zaangażowani tracą.

Gorzko skomentował na łamach GamesIndustry. Ullmann ma zresztą pozaartystyczne powody do narzekań, bo też rezygnacja z usług jego studia doprowadziła do zamknięcia Yager Productions, filii powołanej wyłącznie w celu prac nad grą (a w rezultacie: zwolnień). Jak dodaje:

Nie jest łatwo nie mieć szansy na dokończenie Dead Island 2. To… to boli, wiesz? Zaraz po ogłoszeniu (zakończenia współpracy – przyp.) część zespołu była zszokowana, ale musisz znajdować w sobie siłę, by iść dalej. Skasowanie projektu, zwłaszcza, jeśli stawki są tak wysokie, nie jest niczym niezwykłym. To boli, owszem, ale się zdarza.

Przypomnijmy, że Deep Silver wciąż nie ogłosiło światu, kto przejmie pałeczkę po Yagerze i jak wiele z pracy, jaką wykonali niemieccy wyrobnicy, znajdzie się w pełnej grze.

rek

8 odpowiedzi do “Dead Island 2: Po odsunięciu od prac Yager nie radzi sobie zbyt dobrze…”

  1. Nieee ;/

  2. ee.. część zespołu była zszokowana, poszkodowana, czy zszkodowana? wybierzcie 1.

  3. całkiem szybka korekta.

  4. Ciekawe jak naprawdę wyglądała gra w „tak późnym stadium”. Jak to rozumieć? Jakby to była beta to by napisali że beta. Jakby to była alfa to by napisali że alfa. Ciekawe ile tej gry faktycznie mieli.

  5. @OnceAThief A czym miała się tak bardzo różnić ta część od pierwszej, że miała być lepsza?

  6. Szkoda ich pracy i zamknięcia studia. Ciekawe czy Deep Silver posiada jedynie prawa do marki czy także prawa do tego co zrobili w studiu. Yager mógł by wypuścić to co ma pod innym tytułem, bo filmiki z prezentacji wyglądały ciekawie 🙂

  7. Smuci mnie niesamowicie każda zła wieść o Yager bo Spec Ops The Line to zdecydowanie jedna z najlepszych gier w jakie grałem. Jedyna gra która naprawdę zaskoczyła mnie fabułą.

  8. Jakoś mi ich nie żal. Nie zrobili nic naprawdę dobrego. Spec ops the line było mimo niezłej fabuły średnią grą.

Dodaj komentarz