Dead Island 2: Po raz kolejny zmieniono studio tworzące grę

Produkcję następcy pamiętnego tytułu Techlandu można określić jednym słowem: piekło. Wielu fanów podejrzewało, że brak zaangażowania w projekt oryginalnych twórców nie może przynieść niczego dobrego i chyba nikt już teraz w to nie wątpi. Pierwszy raz o „dwójce” usłyszeliśmy w 2014, a zagrać w nią mieliśmy już wiosną rok później. Jak dobrze wiecie – nic takiego nie miało miejsca.
Zamiast tego po kilkukrotnym przekładaniu premiery z produkcją pożegnał się Yager, twórcy Spec Ops The Line, później trafił w ręce Sumo Digital (odpowiedzialnych m.in. za Sonic All Stars Racing Transformed, następnie pojawiły się doniesienia o skasowaniu projektu, żebyśmy w kolejnym roku mogli dowiedzieć się, że „a wcale, bo nie, wciąż powstaje”. W 2018 gra również „wciąż powstawała” i w 2019 także „wciąż powstawała”. Telenowela zombie zdaje się nie mieć końca, chociaż pojawił się (znowu) pewien promyk nadziei.
Nowy raport finansowy THQ Nordic, wydawcy tytułu, z którego dowiedzieliśmy się o kolejnej części Saints Row, zawierał także jedno zdanie na temat Dead Island 2. Ogłoszono bowiem, że prace nad projektem przejęło Dambuster Studios, znane do tej pory z umiarkowanie udanego Homefront: The Revolution. Czy możemy się więc spodziewać, że Martwa Wyspa będzie jednym z dwóch tytułów AAA, które THQ zamierza wydać przed końcem marca 2021? Szczerze wątpię, ale gdyby tak się jednak stało, będę pierwszy do otwierania Piccolo.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Dead Island 2: Po raz kolejny zmieniono studio tworzące grę”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czy ten (survival) horror się kiedykolwiek skończy (ukaże)?!
Piccolo-Szatan Serduszko z Dragon Balla Z 😀
Z tego robi się tak polski Duke Nukem Forever, tyle że tam zmieniali silnik gry, a tutaj zmieniają twórców. 🙂
Gra ma potencjał wszystkich zmienia w zombie więc zmieniają ekipy.
Do trzech razy sztuka xD Gra jest przeklęta 🙂
Robi się z tego drugi Duke Nukem.