Dead Island: 20 minut rozgrywki! [WIDEO]
![Dead Island: 20 minut rozgrywki! [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/3ae7fac9-082a-446e-ad65-c3fed5786596.jpeg)
Twórcy Dead Island nie patyczkują się i zamiast publikować dziesięć teaserów i zwiastunów, wolą pokazywać obszerne fragmenty gameplayu. Rozsiądźcie się wygodnie - przed wami aż 20-minutowy zapis rozgrywki, który wygląda wręcz obłędnie.
Jak żyję, tak od produkcji FPP i FPS (z niewieloma wyjątkami) zazwyczaj mnie odrzucało. Tymczasem, choć Dead Island nie zapowiada się na łatwą grę, prawdopodobnie znajdzie się na mojej półce. No, ale już nie nawijam, oto wspomniany gameplay:
Czytaj dalej
145 odpowiedzi do “Dead Island: 20 minut rozgrywki! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mam nadzieję że to przez wczesną fazę projektu animacje wyglądają jak wyglądają. Grafika niecieszy oka ale jak to mówią grywalność może zatrzeć takie wrażenie, tylko właśnie jak zamiast dynamicznej walki będzie machanie cepami i patrzenie na jakiś badyl który jest nogą to gra wcale nie musi znaleźć wielu odbiorców. A i tak pora zrozumieć że gra z Polski to dalej gra, widzimy i jej wady i mówi i o nich ^^
Coraz bardziej mi się podoba. Trzeba odłożyć pieniążki ^^.
System walki totalnie zerżnięty z Dark Messiah of Might and Magic (kopniaki, wymachy bronią, spowolnienie czasu w momencie zadawania „lethal damageu”). Sama grafika wygląda jak usprawniony silnik Source, a animacje podnoszenia się zombie wygląda jakby 15m wyżej stał gościu który ciągnie nimi za sznurki jak marionetkami.
Jak dla mnie nudy… Może poźniej mnie jakoś pzrekona.
Wszystko fajnie, ale animacja postaci to porażka.
Ach ten widowiskowy moment w 2.50, wiadomo już dzięki pogromcą mitów i nawet naszemu CD-A że beczka nie wybuchnie po strzale z pistoletu ale co tam! w Dead Island możemy doprowadzić do wybuchu rzucając w nią bejsbola z gwoździami (który o dziwo przetrwa wybuch bez uszczerbku) brawo Techland 😀
Dead Island naprawde zapowiada sie coraz ciekawiej. Osobiscie chcialbym tez zobaczyc remake starenkiego survivala Robinson’s Requiem na takim silniku.
@Adzior – naprawdę uważasz, że to wyglądało „wręcz obłędnie”? Naprawdę? Czy piszesz tak, żeby ludzie kliknęli? Wiesz, gdzie się takie praktyki stosuje? Może przemilczę…|Co do filmu: 15:58 – przeładowanie i model karabinu/ręki wygląda, jak z 2002 roku. Ja wiem, że do wydania gry jeszcze czas jest, ale mam dziwne wrażenie, że tego nie poprawią. Całość śmiertelnie nudna. Klimat trzymają tylko fragmenty, w których pada deszcz. Wyskakujące punkciki a’la Bulletstorm tylko pogarszają sprawę. Ech…
no mnie też jakoś to jeszcze nie przekonuje…
Już to niedawno oglądałam, ale kopniaki przyprawiają mnie o atak śmiechu. Mam nadzieję, że animacje poprawią jeszcze.
Techland twierdzi, że te punkciki i to wszystko można wyłączyć. Dla mnie wygląda obiecującą, ale trzeba jeszcze wielu poprawek.
Nie wiem czy ktoś to zauważył, w momencie gdy gość zdobywa achievement w prawym dolnym rogu pojawia się okienko steama, a gra wygląda jakby była prezentowana na xboxie.|Dokładnie to moment 15:34.
nie no… rzuciła drewnianą deską w butle z gazem i wybucha zionąc ogniem… przestałem wierzyć w gry.
Zaprezentowany fragment nieźle mnie odrzucił. Widziałem już sporo komentarzy, że ludzie są rozczarowani, bo po genialnym trailerze spodziewali się czegoś zupełnie innego (przynajmniej, jeśli chodzi o klimat). I widzę, o co im chodzi. Sorry, panowie, ale bądźmy szczerzy: ta gra wygląda na totalnego średniaka. Takie pierdu-pierdu-machanie-kijem-z-kupą w blasku słońca. Może to dlatego, że tropikalna wyspa w ogóle nie pasuje do koncepcji zombie? Czekam na kolejny materiał, może będzie lepiej. Temu daję 5/10
Ta laska chyba w wietnamie walczyła…
Oby nie wyszedł z tego Dead Rising FPP i nie nudził się po godzinie zabawy 😉
Coraz lepsze zabijanie
animacja w grach takich jak ta gra na tyle dużą rolę że techland ma się czego wstydzić. i gdzie zapodział się klimat? i dlaczego jestem obojętny co do empeców? w trailerze było co innego!
Maczeta/tasak ubryzgane juchą aż miło, ale już nabijany gwoźdzmi kij baseball’owy jest zupełnie odporny na zabrudzenia. Mała, ale jednak niekonsekwnecja. Sama gra nie wzbudza we mnie skrajnych emocji, jakie miały miejsce podczas oglądania trailera. Na pewno będzie dobra, a czy świetna – premiera zweryfikuje.
nowy król w walce z zombiakami; chyba już czas przerzucić się z Left 4 Dead 2
niestety przy tym co było na trailelrze a tym co jest w gameplayu jest przepaść w wielkości kanionu Kolorado. Strasznie mi się nie podoba to jak się ruszają postacie, nie ma tutaj przyśpieszenia, nie ma tej paniki która była w trailerze, bardzo słabo wgląda animacja, nie pasuje mi widok FPP??!! wogóle ta gra to nie ma za grosz klimatu, co mogę pochwalić – grafikę mapy, bardzo ładna przypomina Far Cry, i w zasadzie tyle mogę pochwalić, bo reszta jest bardzo średnia, i nie rokuje jej żadnych sukcesów.
i 4 linijki tekstu dla prowadzonej postaci to albo zdecydowanie za mało, albo jak kto woli o 4 za dużo
Mnie to się kojarzy z Borderlands, inna grafika i inny świat, ale podobna rozgrywka (XP za zabicia i questy, maczeta+1 do elektryczności wymagany 14 lvl 😛 ), gdzie wcześniejsze założenia typu kałuża+wiszący obok kabel pod napięciem= smażony zombie i inne rozwiązania na poczekaniu przy wykorzystaniu otaczających nas elementów.. Nie jest źle ale to nie to co zapowiadali…
Wizyta w studio mo-cap jest zalecana.I ten fruwający piasek mi nie pasuje tym bardziej że drzewa ledwo kolyszą się.
jest miodnie i cudnie….. wszystko cacy boje się tylko ze gra może stać się po pewnym czasie monotonna….
Atak jest ładny,kopniak słaby tak samo jak mimika.
poprawić animacje i będzie bardzo dobra gra
Kolejna sucha gra z zombie w roli głównej.
Ładne krajobrazy , a tak poza tym to trochę wieje nudą. Wiem ,że nie ma co się doszukiwać w „siekance” jakiegoś głębszego przesłania ale nawet jak na siekankę to co tu zaprezentowano jest strasznie nużące – szukanie zombiaków , czekanie aż podbiegną by w końcu dać im w łeb . |Deszcz pada , a za pędzącym autem nadal się kurzy jakby ziemia była sucha na wiór , animacja kopniaka też komiczna , no i jeszcze wiele innych niedociągnięć , które wymieniliście.
Podczas strzelania zamek w karabinie w ogóle się nie rusza, nie ma też wylatujących łusek 😛 .
kozirek, gdzie Ty to widzisz? Bo ja nic nie widzę. Nawet w wersje hd puściłem i klatkę po klatce jechałem i żadnego steama nie zauważyłem.
Przy okazji dodam, że te punkty lecące z zombiaków to porażka. Miało być na poważnie, a nie kolejny Bulletstorm.
gra zapowiada sie bardzo ciekawie (zwlaszcza grafika) ale powinni jeszcze duzo poprawic…
Em widziałem to jakiś tydzień temu.Mnie tam się gra podoba sandboxowy.coop,zombie survival.
Przecież można te punkty wyłączyć ….
@Osioł no to masz faila bo nawet ja zauważyłem. Prawy dolny róg 🙂
Miałem duże nadzieje co do DI, szkoda, że spełzają powoli na niczym…
Czy ktoś zauważył w 15:55 okienko steama z odblokowanym achiwmentem?? nic mi nie wiadomo o steam support dla tej gry
jak dla mnie bomba
Dla mnie też, ale ludzie muszą zawsze pomarudzić, nawet jak to beta
@aleksdraven ja widziałem na steamie że są osiągnięcia dla Dead Island ale już znikneły
Borderlands z zombie w roli głównej, na dodatek z jakąś taką toporną walką wręcz. Ta gra chyba trochę zboczyła z właściwej ścieżki.
gra bardzo ładnie wygląda zagrałbym w nią ale pewnie nie bd miał kasy xD
Sztywna bohaterka ze sztywnymi tekstami, przy upadku tekstury nachodzą na siebie, za długo trwa podnoszenie rzuconej bronii – na sporą chwilę nie widzi się świata wokół, zombie mają tendencję do biegania jak się na nie nie patrzy, tj w Postalu 2. Walka też na dłuższą metę jest monotonna… Bardzo zmarnowany potencjał…
The Cartel też będzie na steama i z achiwmentami ciekawe co tak podkusiło techlanda do takiego kroku
O błłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!! sory taka brzydka grafika że aż zwymiotowałem na klawiature a zresztą i tak wole kupić sobie nową klawiature niz tego śmiecia, zapowiadało sie ładnie ale to będzie gniot roku
Czy ta gra stara się być kolejnym Postalem? Bo na razie tak to wygląda… BTW, fizyka rozjeżdżania zombi autem jest koszmarna, ciała zombi zachowują się, jakby były plastikowymi butelkami… Co do grafiki, to krajobrazy są całkiem niezłe, ale ta maczeta, nóż i karabin są jakby… za chude… Raczej hitu z tego nie będzie…
@PCbox Brzydka grafika? Zrób lepszą…
Dla mnie must have. Coś jak Dead Rising 2 – niby większość narzeka a dla mnie to genialny relaksator. Lubię takie klimaty.|@Malakay: a co ja na swoim blogu pisałem parę dni po tamtym zwiastunie? Że większość się zawiedzie bo nie dostanie tego co na nim było. Jesteś jednym z dowodów potwierdzających moją (oraz Frictional Games) przepowiednię.|@aleksdraven: możliwość dotarcie do większej ilości odbiorców za granicą. Co tu więcej można dodać.
Szkoda, że to zombi nie gadają po niemiecku. Byłaby jeszcze większa przyjemność je tłuc… Co do gry to fajna, soczysta napierd**lanka i taka ma być. Chociaż niewątpliwie kilka elementów kuleje. A kierownicę mogli dać po lewej stronie. To będzie gra na 7.|@TreKronor: O co chodzi w twoim awatarze? Taka ironia, czy naprawdę kochasz Niemcy?