30.08.2010
Często komentowane 42 Komentarze

Dead Rising: Case Zero – pierwsze dziesięć minut z rozwałki zombie [WIDEO]

Dead Rising: Case Zero – pierwsze dziesięć minut z rozwałki zombie [WIDEO]
Dead Rising: Case Zero to prequel Dead Rising 2, który jutro (!!!) ukaże się tylko na Xboksie 360. Ci, którzy nie posiadają X360, a chcieliby poznać wcześniejsze losy Chucka Greena, mogą obejrzeć pierwsze dziesięć minut rozgrywki z tej mini-produkcji. Filmiki z nimi pojawił się w sieci.

Pierwsze minuty rozwałki zombie w Dead Rising: Case Zero:

§

42 odpowiedzi do “Dead Rising: Case Zero – pierwsze dziesięć minut z rozwałki zombie [WIDEO]”

  1. Dead Rising: Case Zero to prequel Dead Rising 2, który wkrótce ukaże się tylko na Xboksie 360. Osoby, które nie posiadają X360, a chciałyby poznać wcześniejsze losy Chucka Greena, mogą obejrzeć pierwsze dziesięć minut rozgrywki z gry, które pojawiły się w sieci.

  2. takie jakieś średnie :/

  3. te zomnbie tak stoją i go nie atakują? dziwne Left4Dead jest lepsze chociaż zobaczymy po premierze

  4. Więcej tu loadingu niż samego gejmpleja

  5. Nie wiem jak z innymi grami na xklocka jest, ale ta gra ma chyba długie czasy wczytywania 😛 |Poza tym do takiej rozwałki jakaś muzyka by się przydała.

  6. masa loadingow… MASA!

  7. w dead rising zombie atakuje głównie wtedy jak się do nich podejdzie, dotego tutaj jest okropnie mało zombie, w późniejszej części gry gdy będzie tyle zombie że ruszyć się nie będzie dało to wtedy dopiero będzie trudniejsze(wiem bo grałem w 1)

  8. Między tymi loadnigami były przerywniki filmowe, ale gracz od razu je skipował. Mimo wszystko tych ekranów ładownia jest dużo. Mam w domu x-kloca i w nie spotkałem się z tak długim wczytywaniem.

  9. AlojzyPachucy 30 sierpnia 2010 o 09:36

    zombale powinny byc jak z filmu „dzien zywych trupow” czyli szybkie, silne ale bez zadnych „mocy” jak to jest w left 4 dead bo to psuje troche zombiaczy klimat xd tutaj te zombiki chyba nie sa glodne bo nie szczegolnie sie przejmuja obecnoscia zywego czlowieka xd

  10. Obejrzeć chyba 3 min gameplayu i 7 loading’ów 😀

  11. 1/3 gameplaya loading zombiaki jakoś tak stoją ja bym dał 4/10

  12. @stubbs1 tak twórcyo tym mówili że na początku rozgrywki będzie mało zombie dopiero z progreasem będzie ichprzybywać

  13. WOW! Masa akcji,mało ładowania,dobry silnik graficzny,kupa agresywnych i szybkich zombi do zabicia,dobre bronie,ciekawe mapy,4 bohaterów… zaraz to nie ta gra,pomyliło mi się z L4D 😀 |=============|Coś widzę,że szykuje się kolejny średniak. Zombi stoją w miejscu i czekają,aż ich zabijemy,ładowanie trwa wieki,w 4:37 wszystkie ciało leżą tak samo. Czyli podziękował i za to i za normalną grę,pozostanę przy wspaniałym L4D

  14. Nie grać w jedynkę a oceniać 2, w jedynce (grałem u kolegi)zombie atakowali tylko jak się do nich podeszło i było ich tyle jak teraz, ale w pierwszych etapach gry, ale pod koniec bo mi pokazał to zombie było od cholery, grę kupie na pewno. PS. W L4D dla mnie zombie były za szybkie miały moce jak w DC Universe, normalnie antybohaterowie ze zgniłą [beeep] nie porównuj 2 różnych do siebie gier bo to jest dziwne, niby też o zombie ale tak naprawdę to jest jedyna rzecz która łączy Dead Rising i L4D.

  15. Przez oglądanie Highschool of the Dead mam jeszcze większą ochotę zagrać w Dear Rising 2. Nie mogę się tej gry doczekać.

  16. W grach Capcomu od początku zombi były powolne i niemrawe… weźcie zobaczcie np. Resident evil 1, 2, i 3. Aha jakbyście nie zauważyli tu są bardziej realistyczne zombi bo one gryzą, a jakby się przyjrzeć w l4d to tam zombi tylko biją i kopią. Ale i tak l4d lepsze 🙂

  17. „W tym filmie zauważyłem wielki atak hhhmmm zo a raczej loandingów”!!;)

  18. Więcej loadingów niż w Wiedźminie, a i gameplay jakiś taki okropnie niemrawy. Do tego brak jakiejkolwiek muzyki. Gra bez żadnego klimatu… Dla mnie porażka.

  19. Rzeczywiście, mnóstwo loadingów… Chociaż w niektórych momentach wydaje się to być uzasadnione, bo skoro gra potrafi obsłużyć ok. 500 zombiaków na jednej mapie…

  20. Czekam na gameplay z wersji na ps3 wtedy moze te loadingi nie beda tak denerwować i rzucać sei w oczy.

  21. eee nic ciekawego. Nudne takie. Nic się nie dzieje tylko pobiegał trochę, chwilę potłukł zombie ale w i tak nie wiem po co bo do tego motoru mógł dobiec bez zabijania. Jak wracał to przy okazji przejechał parę zombie. W tej grze to zombie to nie żadne zagrożenie tylko raczej nuda. Wole L4D

  22. Loading, save, loading, dwa kroki, cios młotem, dwa kroki…loading, save…trochę monotonne. No i faktycznie zombiaki Capcomu zawsze były powolne…ale aż tak niemrawe kupy mięsa to chyba lekka przesada.

  23. Nie wiem, tylko ja zauważyłem doczytujące się tekstury (na początku, na dachu kępka trawy była lub czegoś). a tak w ogóle to faktycznie,ładowanie za długie,a bohater jakoś sztywno biega:P

  24. miałem kupić ale odstrasz mnie ten gameplay,jakoś nie widzę w tym akcji a poza tym odstraszają mnie te częste loadnigi 😕

  25. *ziewa* Zombie w tej grze miast 'Móóóóóózgiiii’ powinny mówić 'Nuuuuuuuuuuuudyyyyyyy’

  26. nie ma to jak strzelic sobie samoboja wypuszczaja TAKI gameplay bo mimo wszystko mysle ze pelna wersja jest wiele ciekawsza

  27. GreaterGoodVenom 30 sierpnia 2010 o 12:16

    Nie śledzę newsów o tej grze, ale filmik obejrzałem. Wrażenia ?|Beznadziejna grywalność. Akcja jakaś ślamazarna, masa loadinków… Porażka.

  28. ludzie czy wy nie potraficie zrozumieć że to tylko początek rozgrywki w czymś co można nazwać dlc, w pełnej wersji będzie o wiele więcej zombie + masa broni i ich łączenie + sporo trudnych bossów

  29. Ruchy tego gościa są tak sztywne,jak trupy,którymi zapewne były te zombiaki.

  30. faaaaaaajne w zadnej gierce na pc nie bylo tyle zombich na raz co prawda potem to bedzie cholernie nudne ale zeby sie zabawic prez tydzien czemu nie?

  31. Tylko po co tyle zombi które są wolne i agresywne jak kamień? |Wolę kilkanaście szybkich i niebezpiecznych zombi z L4D by mieć jakiś FUN(F jest jak fiolka, tak pełna zarazków, U jest jak uran,do bomb! N bo nikt nie przeżyje…) Zresztą gra wygląda na taką która w pojedynkę szybko się znudzi(nie wiem czy jest multi). Jednak zabawa w 4 lub 8 jest dużo fajniejsza.

  32. mam nadzieje, ze wersja pc bedzie dzialac nie co lepiej i proces dogrywania poziomow bedzie znacznie krotszy

  33. Straszna nuda, pewnie bym zasnął grając w to.

  34. Loading na loadingu ;P

  35. @Cormac22 no to pomyśl jak potem długie będą te loadingi…. Dla mnie średnie.

  36. Przez loadingi można by się przy odrobinie samozaparcia przegryźć…ale ten brak jakiejkolwiek akcji pomiędzy jest straszny. Bohater stoi sobie jakby nigdy nic w tłumie truposzy i bez zbytniego pośpiechu masakruje te, które miały pecha stać mu na drodze. To co w grach i filmach o „zgniłkach” budzi najwięcej emocji, to atmosfera zaszczucia i ciągłego zagrożenia. A po tej ulicy mogły by równie dobrze chodzić staruszki z torbami na zakupy.

  37. LOADING…

  38. Lol myślałem, że mi się film zaciął, a to wczytywanie było.

  39. napis „loading…” zajmuje 50% gameplaya

  40. Oprócz loadingów to z tego filmiku wywnioskowałem tylko,że snajpery są lamerskie i to,że l4d toto raczej nie zagrozi.

  41. Wyobraziłem sobie tą mega-dynamiczną pierwszą scenę walki w wydaniu Valve-idziesz przez miasto,wszystkie te (na oko tak z 200)zobie niemrawe,unikasz ich.Podchodzisz do sklepu,otwierasz drzwi i nagle wszystkie naraz sie na ciebie rzucają…i to byłaby akcja,a nie-z tego co widziałem to tutaj wystarczy unikać zombie.Gdyby były one tak niemrawe,to zapewne sam bym przeżył „zombiepokalispę”

  42. Super:D Kupię tą grę żeby zobaczyć napis ,,LOADING” 😉

Dodaj komentarz