06.12.2010
12 Komentarze

Dead Space 2: Dwie strony strachu [WIDEO]

Dead Space 2: Dwie strony strachu [WIDEO]
Twórcy Dead Space 2 na filmiku z cyklu "z pamiętnika developera" pokazali nam, jak wyglądać będzie rozgrywka w trybie dla wielu graczy. Szczególnie interesująco zapowiada się gra po stronie nekromorfów.

O multiplayerze opowiada nam Ian Milham, art director (wybaczcie makaronizm – a raczej ryboifrytkizm – lecz dyrektor do spraw sztuki brzmi dość pokrętnie) pracujący nad Dead Space 2. §

Grając z innymi możemy wcielić się w ludzi, którzy grupując się w oddział „kosmicznych policjantów” walczą o przetrwanie. Można również zagrać jednym z nekromorfów i samodzielnie podnieść poziom adrenaliny we krwi przeciwników.

W grze wieloosobowej do naszej dyspozycji zostaną oddane cztery rodzaje stworów. Lurker przypomina zmutowanego niemowlaka i potrafi rzucać kośćmi (bynajmniej nie tymi do gry) we wrogów. Mocną stroną Spittera jest umiejętność walki na dystans. Puker zgodnie z nazwą będzie wymiotował na ofiarę, zaś Pack to nic innego, jak gromadka małych, niesfornych i żądnych krwi nekromorfów.

Dead Space 2 pojawi się w sprzedaży 28 stycznia 2011, a ludzi walczących z brutalnymi kosmitami możecie zobaczyć już dziś.

12 odpowiedzi do “Dead Space 2: Dwie strony strachu [WIDEO]”

  1. Eh, i po co to. Spitter – Od razu skojarzenia z L4D. Przecież to jest horror, a jeśli horror, to musimy się bać. A z kolegami po sieci? Raczej nie.. |Poza tym dominacja L4D jest tak silna, że tutaj nawet widać inspirację. A na pewno DS2 jej nie złamie, niestety.. A szkoda, bo jesynka to naprawdę dobra gra.

  2. @EzioGrampl: Nikt Ci nie każe grać w multi. Co ma multi do singla? Ja też uważam, że od tego typu rozgrywki jest L4D, ale nie zaszkodzi, jak i tu będzie podobne multi, nie wszyscy grają w grę od Valve.

  3. Z tego co widzę po gameplayach, prezentacjach i demach, to… niestety dwójka straciła klimat. Klimat, który w jedynce urywał jajca i wieszał je na ścianie koło mięska innych nieszczęśników. Dwójka wydaje mi się diablo efektowna i soczysta… ale już na pewno nie straszna. To już akcja, nie horror.|Niedługo demo. Mam ogromną nadzieję, że moje powyższe narzekania okażą się bzdurami. A jedynka i tak wymiata (niedługo przechodzę po raz czwarty)! 🙂

  4. Jak dobrze to wykonają to będzie ostro i niewiele będzie mieć wspólnego z L4D – prędzej z AvP. W AvP można było naprawdę zrobić w gacie jak nagle z cienia koleżka alien wyskakiwał – mam nadzieję że tu będzie podobnie 🙂

  5. Spitter, Puker (to samo co Boomer) – skąd ja to znam? Ale i tak może być ciekawie.

  6. jeszcze przed końcem grudnia złożę zamówienie na kolekconerkę

  7. Po obejrzeniu filmika mogę stwierdzić że tekstury będą miały słabą rozdzielczość, już w jedynce miejscami było to widać. No ale konsola nie pociągnie wszystkiego, albo silnik nie baro :/

  8. @ m4dm4x|Nie zgodze sie z Toba w 1 kwestii, a mianowicie… DS 1 nie mial w ogole klimatu. No dobra, przez pierwsza godzine sie nawet wczulem, a pozniej hmm… pfrrr.. I skonczylem tylko dlatego ze kupilem, ale i tak czuje ze wydalem pieniadze na marne.

  9. „wybaczcie makaronizm – a raczej ryboifrytkizm – lecz dyrektor do spraw sztuki brzmi dość pokrętnie”Mnie „art director” nie przeszkadza, ale nie można po prostu „dyrektor artystyczny”? ;P A co do Dead Space’a 2, to jestem bardzo ciekawy efektu końcowego, część pierwsza była imo świetna.

  10. On przypomina wilkołaka…

  11. podobny do mojego kumpla ;d

  12. Kolejni ludzie piszący/stwierdzający w komentarzach, że grafika JEST NAJWAŻNIEJSZA:(

Dodaj komentarz