Dead Space 2: OK, będzie na PC. Plus: pierwszy niewyraźny fragment rozgrywki [WIDEO]
![Dead Space 2: OK, będzie na PC. Plus: pierwszy niewyraźny fragment rozgrywki [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/9288d610-6f19-4258-ba69-d2a28f982295.jpeg)
Podczas zakończonej w weekend imprezy PAX East odbyła się prezentacja gry Dead Space 2. Krótka, lecz treściwa - twórcy wspomnieli mimochodem, że wersja na PC się pojawi (ale tematu nie rozwijali), a także pokazali pierwszy kawałek gameplayu. Inspirowany Prince of Persia...
Gameplay jest króciutki (trwa niewiele ponad pół minuty) i jedyne, co pokazuje, to nowa umiejętność Isaaca (a raczej nową wersję starej umiejętności).
Nie wiem, jak wam, ale mi przypomniało to od razu sceny z Prince of Persia (tego „animowanego„), w którym Książe ma bardzo podobną umiejętność (i też musi w trakcie lotu unikać najróżniejszych przeszkód). Oby Dead Space 2 nie poszło dalej tym tropem…
§
Czytaj dalej
34 odpowiedzi do “Dead Space 2: OK, będzie na PC. Plus: pierwszy niewyraźny fragment rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Podczas zakończonej w weekend imprezy PAX East odbyła się prezentacja gry Dead Space 2. Krótka, lecz treściwa – twórcy wspomnieli mimochodem, że wersja na PC się pojawi (ale tematu nie rozwijali), a także pokazali pierwszy kawałek gameplayu. Inspirowany Prince of Persia…
Przegięte To ma być horror s-f, a nie „Isaac Superhero”! 🙁
Moim zdaniem za wcześnie na takie komentarze (że Isaac nagle będzie superhero). Przeskakiwanie (czy raczej przelatywanie…) z wagonu do wagonu zapewne będzie tylko kilka razy podczas całej rozgrywki, a może nawet tylko w jednym momencie. Niewiele widać, bo przez cały filmik leci, leci i na końcu ubija nekromorfa. Tyle, że ten nekromorf to żadne zaskoczenie po takiej dynamicznej akcji, więc mam nadzieję, że tak cała gra wyglądać nie będzie. Bo gdzie dynamizmu za dużo, tam efekty horrorowe mogą pójść się…
A mnie się spodobało. Ot trochę innej akcji niż ciągłe zabijanie nekromorfów.
Niewyraźny ten filmik, ale trzeba przyznać że dwójka będzie miała dużo akcji.
wyrdhamster ledwo 43s filmu słabej jakości obejrzałeś i jusa twierdzisz że słabe. mnie tam się podobało czekam na następne newsy o ded space 2
To ptak, to samolot, to IRON-MAN …. a nie to tylko Isaac. Wygląda jakby wchodził do wagonu i mówił „dobra, gdzie te robale !?”
od mechanika do rzeźnika! Isaac to teraz bojowy żołnierz
dokładnie .. coś za dużo akcji w tym survival horrorze
w tej grze to isaac powinien się bać a prawda jest taka, że potworki boją się jego…
Hehe. Bawi mnie trochę, jak ludzie narzekają, jak z tej gry zrobi się teraz zwykły tpp(znaczy nie horror). Może coś ze mną nie tak, ale ani razu nie bałem się/wystraszyłem niczego w jedynce, więc od samego początku był to dla mnie zwykły TPP:P Szkoda, że w taki sposób traktują PC’towców… No nic, czekam, czekam, bo 1 była świetna!
Ja z kolei mam zupełnie inne zdanie niż przedmówcy. Dla mnie Dead Space był horrorem, ale jego „straszność” nie polegała na typowym podskakiwaniu na fotelu. Tu horrorem była gęsta, klejąca się atmosfera i ociężały, ludzki bohater, który walczył narzędziami naprawczymi. Po ukończeniu gry odetchnąłem z ulgą jakby dwa razy; bo ukończyłem wspaniałą grę i ponieważ nie muszę już nigdy do tego piekła wracać:)
W jedynke niegrałem ale jak na to patrze to dwujke kupie i w jedynke pogram.
szymon1944 – i pisać się nauczę :]|Dobrze to Antyvirek opisał – strach był na początku gdy nie widziałeś w co w ogóle strzelasz, poruszało się naprawdę ciężko a wyjścia w kosmos to było coś.
brzydka ta zbroja/kombinezon isaaca:[
TAK JEST DZIECINKO!!!!
do premiery trochę zostało więc nie ma co narzekać… A poza tym nie wierzę że nekromorfa da się na trzy strzały wziąść
Od razu widać, że jak sięchodzi i strzela to ta gra będzie banalna.
A ja jestem do jedynki przeraźliwie rozczarowany, to wciąż świetna gra, ale.. wszyscy mi mówili, że ta gra jest straszna, i tu jest mój problem, ja się nie boję 🙁 specjalnie siedziałem po ciemku o 24, ze słuchawkami na uszach i nadal nic, może tylko raz się przestraszyłem :/ naprawdę, nie udaję, że to taki niby szpan, super jestem i się nie boję, jestem rozczarowany 🙁
Belsen, jezeli grales w jedynke to powinienes rozpoznac ze to Nekro wybuchajacy jak mu sie strzeli w powiekszona lape
raczej God of War III, tam sie tak spada…
A mi się to bardzo podoba, choć mam nadzieję, że będzie trochę swobody.
Rudy 102 widocznie jesteś za dużym hardkorem. Imo najlepiej opisał tą grę Antyvirek. Po przejściu jej tak jakby kamień spadł mi z serca… Po obejrzeniu filmiku boje się, że twórcy pójdą śladami słabego Dante Inferno. Oby nie bo jedynka „ryła beret” =D
Buehehehe jeszcze przed pierwszymi informacjami o grze, kiedy dowiedzialem sie o wywaleniu jednego z dyrektorow kreatywnych projektu (a dokladniej to chyba sam odszedl) to wiedzialem, ze dostaniemy cos takiego.xD Jedynka super straszna nie byla i FEAR (a takze FEAR 2) byly od niej znacznie straszniejsze, ale jednak sprawiala wrazenie jakby miala ambicje bycia survival horrorem, a nie kolejnym konsolowym shooterem TPP… Co do wersji PC – cieszy mnie to, ale tak naprawde watpie abym za takim tytulem tesknil.
@Antyvirek – ja sie z toba W OGOLE nie zgodze. Wiekszosc ludzi, ktorzy grali w FEAR lub Silent Hill twierdzi, ze DS probowal jedynie przestraszyc amerykanskim 'buuu!’ niz czyms co rodziloby prawdziwy strach. Oczywiscie na poczatku gra ma tone klimatu i kiedy jeszcze nie wiemy co sie dzieje to czuc jakis niepokoj, ale tak sie sklada, ze gram teraz w Silent Hilla jedynke i DS to przy nim gra dla przedszkolakow. Mimo bardzo slabej i juz nieco groteskowej grafy SH budzi wiecej strachu w zwyklej mgle o ciemnosci
juz nie wspominajac. Jak sie wejdzie do jakiegos budynku to zawal murowany (jesli uwazasz, ze DS jest 'budzi niepokoj’).
oby zachowali wlasnie klimat. taki klaustrofobiczny, troche jak w doomie 3. swietna animacja postaci, moze Isaac troche bardziej ozyje
Wcale nie podobne do PoPa…
Pisząc moje słowa nie miałem na myśli podskakiwania na krześle. Miałem na myśli właśnie ten wszechobecny strach… Niestety zabrakło go. Gra miała świetny klimat, była super tpp, ale dla mnie, byłe tylko super tpp. A z takich gierek z klimatem które niosły ze sobą i strach i akcje, to pamiętam przeczesywanie laboratorium x18 w stalkerze. Wszystkie takie miejsca w stalku niosły ze sobą takie pewne zwątpienie, lęk przed nieznanym. W DS szedłem przed siebie, strzelałem i tyle. Jedynie na początku gdy bez broni
uciekałem do windy… Tak, wtedy to było coś. Ale poza tym, to zwykły tpp.
Ci, których nie przestraszył Dead Space, powinni zagrać w Gianę Sisters. Pocieknie im po nogawce na widok bossa-mrówki. Ci, których przestraszył, chyba nie oglądali horrorów na VHS-ach od zerówki. Narazie to za mało widać by to oceniać rozsądnie, podkręcają tylko klimat wyczekiwania.p.s. czy tylko ja mam takie wrażenie, czy niektórzy na tym pokazie z pewnością wcześniej coś zainhalowali?
ekscytacja w tle jak jasna cholera
Ta ekscytacja w tle to dla mnie brzmi jak jakis tani chwyt kilkunastoletnich 'marketingowcow’. Ale mamy takie spoleczenstwo (szczegolnie w USA) gdzie ludzie wierza w takie rzeczy ( i sami tak zaczynaja sie zachowywac: WOW ALE SUPER!!!!!!!!xD).
-Z czego się tak cieszą ci ludzie w tle?| -Z gościa który bawił się w Iron Man’a:D| -:D