Death Stranding Director's Cut zmierza na pecety
Teraz (no, za kilka miesięcy) paczki z katapulty wystrzelimy także na komputerach.
Ostatnie dzieło Hideo Kojimy podzieliło graczy jak mało która produkcja. Jedni zachwycają się innowacyjną rozgrywką, niesamowitym światem czy świetną oprawą audiowizualną, drudzy krytykują z kolei nudny i powtarzalny gameplay, zagmatwaną, nietrzymającą się kupy fabułę oraz nieskrywaną megalomanię twórcy. Jak się jednak wydaje, ogólny odbiór Death Stranding poprawiał się wraz z kolejnymi miesiącami od premiery, co najpewniej wynika z tego, że w jej momencie mało kto wiedział, czym ten tytuł właściwie jest – i spora część graczy po prostu się sparzyła.
Od debiutu w 2019 Death Stranding zdążyło trafić na pecety i doczekać się rozszerzonej edycji Director's Cut. Choć ta ostatnia dostępna jest na razie jedynie na PlayStation, najnowsza zapowiedź chyba nikogo nie zaskoczy. Kojima Productions oraz 505 Games ogłosiły, że wersja reżyserska (notabene której sam Kojima tak nazywać nie lubi) niedługo pojawi się również na PC.
Dobrze przyjęte Death Stranding Director's Cut rozbudowuje podstawą wersję gry o garstkę misji, strzelnicę, tor wyścigowy oraz kilka nowych (i naprawdę przydatnych) narzędzi czy konstrukcji. Do części atrakcji z PlayStation (np. zadań związanych z Cyberpunkiem 2077) pecetowcy mają zresztą dostęp już od dawna. Jak chwali się wydawca, edycja ta na komputerach wykorzysta po raz pierwszy technologię Intela Xe Super Sampling (XeSS).
Death Stranding Director's Cut trafi na Steama i Epic Games Store wiosną 2022. Więcej informacji poznamy pod koniec stycznia.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.