Debiut AMD FSR 3.1. Technologia trafiła do gier Sony
FidelityFX Super Resolution 3 zadebiutowało we wrześniu ubiegłego roku, a teraz, przeszło pół roku po tym wydarzeniu, technologia upscalingu autorstwa AMD doczekała się kolejnej odsłony, tym razem opatrzonej numerem 3.1. Jakich zmian możemy spodziewać się względem poprzednika? Wedle oficjalnej strony prezentują się one następująco:
- Poprawiono stabilność obrazu i zredukowano występujące okazjonalnie migotanie;
- Wprowadzono system redukcji smużenia;
- Technologia generowania klatek stała się osobnym bytem, z którego można korzystać w ramach innych technologii upscalingu.
FSR 3.1 jest już teraz dostępne w pięciu tytułach i, co ciekawe, wszystkie z nich pochodzą od PlayStation Studios. Najnowszą wersją technologii AMD możemy cieszyć się w Ghost of Tsushima Directo’s Cut, Horizon Forbidden West Complete Edition, Marvel’s Spider-Man Remastered, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales oraz Ratchet & Clank: Rift Apart, które przy okazji posłużyło za pokazówkę możliwości FidelityFX Super Resolution 3.1.
Ogłoszono także, że z dobrodziejstw FSR 3.1 w momencie swojej premiery skorzysta także pecetowa wersja God of War Ragnarök. AMD pochwaliło się przy tym, że FidelityFX Super Resolution 3 trafiło (a raczej trafi, bo część z wymienionych gier jeszcze nie pojawiła się na rynku) do 60 produkcji.

Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
Jedna odpowiedź do “Debiut AMD FSR 3.1. Technologia trafiła do gier Sony”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ciekawe FSR3 trafi do Cyberbonka? ;_;