Detroit: Become Human – GeForce GTX 1080 w konfiguracji zalecanej

Detroit: Become Human – GeForce GTX 1080 w konfiguracji zalecanej
To samo dotyczy pozostałych gier studia Quantic Dream, które w tym roku zawitają na PC.

Kilka dni temu poznaliśmy obszerną listę gier, które w najbliższym czasie trafią na wirtualne półki Epic Games Store. Obok między innymi The Outer Worlds, czyli najnowszej produkcji Obsidian Entertainment, oraz zapowiedzianego na sierpień Control twórców Alana Wake’a i Maksa Payne’a znalazły się na niej trzy gry francuskiego Quantic Dream. Mowa o Heavy Rain, Detroit: Become Human oraz Beyond: Two Souls. Fajnie? Bez wątpienia, ale jeśli zamierzacie dać się skusić, będziecie potrzebować naprawdę mocnych komputerów. Popatrzcie tylko na kartę graficzną w konfiguracji zalecanej (wymagania dotyczą wszystkich trzech gier). Niestety nie sprecyzowano, jakiej rozdzielczości i liczby klatek możemy spodziewać się po tych konfiguracjach. Zważywszy na dość drastyczną różnicę między poniższymi zestawami, można zakładać, że drugi pozwoli zagrać w 4K. Miejmy taką nadzieję.

Wymagania minimalne:

  • Procesor: Intel Core i5-2400
  • Karta graficzna: GeForce GTX 660 2 GB
  • System operacyjny: Windows 7 (64-bit)
  • RAM: 4 GB
  • Konfiguracja zalecana:

  • Procesor: Core i7-2700K
  • Karta graficzna: GeForce GTX 1080 8 GB
  • System operacyjny: Windows 7 (64-bit)
  • RAM: 12 GB
  • 22 odpowiedzi do “Detroit: Become Human – GeForce GTX 1080 w konfiguracji zalecanej”

    1. To samo dotyczy pozostałych gier Quantic Dream.

    2. A gdzie informacja o kartach i procesorach AMD..

    3. Hmm, spodziewać się mocno podkręconej oprawy, czy optymalizacji na poziomie premierowego Gothica 3?

    4. Minimalne 660, a zalecane 1080? Coś się chyba komuś pomyliło. To chyba nieco zbyt duża rozbieżność.

    5. Załapałem się, ale to faktycznie cosik za dużo.

    6. aleksdraven 24 marca 2019 o 22:32

      Przy tym jaki dobry renderer ma Detroit to aż nie chcę się wierzyć by GTX 1080 był wymagany do fullHD.

    7. To teraz pomyślcie, że gra wyszła już prawie 10 lat temu na jeszcze PS3. Co oni planują z nią robić? Port będzie się opierał na emulatorze?

    8. fanboyfpsow 25 marca 2019 o 06:47

      Czyszby optymalizacja była koncertowo skopana jak przy Gears of war 4? niby wielce zapowiadają porty na PC a robią je totalnie na odpierdziel.

    9. Konfiguracja najpewniej dotyczy najnowszego tytułu czyli Detroit:BC. Reszta gier Quantica pójdzie na tym bez problemu. To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że moje „rozstanie” z graniem na PC i zakup konsoli było finansowym „strzałem w dziesiątkę”. Aaaa… i komenty na temat „30 klatek” można sobie darować bo mnie to nie rusza.

    10. @le_Fey gdybym miał grać w 30 klatkach, wolałbym już nie grać KAPPA

    11. @le_Fey|To nie jest kwestia tego, czy jakiś komentarz cię „rusza”, tu chodzi o fakty. W zeszłym tygodniu miałem okazję sprawdzić jak działa Anthem na PS4 Pro i po raz kolejny okazało się, że przepaść pomiędzy wersją konsolową a wersją ogrywaną przeze mnie na mocnym PC jest gigantyczna. Te wspomniane „30 klatek” to mit, bo wiele tytułów, poza Anthem choćby MH: World, nie jest w stanie utrzymać nawet tego absolutnego minimum. „Finansowy strzał w dziesiątkę” kosztem przyjemności z rozgrywki. IMO kiepski deal.

    12. @taz159357 Wolę grać w 30 klatkach w perełki, niż nie mieć w co grać.

    13. Przecież to jest paranoja z tymi wymaganiami, hahaha 😀 Aż przypomina mi się mem „How old I am? IDK between 8-40”

    14. @Shaddon|Jak trzeba być zadufanym w sobie żeby przekonywać mnie, że źle się bawiłem grając w W Detroit:BC na konsoli? I nie piszę tego „po złośliwości „. Zdumiewa mnie tylko, że tak wielu ludzi w sieci chce mi wmówić co mam myśleć. Gram w gry gdzie najważniejsza jest opowiadana historia. Jak czasami ta historia nie trzyma 30 klatek to absolutnie nie wpływa na moją radość z gry. Zapamiętaj i pozostań przy swojej opinii.

    15. W telewizorach premium a nawet często już tych tańszych można z 30 konsolowych klatek zrobić ~60 na ekranie za pomocą funkcji motion bez zauwazalnej utraty jakości i dodatkowego opóźnienia

    16. Kurczę, czasami mam wrażenie że lepiej nie wychylać się z informacją iż mam w domu PC i konsolę i używam jednej platformy tylko dla jej exów, drugiej natomiast do reszty. Strach się bać co ludzie pomyślą. Zjedzą mnie żywcem. Jak mogę być PCMasterRace mając konsolę?!|Teraz tak serio, są gry które nie muszą śmigać w 60fps’ach żeby dostarczać radości z rozgrywki. I w tym wypadku le_Fey ma rację. Detroit jest taką grą.

    17. @Mathius To właśnie bardzo dobre podejście:D Sam pomyślał bym nad konsolą gdybym tylko trzymając pada, nie czuł się jak Stephen Hawking zrzucony z wózka na bieżnie, mający brać udział w skoku o tyczce podczas olimpiady. Sporo ciekawych gier jest na konsolach, szkoda że nie można wybrać po prostu na jakim sprzęcie się w nie pogra:/

    18. Jak rozumiem to konfiguracja do grania w goglach VR?

    19. @Pablo0307,|Sam kiedyś tak się czułem, ale potem kupiłem konsolę, a po miesiącu miałem wrażenie, jakbym od zawsze grał na padzie. Oczywiście, są gry w które wciąż lepiej gra mi się na „najlepszym z kombosów” – klawa + mysz, ale w wielu produkcjach, gdzie odpada element rywalizacji (gry single) nie zauważam różnicy. |I to uczucie, kiedy już przestałeś być posiadaczem „jedynego słusznego sprzętu do grania” i widzisz kłótnię konsola vs PCMR i zastanawiasz się – ja też byłem kiedyś taki głupi? :]

    20. Przecież na ps4 pro sporo tytułów działa i w 60fpsach

    21. Czyli pewnie na szybko wysrane na PC. Jest szansa że dzięki temu opinia o Epic Games Store będzie jeszcze gorsza, co jest nam wszystkim na rękę.

    22. @Xellar Od lat próbuję i nie jest lepiej ani trochę, pad najwidoczniej nie jest dla mnie:D|A te wojenki PC vs konsole to szkoda na nie czasu, niech każdy gra na czym woli i tyle, a mając oba ma się dostęp do większej ilości ciekawych gier. Same plusy.

    Dodaj komentarz