Detroit: Become Human – Kulisy produkcji i mroczny gameplay [WIDEO]
![Detroit: Become Human – Kulisy produkcji i mroczny gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/b689caee-6da1-40e5-a510-85c489a1339d.jpeg)
Już 25 maja będziemy świadkami premiery Detroit: Become Human. To zdecydowanie największe przedsięwzięcie w historii studia Quantic Dream (Fahrenheit, Heavy Rain, Beyond: Dwie dusze). Prace nad scenariuszem trwały dwa lata, zapewne tyle samo czasu poświęcono na realizację zaawansowanych sesji performance capture (jednoczesna rejestracja ruchu, głosu i mimiki), w których wzięło udział około 300 aktorów. Na potrzeby gry stworzono ponad 37 tysięcy animacji. To tylko część ciekawych informacji, które pojawiają się w poniższym zakulisowym materiale wideo (film jest po angielsku, ale da się włączyć polskie napisy). Pojawia się w nim też kilka scen prezentujących rozgrywkę.
Znacznie większą porcję świeżego gameplayu znajdziecie w publikacji serwisu IGN. David Cage, scenarzysta i reżyser gry, omawia jedną z jej najbardziej przejmujących scen.
Pozwolę sobie przypomnieć, że od minionego wtorku z PlayStation Store można pobrać demo gry w pełnej polskiej wersji językowej.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Detroit: Become Human – Kulisy produkcji i mroczny gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Mroczne kulisy produkcji”
Bardzo interesujący filmik o tym jak gra powstała. Szkoda tylko, że w okolicach 9 minuty jest mega spojler dotyczący końcówki gry 😛
Dzięki za ostrzeżenie.
Ciekawe, jeśli gra znajdzie się w moim posiadaniu, na pewno nieraz pomyślę ile pracy włożony w ten cały projekt 🙂
Swoją drogą ciekawe czy fabuła będzie naprawdę tak dobra, jak zapowiada Cage, bo God of War postawił poprzeczkę dość wysoko.|Chciałem złożyć pre-order, ale raczej poczekam na pierwsze wrażenia i recenzje, bo po God of War oczekiwania co do gier mocno wzrosły.
Dobrze, że newsa o Detroid nie pisał znowu Papkin, bo męczy mnie już to jego jojczenie na gry Quantic Dream.
@Scorpix Technologicznie i realizacyjnie zapowiada się świetnie, tylko no właśnie w grze tego typu najbardziej liczy się dobrą fabuła, a z tą Cage zawsze miał sporo problemów. Cóż życzę gry na poziomie Goda, a może nawet i lepszej 😛 Bo sam czekam z niecierpliwością 😀