04.11.2010
Często komentowane 18 Komentarze

Deus Ex: Human Revolution – Warren Spector mówi, że będzie dobrze

Deus Ex: Human Revolution – Warren Spector mówi, że będzie dobrze
Nie musimy już obawiać się o jakość gry Deus Ex: Human Revolution i martwić o to, czy utrzyma ona klimat oryginału. Co prawda nie pracuje nad nią Warren Spector, twórca pierwszej części serii, ale jak mówi, nowa gra bliska jest pierwowzorowi. I to czyni go szczęśliwym...

W rozmowie z internetowym wydaniem brytyjskiego dziennika Guardian Warren Spector stwierdził, że Deus Ex: Human Revolution posiada „duszę” oryginału.§

Widziałem tylko to, co pokazano na licznych pokazach – nie mam żadnych innych informacji! – ale opierając się na tym, co mogłem ujrzeć, ekipa z Eidos Montreal odwaliła kawał dobrej roboty i uchwyciła duszę oraz główne idee dotyczące gameplayu, jakie zawarliśmy w oryginale. Nie mógłbym być bardziej szczęśliwy ani bardziej dumny (cóż, może mógłbym, gdybym sam pracował nad tą grą). Nie mogę się doczekać, kiedy zagram – nigdy nie miałem szansy zagrać w Deus Exa nie znając jego wszystkich sekretów! To będzie miła odmiana” – tłumaczy Spector.

Innymi słowy – „jest okejka”. Skoro sam twórca serii uważa, że jej kolejna odsłona jest bardzo dobra, to chyba rzeczywiście taka powinna być.
§

18 odpowiedzi do “Deus Ex: Human Revolution – Warren Spector mówi, że będzie dobrze”

  1. Nie musicie obawiać się o jakość Deus Ex: Human Revolution i martwić się o to, czy utrzyma on klimat oryginału. Co prawda, nad grą nie pracuje Warren Spector, twórca pierwszej części serii, ale jak zapewnia, z tego co widział gra bliska jest pierwowzorowi.

  2. Szczerze życze tego nam i samym twórcom…

  3. Warrenie skoro jesteś szczęśliwy to wszystko idzie w dobrym kierunku. Bynajmniej tobie nie zrobią tego co zrobili| twórcą Mafii…

  4. Mówic można różne rzeczy…

  5. Cóż… jestem wielkim fanem pierwszego Deusa i jeżeli jego twórca tak zachwala, to nie pozostaje nic innego, jak kupić zaraz po premierze… Inna sprawa, że Warren Spector ocenia to tylko i wyłącznie na podstawie materiałów udostępnionych, nie zagrawszy w samą grę ; p

  6. Mam nadzieję,że dorówna wspaniałej jedynce.

  7. Zaczęli by robic lepiej Thiefa 4 bo juz od roku od zapowiedzi nic nie slychać :/

  8. @Pyonec bo może nie mają zamiaru :] ?

  9. Czas najwyższy zagrać w jedynkę.

  10. Thiefa 4 robią, ale sytuacja jest podobna, jak z Hitmanem 5. Albo też nie ma jakiegoś Thief Hideout, które przetrząsałoby Linked In codziennie w poszukiwaniu strzępów informacji ; pBo jak na razie jedyna plotka na ten temat pochodzi z 2005 roku i mówi, że T4 ma się rozgrywać we współczesności…

  11. Nie ma się czym podniecać pan Spector(który jest mistrzem) ocenia tylko po filmikach i screenach które wszyscy widzieli a na podstawie tego niewiele można powiedzieć o grze więc poczekamy zobaczymy.

  12. lukaszsa- Święta racja, lepiej ie tryskać optymizmem. Ale zaciekawiło mnie co innego- Ciekawe jakie to uczucie zagrać w grę, która jest rozwinięciem naszego dzieła, a jej nie znać. Myślę że wiele razy po premierze Deus Ex’a Spector marzył o tym by zobacyć czemu jego gra tak się spodobała, usiąść i w nią zagrać… Jak szary gracz, a nie człowiek który widział tą grę w inkubatorze 😀 |Marzenia się spełniają? 😛

  13. @CoVert – pomieszałeś fakty. Thief we współczesności był tworzony w 2000 roku przed zamknięciem LGS. W 2005 nie było o nim mowy. Poza tym Thief 4 w przeciwieństwie do Hitmana 5 został oficjalnie zapowiedziany więc sytuacja nie jest podobna.|@lukaszsa – pan Spector mógł widzieć demo z misją w Detroit które mało kto widział.

  14. Z DX:HR jest już całkiem sporo materiałów i patrząc na nie, podzielam odczucia pana Spectora. Widać, że Eidos stanął na rzęsach, żeby zrobić nowego Deus Eksa. Mam wobec tej gry ogromne oczekiwania i strasznie mocno trzymam za nią kciuki.

  15. Nie wierzę. Nie dziś. Jeszcze dekadę temu bym uwierzył. Teraz wszystko się robi dla konsolowej gówniarzerii, więc i nowy Deus Ex będzie najprawdopodobniej liniową strzelanką w której niektóre postacie będą gadać.

  16. juz railery ociekaja klimatem(szczegolnie po japonsku), ale chocby sam motyw z kolorystyka i jej znaczeniem jest ciekaw-jak dla mnie to juz jest niemozliwe ten potencjal zmarnowac

  17. Mnie w gameplayu najbardziej brakowalo oryginalnych… dzwiekow. Mam wrazenie, ze to bardzo specyficzne udzwiekowienie w duzej mierze skladalo sie na klimat gry. O muzyke sie nie martwie, bo ta w duzej mierze trzyma klimat (w dodatku teaser np. zawieral nieco przerobiony oryginalny motyw z jedynki, wiec bycmoze pojawi sie takze w samej grze).

  18. Oby to nie były słowa rzucane na wiatr…

Dodaj komentarz