Diablo II: Resurrected – Nowa aktualizacja ma dodać Strefy Grozy

Próbowaliście wbić platynę / calaka w Diablo II: Resurrected? Jeśli wam się udało, to czapki z głów. Jeśli nie, to… cóż, nie dziwię się. Wymaga ona bowiem nie tylko ukończenia gry na piekielnym poziomie trudności każdą z klas, lecz także wbicia 99. poziomu doświadczenia (w tym postacią hardkorową). To potwornie dużo grindu. Być może jednak wkrótce osiągnięcie 99. poziomu w Diablo II: Resurrected nie będzie stanowiło aż takiego wyzwania.
Wszystko za sprawą aktualizacji 2.5, która jest już dostępna do testowania za pośrednictwem Public Test Realm (testy dostępne są tylko dla wersji na PC). Główną atrakcją patcha mają być tzw. Strefy Grozy. Twórcy gry zapowiadają, że nie chcą już zmuszać graczy do ciągłego farmienia Baala i Diablo, a zamiast tego oferują nową, eksperymentalną funkcję.
Grając z włączonymi Strefami Grozy, będziemy narażeni na ataki piekielnych armii, które co godzinę będą skupiać swoje moce na terroryzowaniu konkretnych obszarów. Wchodzące w ich skład potwory będą przynajmniej o dwa poziomy wyżej od naszej postaci. (…) Doświadczenie i przedmioty, które za nie otrzymamy, będą wyliczane w oparciu o ich poziom. Ponadto będziemy nagradzani za ich zabicie dodatkowymi punktami doświadczenia.
Blizzard umieścił na swojej stronie szczegółową rozpiskę, na podstawie której wyliczany będzie poziom potworów, a także pełną listę obszarów, które mogą zostać sterroryzowane. Gra zadba także o specjalne wyróżnienie takich lokacji.
Aktualizacja oczywiście przyniesie także szereg pomniejszych poprawek. Jedną z ciekawszych będzie (wreszcie) naprawienie tekstów w polskiej wersji językowej, które wyjeżdżały poza przeznaczone na nie ramki.
Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ.
Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Diablo II: Resurrected – Nowa aktualizacja ma dodać Strefy Grozy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Z jednej strony spoko, że rozwijają tą grę, bo jest ona bez wątpienia najlepszą częścią i z chęcią zobaczył bym w niej podobne mechaniki jak w diablo 3.
Z drugiej strony nie wiem czy to nie zabije ducha „dwójki”. Może powinni dać wybór, żeby ludzie mogli grać w Diablo 2, bez tych nowych dodatków?
Ciężka sprawa i mam nadzieję, że wiedzą co robią. 😉
Strefy Grozy są opcjonalne 🙂
Zawsze możesz odpalić oryginalne Diablo 2 + LOD, nawet na battle.necie bo wsparcia nie obcięli. A poprawki i nowe mechaniki niech wprowadzają, bo ileż można grać w tą samą, już ponad 20-letnią grę 🙂 No i mody Path of Diablo + Project Diablo 2, póki co nadal są bardziej atrakcyjne niż Ressurected jeśli pominiemy grafikę.
Widać czegoś się nauczyli po Warcraft 3 Refunded.
@WULFGAR właśnie problemem Diablo 3 był taki że korzystało z mechanik WoW a Diablo 2 miało własne rozwiązania i pomysł na rozgrywkę, przy rozwoju postaci trzeba było pomyśleć jak rozdzielić statystyki i umiejętności, Diablo 2 było przełomowe w swoim czasie a dziś dla nowych gracze może się prezentować archaicznie, kopiowanie mechanik z Diablo 3 w Diablo 2 nie powinno mieć miejsca, Diablo 3 było ogromnym rozczarowanie dla wielu graczy, to był krok wstecz w rozwoju serii a najzabawniejsze jest to że sporej grupie nowych graczy którzy nie grali w Diablo 1 i 2 się spodobał uproszczony model rozgrywki Diablo 3, mówiąc w skrócie Diablo 2 =/= Diablo 3 niby prezentują ten sam gatunek ale przedstawiają zupełnie inne podejście do modelu rozgrywki, wracając do news Diablo 2 Resurrected musi zostać uproszczane aby nowi gracze mogli grać bezproblemowo w staro szkolną klasykę.