Diablo II: Resurrected – Spora popularność i problemy w dniu premiery
Nie będziemy udawać, że jesteśmy zaskoczeni.
Remaster Diablo II cieszy się naprawdę dużą popularnością. Fakt ten (niestety) przełożył się na dość poważne problemy z serwerami gry. W takich warunkach naprawdę ciężko rozpocząć/kontynuować zabawę. Pierwsze popremierowe godziny to także inne zgrzyty techniczne, w tym błąd dotyczący zarówno postaci jak i wypracowanych postępów. Otóż oba te elementy nie były automatycznie przenoszone do kolejnych sesji. Ponoć dochodziło do tymczasowego wymazania.
Na szczęście najgorszy okres mamy już za sobą. Sam Blizzard zapewnia, że monitoruje ogólną wydajność sieciowej infrastruktury oraz stara się jak najszybciej rozwiązywać bieżące problemy. Serwery powinny być dostępne we wszystkich regionach. W niektórych kwestiach nadal potrzeba jednak czasu i cierpliwości.
We've had tons of players online, which is great but has been a challenge for servers surpassing our testing. We know many players are still affected, so we're actively adding capacity and will keep on this until it’s in a better place. This may involve more restarts as well.— Rod Fergusson (@RodFergusson) September 23, 2021
Rod Fergusson – od marca ubiegłego roku szef marki Diablo – potwierdza, że stosowne serwery musiały się zmierzyć ze sporym wyzwaniem. Oczywiście ogólne obciążenie było większe niż w przypadku przedpremierowych testów technicznych. Trwają prace nad poprawą wydajności sieciowych komponentów.
Diablo II: Resurrected pojawiło się 23 września na PC, Xboksie One, Xboksie Series X/S, Switchu, PS4 i PS5.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.