Diablo III: Wywiad tuż po ogłoszeniu daty premiery [WIDEO]
![Diablo III: Wywiad tuż po ogłoszeniu daty premiery [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/cc793047-a0b5-45a3-8602-1fff45c5477b.jpeg)
21 marca 2012 twórcy Diablo III nagrali czwartą część "szczerego wywiadu", w którym opowiadają o tym, ile czasu potrzeba na zrobienie dobrej produkcji, systemie umiejętności, run oraz opiniach graczy.
Twórcy o Diablo III tuż po ujawnieniu daty premiery:
Czytaj dalej
-
Międzyplatformowe mody do Wiedźmina 3 muszą poczekać. CD Projekt poinformował o przesunięciu...
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
39 odpowiedzi do “Diablo III: Wywiad tuż po ogłoszeniu daty premiery [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
21 marca 2012. Data premiery Diablo III bliska zatwierdzenia. Tego dnia twórcy gry nagrali czwartą część „szczerego wywiadu”, w której opowiadają o tym, ile czasu potrzeba na zrobienie dobrej produkcji, systemie umiejętności, run oraz opiniach graczy.
Oni chyba sami nie wiedzą czy już skończyli D3 😀 Gorzej tylko gdy gra nie okaże się „więcej niż wspaniała”…
Po ujawnieniu daty premiery, nie przed. Premiere ogłosili 15 marca.
Myślą, że będą coś znaczyć. Prędzej czy później wywalą ich a cała zasługa stworzenia Diablo III spadnie na Blizzard. Smutne 🙁
gambu, za co mieliby ich wywalić?
czyli to oni skopali tak diablo?:D internauci juz ich szukaja xD
Jeszcze tylko trochę ponad 2 tygodnie…ąz wierzyć się nie chce ze po tylu latach zostało tylko kilka dni oczekiwania
Napisy w filmie skopali i lecą z dużym opóźnieniem
Do tego typu gier można naprawdę wiele fajnych rzeczy wpakować – gdyby ktoś się postarał, to mógłby wyznaczyć naprawdę nową jakość ale cóż…
Do Diablo 2 będzie daleko tej grze. Pogódźmy się z tym faktem.
@Heywood – A czego tej grze według Ciebie brakuje względem D2? Pikselozy chyba tylko.
Vantage|Hmm, to może któregoś razu zagramy w co – op?
Choć wciąż nie wiem, czy sam nie będę grał tylko w single. W D2 zawsze grałem sam.
Vantage|Rozumiem, ja sam cały czas namawiam znajomego do kupna. 😉
http:www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PbQM6pHih44 jest już reklama Diablo 3 i miażdzy suty
Gieszu@ Hahahah…dobrze powiedziane.A co do reklamy jak ktoś by nie widział, że gra na komputery i to jeszcze pc;]
Ciekawe kiedy będzie emitowane w tv.
Teraz tylko wytrwać do 15 maja;/
@b4ry – Gratuluję konstruktywnej i obfitej w porażającą argumentację wypowiedzi! Rozumiem, że nie masz zamiaru wyrzucać w błoto kasy na D3? Świetnie! Im mniej takich narzekaczy na serwerach, tym lepiej.
@down – hohoho, widzę, że ktoś tu przy becie kilka godzin siedział specjalnie, żeby mieć samodzielnie sprawdzone argumenty. OJ, JESTEM WRĘCZ PEWIEN :3.
@b4ry Papkę bo ci się nie podoba?Widzisz.Akurat dla gra jest świetna.Klimat wycieka z ekranu, zróżnicowane lokacje i ta grywalność.|@TommyDe Będą mniej zawalone serwery;D
b4ry|Eeeee, ja się po prostu świetnie przy becie bawiłem. I dlatego na 99% kupie, tym bardziej, że 2012, jeżeli chodzi o gry, jest strasznie słaby póki co (jedyna kupiona przeze mnie gra, która wyszła w tym roku, to… Alan Wake’s American Nightmare). Jakby co, grałem sporo w D2.
@b4ry fakt, ludzie traktują Blizzard jak świętą krowę, Dobre bo Blizzard, mimo że ostatnie jego wytwory są co raz to gorsze(kolejne co bzdurne dodatki do wowa, czy star craft w 3 częściach).
@b4ry – a gdyby tej gry nie robił Blizzard i nie nazywałaby się „Diablo”, co byś o niej sądził? Że Torchlight 2 będzie lepszy? Że będzie to dupny H’n’S? Ma świetny gameplay, zróżnicowane klasy postaci, dobrą i mroczną grafikę (BTW, co takiego mrocznego jest w Lut Gholein >.<), wielowątkową fabułę, interfejs świetnie się sprawdza. Muzyka, dialogi i odcień kolorów nadają klimat. Gdyby po tylu latach zrobili grę jak Path of Exile, to chyba dużo by się nie napracowali, sequel ma być postępem, a nie postojem.
@RalfTriclinum – kolejny pan rozeznany w temacie >.<. Kolejne dodatki do WoWa wykorzystują motywy wcześniej przez Blizzarda wymyślone, Deathwing istnieje już 15 lat, Pandareni 10. StarCraft został podzielony na epizody, bo w jednej grze by się nie zmieścił. Potraktuj to jako samodzielne dodatki, przecież Heart of the Swarm nie wymaga pierwszego epizodu. Jest wiele rzeczy, które Blizzard robi beznadziejnie, ale nie jest to jakieś EA.
@ARONEK128J Fabularnie może i w uni warcrafta są uzasadnione, ale wow tak naprawdę skończył się po TBC.|A star craft 2. Jedna gra w cenie trzech? Biorę! Dodam jeszcze, że w pierwszym SC były 3 kampanie od razu.
@RalfTriclinum Nie sądze, że WoW sie skończył na TBC… WotLK to nie to samo co TBC ale aż taki zły jak mówią nie jest. Gdyby WoW się skończył na TBC to by tyle ludu w niego nie grało:]
Butcher będzie bosem pierwszego aktu.
Narzekacie na „drzewko” umiejętności i brak możliwości rozdzielania statystyk, ale jak się temu przyjrzeć to pomysł został bardzo dobrze zrealizowany. Zacznę od skill’i, w Diablo II na każdą postać, były 3 drzewka po około 10 umiejętności, z czego najczęściej usytuowane były w trzech ścieżkach, co daje około 30 umiejętności na postać i koniec. Do tego sensownych build’ów na postać było po 2, czasem 3. w D3 mamy umiejętności na klawiszach myszki i na numerycznej od 1 do 4, czyli 6 bazowych skilli aktywnych..
. Pod każdym skill’em 3 albo 4 umiejętności w nim zawarte (6*3=18), a do każdej pod umiejętności jest ,bodajże, 6 możliwości modyfikacji dzięki runom, co daje 18*6=108 umiejętności aktywnych, nie licząc pasywnych, przy około 30 łącznie w diablo 2. Daje nam to wynik ponad 3 razy większy, do tego nie trzeba ładować punktów w maksowanie damag’u. A teraz tworząc kombinację na zasadzie 1 przycisk-2skill-6runa, daje np super combo z 4 przyciskiem-1 skill’em i 3 runą. Patrząc w ten sposób możliwości kombinacji…
Nawet do potencjalnego sprawdzenia jest… sporo ;] Idąc dalej tym tropem daje nam to też większe możliwości co do grywalnych ścieżek rozwoju postaci. I kiedy grałem w betę początkowo ten pomysł nie przypadł mi do gustu, tak teraz uważam, że wniesie on naprawdę dużo większą różnorodność co do tworzenia postaci.|A co do rozdawania statystyk powiem krótko – nie ma konieczności tworzenia postaci PvP i osobno PvM, bo każdy staty rozdawane ma tak samo, liczy się tylko equip i kombinacje skilli.
Dalej nie rozumiem jak można oceniać grę, klimat bez przejścia jej…16 maja jak ktoś napiszę że gra nie ma klimatu będzie miał do tego prawo ale przed premierą takie i inne wypowiedzi od ahów i ohów po gnojenie produkcji są nie wskazane. Mnie beta urzekła i mimo dużych wydatków na maj inwestuje w Diablo 3
@Xanet – dodajmy do tego, że przyjmując około 100 umiejętności na każdą klasę po wszystkich wariacjach run, pod każdy z 6 aktywnych klawiszy można przypisać umiejętność z dowolnej kategorii. Więc kombinacji jest multum i naprawdę każdy może sobie coś co mu będzie pasowało. Poza tym, sądząc z tego co Blizzard mówił na temat Inferno całkiem możliwe, że konieczne będzie taktyczne dopasowywanie wybranego buildu pod określone obszary.
Haters gonna Hate 😀 Wow ciekawe narzekanie bardzo interesująco wtórne 😛 |Dawno Dawno temu w odległej galaktyce… Gdy jeszcze byłem młody piękny i bogaty wychodziło Diab(o)lo 2. I wtedy (ci co internet mieli) zalewali go postami jaki to brak klimatu, jakie to mało mroczne, jaka to 1 lepsza itp. Teraz mamy Diab(o)lo 3 i generalną powtórkę z rozrywki. Komentarze wielu ludzi w znacznym stopniu nie odbiegają od tego co było przy premierze 2
Mi tam osobiście 3 podoba się bardzo i jestem świadomy ile życia przez nią stracę… ehh… no ale cóż prastare zło samo się nie wykończy 😀
RalfTriclinum@ Tylko, że ta jedna kampania była 3 razy krótsza od tej w SC2.Radzę najpierw zagrać, a potem komentować, a nie słuchać bzdur od swoich kolegów co nie widzieli gry na oczy;p
@KajmalxD Nie wypowiadam sie na temat jakości kampanii, bo ukończyłem ją pełen zadowolenia. Gorzej jeśli za nową kampanie przyjdzie zapłacić tyle samo co za podstawkę. Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że nie zagrałem. Ja rozumiem, że HOTS ma być czymś w rodzaju Broodwara(czym będzie 3cia cześć gry?) Ale nie wydaje mi się aby było to dobre rozwiązanie tylko dlatego „bo Blizzard”. Rozumiem za połowę ceny gry. Ale nie za całość.|Btw Policzyłeś misje z jedynki?
Wyręczę cie. Podstawka Star craft miała tych misji 30|Sc2 ma ich 29 z czego 3 odpowiadają za alternatywne rozwiązania. Z tego co piszesz SC II powinien mieć ich z 90 żeby było 3 razy więcej.
i tak path of exile jest lepsze xD