07.07.2011
Często komentowane 32 Komentarze

Dishonored: Graj, ale nie zabijaj [Update]

Dishonored: Graj, ale nie zabijaj [Update]
Kilka dni temu Bethesda zarejestrowała domenę dla niezapowiedzianej jeszcze gry Dishonored. Nie trzeba było długo czekać na jej ujawnienie - produkcja ta trafiła na okładkę sierpniowego numeru magazynu Game Informer i wygląda... bardzo interesująco.

Za Dishonored odpowiedzialne jest Arkane Studios, które założone zostało przez Rafa Colantonio – twórcę Arx Fatalis, oraz Dark Messiah of Might & Magic. Gra wydana zostanie pod skrzydłami Bethesdy, jednak jeżeli z jakiegoś powodu was to przeraża – dodajcie do tego jeszcze Harveya Smitha, jednego z twórców pierwszych dwóch gier z serii Deus Ex, oraz Viktora Antonova, który zaprojektował City 17Half-Life’a 2, a teraz pomaga przy tworzeniu świata Dishonored. Zainteresowani?

Najważniejsze jest jednak to, że Dishonored ma być grą, która zrywa całkowicie z kanonem nowoczesnych FPS-ów i zamiast zmieniać gracza w napędzaną adrenaliną i testosteronem maszynkę do zabijania pozwala mu zachowywać się cicho i nie zabijać nikogo. W Dishonored chodzi o skrytobójstwa, infiltrację, zakładanie pułapek i – w pewien sposób – kreowanie własnego świata za pomocą „wyborów moralnych”. Tyle, że nie tych typowych i sztampowych bazowanych na drzewkach dialogowych, ale bezpośrednio na zachowaniu gracza.

Jednym zdaniem? Twórcy mówią po prostu, że: „Będzie to gra o skrytobójstwach, w której nikogo nie musisz zabijać”. Wreszcie!

Dishonored trafi na PC, X360PS3 w 2012 roku. Wydanie PC-towe będzie korzystać z Games for Windows.

32 odpowiedzi do “Dishonored: Graj, ale nie zabijaj [Update]”

  1. Kilka dni temu Bethesda zarejestrowała domenę dla niezapowiedzianej jeszcze gry Dishonored. Nie trzeba było długo czekać na jej ujawnienie – produkcja ta trafiła na okładkę sierpniowego numeru magazynu Game Informer i wygląda… bardzo interesująco.

  2. Wreszcie jakaś gra gdzie trzeba będzie kogoś złapać i przechytrzyć , a nie zabić.Mam nadzieje , że wyjdzie na PS3.

  3. Czekałem na nowy projekt studia Arkane 🙂

  4. Żeby więcej robili takich gier, mam już powoli dosyć tych wszystkich monotonnych siekanin.

  5. Kurczę, a ja zawsze myślałem, że w skrytobójstwie chodzi o zabicie kogoś z ukrycia (http:sjp.pwn.pl/slownik/2521490/skrytobojca). A niech to, jednak nie. 😉

  6. Czekam, będzie to taka gra o jakiej marzyłem, nie będzie to udawane cicho-bicie jak miało być w asasynie.

  7. Styl Antonova łatwo poznać. A ten concept art wygląda jak – wypisz wymaluj – HL2 EP3.

  8. ”W Dishonored chodzi o skrytobójstwa, infiltrację, zakładanie pułapek”. ALL OF MY MONEY!

  9. Gra o skrytobójcach, w której nikogo nie musisz zabijać? Trochę to naciągane – bardzo lubię gry skradankowe i ten projekt mnie zainteresował, ale byłoby kuriozalne, gdyby jako zawodowy zabójca każdą misję kończyć pozwalając celowi uciec na drugi koniec świata i ukrywać się do końca życia. No, poczekamy, zobaczymy.

  10. Szykuje się naprawdę interesująca produkcja.

  11. Wszyscy się podniecacie, a pewnie mało który wytrzyma całą grę i kogoś zabije.

  12. Czyżby Deus Ex na sterydach? Pożyjemy, zobaczymy.

  13. A tam. Na ten moment można wywnioskować że to będzie taki Thief ze znacznie większym naciskiem na trochę inny steampunk patrząc na okładkę, a już szczególnie że „Będzie to gra o skrytobójstwach, w której nikogo nie musisz zabijać”. Z jakiegoś powodu na razie nie wzbudza we mnie żadnych emocji pomimo że już mogę spokojnie powiedzieć że gra będzie bardzo dobra i pewnie zamówię preordera od razu jak będzie taka możliwość, bo w końcu to gra od Arkane. Twórcy dark messiah i arx fatalis na pewno nie zawiodą.

  14. Może wyjść coś ciekawego, cóż wystarczy wyczekiwać…

  15. Skrytobójstwo bez zabijania? Może jeszcze oddychanie bez płuc?

  16. Naprawdę może być ciekawie. Ten robot po lewej lekko mi przypomina stridera. A te miasto w okładce przyszłe City 17.|PS : Jak pisać listy do CD – ACTION ??

  17. @Dromader „Może jeszcze oddychanie bez płuc?” A od kiedy niby płuca są warunkiem oddychania?

  18. eh, wrócę do quad damage-ów i rocket luncer-ów…

  19. GFW? Gra zapowiada się dobrze ale po co jej GFW?

  20. GFWL… czemu?

  21. @kac666 Taki przykład na szybko podałem, mogłem to lepiej w słowa obrać, ale widać że i tak przekaz przeszedł.

  22. Siemiatyczanin2405 7 lipca 2011 o 20:52

    Oby na Id Tech 5 ^^

  23. Mmm, ekstra, w to mi graj! 🙂 Ślinka cieknie. Btw Arx Fatalis… to była gra. 😉 I moje niedawne odkrycie zresztą, gdy poszukiwałem jakichś starych gier ambitnych, w które jeszcze nie grałem.

  24. „Będzie to gra o skrytobójstwach, w której nikogo nie musisz zabijać” – to jest słownikowy przykład antytezy.

  25. „Wydanie PC-towe będzie korzystać z Games for Windows” <- http://www.nooooooooooooooo.com

  26. Ale sama gra zapowiada się bardzo fajnie!

  27. „Games for Windows” i „Games for Windows LIVE” to dwie rózne rzeczy, więc don’t panic.

  28. Bethesda niech się lepiej zajmie porządnym marketingiem tego co już firmuje swoim logo czyli Brinkiem. Mają grę z dużym potencjałem a marketing wokół tej gry po jej wydaniu jest mniej niż żenująco zerowy:( Jak dalej tak będą postępować to daleko nie zajadą nawet ze świetnymi pomysłami.

  29. Nocturn1012 8 lipca 2011 o 09:12

    Zróbcie nowego FALLOUTA!!!

  30. Oczywiście opis, zachęca, ale…to tylko opis…

  31. @Guthan|Sam nie wiem. Sam sie dziwie, jak swietnie dzialajacy system z konsoli przeniesiony na PC juz sprawia ogromne problemy. Przeciez sterowanie ma dostosowane do PC.

  32. @Nocturn1012 uważaj czego sobie życzysz

Dodaj komentarz