28.06.2012
Często komentowane 58 Komentarze

Dishonored: Skradanie i akcja na 20-minutowym gameplayu! [WIDEO]

Dishonored: Skradanie i akcja na 20-minutowym gameplayu! [WIDEO]
Bethesda udostępniła dwuczęściowy gameplay z Dishonored – jednej z najbardziej oczekiwanych gier jesieni. Filmy – trwające łącznie ponad 20 minut – pokazują jedną z misji prezentowanych na tegorocznych E3 ukończoną na dwa różne sposoby.

Oba nagrania z Dishonored – dostępne poniżej – prezentują misję The Golden Cat, która pokazywana była na E3. Głównym zadaniem bohatera jest w niej wyeliminowanie braci Pendleton, dwóch skorumpowanych arystokratów.

Na gameplayach możemy zobaczyć dwa odmienne sposoby rozgrywki. Na pierwszym filmie misję wykonano w stylu cichym – postać zamiast otwartej walki wybrała skradanie się. Na drugim z kolei widzimy zupełnie odmienne podejście – bohater postanawia zlikwidować cele prąc przed siebie po trupach. Dodatkowo pokazano walkę z patrolującymi ulicę miasta Tallboyami w zadaniu The Flooded District. Oba nagrania opatrzone są komentarzem dyrektorów kreatywnych Dishonored, Raphaela ColantonioHarveya Smitha.

#1:

#2:

58 odpowiedzi do “Dishonored: Skradanie i akcja na 20-minutowym gameplayu! [WIDEO]”

  1. Bethesda udostępniła dwuczęściowy gameplay z Dishonored – jednej z najbardziej oczekiwanych gier jesieni. Filmy – trwające łącznie ponad 20 minut – pokazują jedną z misji prezentowanych na tegorocznych E3 ukończoną na dwa różne sposoby.

  2. Wygląda to obłędnie. Jedna z gier, na które czekam.

  3. Zapowiada się miodnie. Na 100% sprawdzę!

  4. No następca Dark Messiah, godnie się prezentuje.

  5. ZlyCholesterol 28 czerwca 2012 o 15:15

    No i super. Od początku sądziłem, że to będzie wyczepista gra.

  6. Możliwości wyboru faktycznie ogromne, ale rozgrywka jako taka wygląda dziwnie. Postać stanowczo za szybko się skrada, za wysoko skacze (z podłogi na żyrandol? Litości…), a możliwość włażenia we wszystko wydaje się trochę przegięta. Ciekaw jestem, czy jeśli postać, w której jesteśmy, zginie, to gracz też ginie> Bo jeśli nie, to fajnym rozwiązaniem tej misji byłoby wejście w cel i skok z wieży. . .

  7. Biorę w ciemno. To chyba będzie najciekawsza gra 2012 i jedna z nielicznych niebędąca kontynuacją.

  8. Tyle możliwości… Możliwe, że przejmie miano najlepszej skradanki od aktualnego mistrza ;d Jedyne co mi nie pasuje, to fakt, iż wychyla się dość mocno, strażnik go widzi, ale nie reaguje 😛 ogólnie jakby małe pole widzenia mieli przeciwnicy. W każdym razie biorę w ciemno.

  9. Naprawdę super, przede wszystkim bardzo growo, żadnego przerywania co chwilę gameplayu – to się ceni. No i widać, że będzie sporo tych mocy, jakieś zbieranie kasy, przedmiotów itd. gra nie powinna raczej popaść w monotonię. Świetny tytuł się szykuje przede wszystkiem dla zwolenników skradanek.

  10. Można zauważyć, że skradanie zajmuje tutaj dwa razy więcej czasu niżeli mielibyśmy zrobić rozwałkę.

  11. A wedle mnie wcale nie takie extra – moc Blink jest nieźle przesadzona, po co się skradać skoro można prawie wszędzie się teleportować? To psuje rozgrywkę i czyni ją mało realistyczną. O przejęciu ciał zwierząt nawet nie wspomnę. Wiem, wiem, taka konwencja, mimo to mnie razi. Czekam na skradankę, gdzie wrogowie nie będą tak głupi, by nie zauważyć nas z 2 metrów skrytych w cieniu czy z metra siedzących pod stołem – to absurd. Tak samo typ otwiera drzwi, które wyraźnie skrzypią, ale reakcji wroga nie ma.

  12. @orzechXIX@ Zerknij na styl graficzny, postacie, sam klimat rozgrywki i historię. Oczekujesz ultra realistycznej gry? 😀 Jest tak jak ma być i tak jak pasuje do całokształtu 🙂

  13. @Fanatik@|Zwróciłeś uwagę na to że gość gra na normalu? Być może wyższe poziomy trudności spełnią twoje oczekiwania.

  14. Zauważcie również że blink zjada bardzo dużo many 😛 Więc nie da się skakać po całej mapie z jego użyciem.

  15. Zwróciłem, panie kapitanie, a jakże. Zwróciłem też uwagę na to, że zabija wroga tą parą czy też gazem z rur, aby wyglądało jak wypadek, ale co z ciałami martwych czy też nieprzytomnych strażników wokół? To „trochę” psuje” całe zabieganie o wypadek – kolejny absurd. Mimo tego i tak to sprawdzę i może będzie o wiele lepiej, bo narazie to nie pasuje mi ani klimat ani styl graficzny gry.

  16. pierwszy raz się zainteresowałem tą grą i ma całkiem fajna grafikę- trochę rysunkowa ale bardzo przestrzenna 😉 sama rozgrywa jest dosyć świeża

  17. Ktoś tu w ogóle napisał, że to następca Dark Messiah – whaaaaat, co ma ta gra wspólnego niby z Dark Messiah?

  18. Fantakik jak na moje oko trochę ma, widać parę podobieństw choćby w samej mechanice 🙂 Bardzo fajna gra, już nie mogę się doczekać, teraz jeszcze tylko Thief 4 i jestem szczęśliwy.

  19. Fanatik* sry, nie wiem jak ja to pisałem -_-

  20. @Sariaen|A zauważyłeś to, że po kilku sekundach stracona mana na ten blink zostaje zwrócona ?

  21. @Fanatik Yyy, twórców?

  22. Każdy kto widział świetny trailer na pewno czuje się zawiedziony, rozczarowany grafiką jak i samą formą rozgrywki.

  23. Fanatik, w Hitmanie też aranżowałeś wypadek, a w wokół pełno ciał strażników, eee? Rozumiem, że z czasem wymagania co do gier rosną ale z drugiej strony nie popadajmy w skrajność. Obawiam się, że jeszcze długo nie doświadczysz RealLife 2.0. Musi starczyć 1.0 i to bez patchy i DLC ;p

  24. @ciccero Ty tak na poważnie?

  25. zapowiada się świetnie…

  26. Walka nożem faktycznie wygląda źle, ale cała reszta wyśmienita. Ale czy to wychodzi dziesiątego września czy dziewiątego października?

  27. Wygląda świetnie, trochę przypomina mi rozgrywką Dark Messiaha, lecz przeciwnicy wydają mi się ślepi|@Freak98 z tego co wyczytałem gra wychodzi w polsce 12 października

  28. TrollingStones 28 czerwca 2012 o 18:53

    Będzie hit

  29. TrollingStones 28 czerwca 2012 o 18:57

    A ślepotą przeciwników za bardzo bym się nie przejmował, gościu grał na normalu, a Deus Ex: Human Revolution świetnie się sprawdzał jako skradanka nawet z głuchotą i ślepotą przeciwników. Oszczędzam więc kasę.

  30. TrollingStones 28 czerwca 2012 o 18:59

    Ta gra po prostu nie może się nie udać. Już teraz robi niesamowite wrażenie tym multum możliwości wejścia do budynku. Nawet bez mocy nadprzyrodzonych było by ich pewnie wiele, a z mocami to już marzenie.

  31. Nowy Thief?:D @ciccero, grafika jest odpowiednia i gra wygląda z nią bardzo ładnie. Dobrze, że nie jest wypakowana badziewnymi efektami…

  32. Definitywnie mój typ gry, ale obawiam się, że będzie za łatwo nawet na najwyższym poziomie trudności. Te wszystkie moce i sprzęt dają takie możliwości, że dobry gracz nie będzie miał problemów.

  33. 4:20 – fap fap 😀 |Ciekawe jakie easter eggi będą w tej grze 😛

  34. Koleś ma supermoce a nie potrafi otworzyć szafki bez klucza… bez komentarza

  35. @Larsen0 – Szczerze mówiąc też sie troche tego obawiam

  36. @Tunge – Ta szafka pewnie jest „anty-mocowa”

  37. Czemu nie było czegoś takiego jak szybka eliminacja z pomocą tego „skoku”? Gierka aż się o to prosi…

  38. Nareszcie coś ,co zapełni lukę po Thiefie. Swoją drogą przypomina mi trochę Arx Fatalis.

  39. Chyba wszystko co próbuje ratować skradanki i wygląda tak fajnie zasługuje na moją kasę.

  40. Grafika ładna ,wszystko świetnie,ale …..poziom brutalności mnie przeraża. Nie ,żebym jakoś na śmierć i krew była bardzo wrażliwa, lecz może ktoś mi wytłumaczyć, czemu w wersji drugiej gamepleya krwi się leje więcej niż w ,,300″?Aż taka brutalność nie jest nikomu potrzebna,chyba że sadystom.Dobrze,że chociaż można się wcielić w rybę albo przemieszczać na niewielkie odległości,to przynajmniej nie trzeba będzie zabijać niewinnych osób,tylko nasz cel.

  41. @KrwawaMary nawet celu nie trzeba.

  42. hmm ciekawe czy strażnicy rozpoznają „opętanych strażników/cywili”.

  43. Jedyna gra na którą czekam – pieniążki już odłożone.

  44. Szkoda, że takie to proste się wydaje… Chyba, że wszystkie te moce zdobywa się podczas rozgrywki i nie można wszystkiego wymaksować. Tak jak np. we Wiedźminie 2, gdzie prezentacja wymaksowaną postacią bardzo różniła by się od właściwego gameplaya.

  45. Ta grafa wygląda jak pierwsze produkcje na konsole z 2006, beznadzieja i z tego co widzę gra będzie banalna ze względu na możliwości poruszania się bohatera tymi skokami, w dodatku ma on gadżety na każdą sytuacje czyli dwie rzeczy z których ucieszą się, baaa będą wniebowzięci (co już widać po niektórych komentach) posiadacze beznadziejnych kompów (chyba że optymalizacja do kitu) i wszelcy każuale. Walka bronią białą kiepska, animacje zwłaszcza walki takie sztywne. Kurcze ogólnie mam nadzieje, że to beta.

  46. @KrwawaMary jak taki niski poziom brutalności cię przeraża, to jakbyś zareagowała na, nie wiem Postal’a 2 albo Dead Island? xD

  47. PS. Pierwszy trailer mnie pozytywnie zmiażdżył ale gameplay zmiażdżył mnie nawet bardziej tyle, że negatywnie. xD

  48. W prezentacji są wymaksowane moce, god mode i szybsza regeneracja many, która ponadto podczas normalnej rozgrywki regeneruje się tylko częściowo, a resztę trzeba uzupełniać eliksirami (system podobny do DX:HR). Podczas jednego przejścia nie da się wymaksować wszystkiego. Ponoć łatwo również zginąć przy odrobinie nieuwagi.

  49. @Kodaemon|na prezentacje zawsze są ułatwienia i nie jest to finalny produkt więc nie oceniajcie bety;)

  50. @CasualKiller (btw. świetny nick) @Kodaemon obyście co do poziomu trudności mieli racje, bo nie chce, żeby taką grę dało się przejść z palcem w nosie. PS. Kto za usunięciem poziomu Easy?!! xD XD

Dodaj komentarz