Divinity: Fallen Heroes – Larian zapowiada nową grę w uniwersum Divinity [WIDEO] [GALERIA]
Premiera świetnego Divinity: Original Sin II miała miejsce półtora roku temu i choć gra wciąż jest wspierana, to fani zaczynają nieśmiało wyglądać kontynuacji. Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszło Larian i… chyba się nieco z nimi minęło. Divinity: Fallen Heroes, powstające we współpracy z duńskim Logic Artists, nie będzie bowiem klasycznym erpegiem, lecz taktycznym spin-offem. Zachowane zostaną co prawda ważkie wybory oraz silnik poprzedniczki, jednak reszta zmieni się znacząco.
W grze będziemy przemierzać Rivellon, świat Divinity, na pokładzie latającego okrętu Lady Vengeance. Zaokrętuje się na niego, oprócz wiernych żołnierzy, siódemka bohaterów i zarazem naszych doradców. To właśnie w relacjach z nimi ukryta będzie duża część erpegowości – podczas licznych dyskusji na temat dalszych działań będziemy musieli podjąć istotne decyzje, które wpłyną na losy fabuły oraz relacje z załogą. Grając, zawitamy do niewidzianych uprzednio zakątków świata – Imperium Jaszczurów czy Królestwa Krasnoludów, gdzie na pewno przyda nam się dodana w tej odsłonie broń palna. Z innych nowości: obok dotychczasowych efektów otoczenia, takich jak klasyczne ogień czy lód, pojawi się też…siarka.
Przed wyruszeniem na misję będziemy musieli stworzyć swoją drużynę z ponad 30 typów jednostek, które przy tym będą mogły być wyposażone w ok. 200 różnych umiejętności. Żołnierze będą zdobywać doświadczenie, dlatego warto będzie dobrze o nich zadbać, by nagle nie stracić głupio trzonu swojej grupy uderzeniowej. W przedzieraniu się przez 60 misji pomogą nam kolejne rozwijane technologie, a także artefakty, w które wyposażyć możemy poszczególne postaci. Wszystko to, jak przystało na grę Lariana, dostępne również w co-opie.
Żeby zachęcić nas do tego dość niespodziewanego pomysłu, twórcy udostępnili zwiastun:
Przyznaję, nie tego się spodziewałem, kiedy zobaczyłem słowo „Divinity”, jednak wydaje się, że studio dobrze wie, co robi. Gra będzie dostępna w grywalnej wersji już jutro na PAX East (co chyba nikogo z nas nie dotyczy), premierę zaś mieć będzie w 2019. Twórcy nie poinformowali jeszcze, na jakie platformy zawita Fallen Heroes.
Czytaj dalej
-
Wkrótce wystartuje Skansen Sierpc Game Jam 2025. Wydarzenie połączy...
-
Reżyser Gothic Remake odpowiada na krytykę systemu walki przez graczy. „Chcemy...
-
Hideo Kojima mógł stworzyć grę na podstawie „Matriksa”. Jedno słowo...
-
Twórcy Civilization 7 mogą wycofać się z najbardziej rewolucyjnego rozwiązania, które...
14 odpowiedzi do “Divinity: Fallen Heroes – Larian zapowiada nową grę w uniwersum Divinity [WIDEO] [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.





X-Com: Original Sin.
Divinty nie oznacza jednoznacznie izometrycznego rpg, kto gra od początku serii ten wie.
Z tego co kojarzę była już jedną strategia w tym świecie, coś że smokiem tam było.
To podróżowanie na pokładzie statku i narady z doradcami przywodzi mi na myśl Divinity: Dragon Commander, wcześniejszą grę Lariana, która nie licząc beznadziejnej warstwy RTS-owej była nawet całkiem interesująca i nietypowa.
W sumie jestem na tak. Divinity jest jednym z niewielu (a może jedynym?) izometrycznych RPG w których walka jest autentycznie przyjemna, jestem ciekaw co z tego wyjdzie
I pomyśleć, że ja jeszcze nie zagrałem nawet w żadną odsłonę Original Sin… Muszę w końcu nadrobić. Wstyd :p
Powinni wrócić do Divinity II Ego Draconis eh 🙂
Brzmi to trochę, jak taki „larianowski” Fallout Tactics. Podobny a jednak zupełnie różny, przyjemny spin off. Czyli coś w sam raz by umilić sobie czekanie na OS3. Ja w to wchodzę 🙂
Mechanika walki to mój ulubione element Original Sin, więc czekam co z tego wyjdzie, na pewno nie czuję się zawiedziony. Może dlatego, że przez growe zaległości wciąż nie ukończyłem dwójki. Obstawiam, że gra skupiona na walce będzie jednak krótsza i mniej rozwlekła.
Ech, tylko RPG i RTS, kiedy się [znowu] wezmą za jakiś [porządny] slasher?
A spoko. 3 rpg pod rząd by mogło nieco zmęczyć. Nas i twórców. A tak? Tylko nam smaka na D:OS3 lub innego RPG robią!
Jeżeli walka będzie na hexach to można brać. Brak czytelności pola walki był dość irytujący w Divinity 2.
@Maniek123404Zgadzam się. DKS jest jedną z najbardziej niedocenionych gier. Pamiętam jeszcze jak jeden użytkownik pięknie wypunktował na forum brednie, jakie w swoim tekście zawarł (recenzją tego nie nazwę) bodajże gem.
Od Original Sin 2 mają mnie tzn. pieniądze w swojej kieszeni.