Divinity II: Ego Draconis – studio Larian zapowiada pierwszy dodatek, Flames of Vengeance

Rozszerzenie opowie dalsze losy Smoczego Rycerza znanego graczom z podstawki. Na swej drodze napotka on znane już sobie postaci, które jednak „nie okażą się tymi, za które się wcześniej podawały„. W ten sposób Flames of Vengeance ma wyjaśnić wątki, które zostały zapoczątkowane w Divinity II: Ego Draconis.
Add-on zaoferuje nam ponad 30 nowych zadań i 15 godzin dodatkowej rozgrywki. By ukończyć niektóre questy będziemy musieli skorzystać ze znanej z podstawki umiejętności czytania w myślach; sporo będzie misji, w których zamiast walki będzie można zastosować rozwiązanie pokojowe. Co ciekawe ekipa ze studia Larian (podobnie jak BioWare w Mass Effect 2), umożliwi import postaci z poprzedniej gry – w tym przypadku podstawki, czyli Divinity II: Ego Draconis.
Gra pojawi się na pecetach oraz na konsolach Xbox 360 (w tym drugim przypadku wyłącznie w cyfrowej dystrybucji w usłudze Xbox Live) w sierpniu tego roku. W wersje PC-towej będzie korzystać z najnowszej, jedenastej generacji bibliotek DirectX. Nawet jeśli po pierwszych opublikowanych screenach (GALERIA) tego nie widać…
§
Czytaj dalej
-
Godny następca. Pierwsze recenzje Silent Hilla f chwalą fabułę i klimat,...
-
Twórcy Elden Ring Nightreign wkrótce naprawią irytujący błąd. FromSoftware zapowiedziało...
-
Gracze pecetowi nie są zadowoleni z działania EA Sports FC 26. EA...
-
Borderlands 4 ostro krytykowane przez Digital Foundry. „To był moment,...
16 odpowiedzi do “Divinity II: Ego Draconis – studio Larian zapowiada pierwszy dodatek, Flames of Vengeance”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Divinity II może nie każdemu przypadł do gustu, ale na świecie zdobył dobre oceny (według serwisu GameRankings średnia wynosi 71 procent w przypadku wersji PC), jak i fanów. Dlatego też studio Larian postanowiło wydać dodatek. Rozszerzenie Flames of Vengeance ukaże się w sierpniu.
Import postaci z podstawki do dodatku w h’n’s. Cóż za innowacja!
będzie dodatek O.0
emmm… i tak tylko Niemcy w to grają, biedny gem pewnie mu się Divinity II: Ego Draconis jako koszmar po nocach śnił…
Dodatek do gry, w którą zapewne nikt nie gra…
a ja pogram… w Divine Divinity 😀
Mi się grało zaprawdę przyjemnie. Więc Tressello, raczej ktoś w to gra 😉 . Czekam z ciekawością 😉
O Jezu… TT
Hmm, wiem że to jest strona CDACTION i tym samym o magazynie CDACTION, ale gra nie jest kiepska TYLKO DLATEGO ŻE W TYM CZASOPIŚMIE JĄ ZJECHALI. Ludzie myślcie! Średnia ocen <80%!! Wszystkie insze czasopisma o grach oceniły ją też wysoko!
Nein! Nie tylko Niemcy w to grają! Niektóren Polaken również, Jawohl! Między innymi ja…
A i tak najlepsza w tej grze jest… muzyka! Naprawdę, od lat nie słyszałem tak wpadających w ucho kawałków. Szczególnie fragmenty w podziemiach 🙂 .
Ja też mam ją na swojej półce. Niektórzy widocznie przyjmują oceny z CDA za jakiegoś rodzaju wyrocznię, i skoro CDA dało słabą ocenę danej grze, to MUSI być ona słaba. No i zgodnie z teorią butch27 jestem Niemcem. 🙂 No cóż… tak bywa.
Ja tam wole nie ryzykować koszmarów sennych więc po prostu przejdę obok.
Gra była naprawdę nie zła no i największa zabawa zaczynała się w momencie zmiany w smoka ale tam recenzent cda już nie dotarł 😛 |Owszem nie była wyśmienita itp a grafika była trochę leciwa z tendencja do przycinania ale miejmy nadzieje że dodatek to trochę poprawi 😉
Wole nie przypominać sobie jak Larian znowu zmarnował Divinity :X. Ocena, oceną ale i tak kupiłem. W końcu bardzo lubiłem pierwszą część… zresztą 2 też nie była najgorsza. Za to to coś, nie mogło by nawet czyścić butów Divine Divinity. Nie ma klimatu, całość wygląda jak pseudo Gothic a fabułę nawet ja bym mógł wymyśleć ciekawszą. I tutaj, i w Beyondzie na siłę upchneli „super dobrą” grafikę. Ani to ładne, ani nowoczesne. DD jest w 2D i rysowane. Nie pamiętam ile już ma lat, ale nadal można w niego grać…
Najlepiej jakby odnowili pierwszą część: poprawili grafikę i dodali trochę questów, od razu bym kupił :/