1
19.04.2023, 09:30Lektura na 2 minuty
Informacja prasowa

Dołącz do Biedronki w turnieju League of Legends

Już od 17 kwietnia fani gry League of Legends mogą wziąć udział w KitKat Cup, akcji przygotowanej przez sieć Biedronka i firmę Nestlé. Pierwsze 3 tysiące osób, które rozegra mecz, otrzyma specjalne nagrody gwarantowane. Na zwycięzców indywidualnych oraz drużynowych czekają nagrody pieniężne od 500 zł do 10 tys. zł.


Informacja prasowa

Biedronka wraz z Nestlé przygotowały Turniej KitKat Cup z myślą o swoich nowoczesnych, młodszych klientach, którzy są fanami gry League of Legends. Aby wziąć udział w tym amatorskim turnieju, należy kupić batony KitKat® lub LION® za minimum 6 złotych wyłącznie w sklepach sieci Biedronka, a następnie zarejestrować swój paragon. Można to zrobić na Messengerze kitkatpl lub Discordzie KitKatCup.

Promocyjne zakupy batonów KitKat® lub LION® można zrealizować w ponad 3400 sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju, w terminie od 17 kwietnia do 11 maja 2023 roku. Turniej KitKat Cup zostanie rozegrany w dniach od 1 do 29 maja br. W turnieju mogą wziąć udział osoby, które ukończyły 16 rok życia.  

Każdy klient, który spełni warunki promocji i zarejestruje paragon, otrzyma unikatowy kod dostępu do turnieju League of Legends. Rejestracja do turnieju odbywa się na stroniewww.gl-hf.pl. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody: pierwsze 3000 osób, które rozegra mecz w KitKat Cup, otrzyma wirtualną skrzynkę  z edycji limitowanej – KitKat HEXTECH, zawierającą prezenty ze sklepu League of Legends. Najlepsi gracze turnieju mogą natomiast liczyć na nagrody pieniężne, których łączna pula wynosi ponad 20 tys. złotych.


Organizacja turnieju League of Legends to szansa dla Biedronki do zacieśnienia relacji z graczami i dołączenia do rozwijającego się świata gamingu. Cieszymy się, że możemy zaprosić ich do naszych sklepów, a także zapewnić niezapomniane emocje i wyjątkowe nagrody. Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia i udanej zabawy.


Jakub Mazur, młodszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka

Marka KitKat w Europie angażuje się w wiele działań związanych ze światem gamingu. Cieszymy się, że wspólnie z Biedronką możemy zrealizować inicjatywę z tego obszaru także w Polsce. Turniej KitKat Cup pozwala graczom League of Legends na udział w fascynującej zabawie oraz zdobycie naprawdę atrakcyjnych nagród.


Izabela Bylińska, Shopper Activation Manager, Nestlé Polska

Szczegółowe informacje na temat konkursu oraz regulamin promocji są dostępne na stronie www.gl-hf.pl.


Czytaj dalej

Redaktor
Informacja prasowa
Wpisów654

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze