Doom Eternal: Mamy gameplay i datę premiery [WIDEO]

Doom Eternal: Mamy gameplay i datę premiery [WIDEO]
Spotkamy się w Piekle.

Ziemia jest na skraju wyniszczenia, demony atakują z każdej strony… i tylko my możemy uratować ludzkość. Dość tego gadania, gdzie mój BFG? Twórcy najpierw pokazali nam zwiastun fabularny…

…jednak później przeszliśmy do mięsa. Dostaliśmy spory fragment gameplayu – pełny strzelania, zabijania, szlachtowania i rozbryzgujących się na wszystkie strony demonów. A to wszystko, co mogliśmy zobaczyć na wideo, będziecie mogli przetestować we własnym zakresie już 22 listopada 2019 roku, kiedy gra zadebiutuje na PC, XBO, PS4 i Nintendo Switch.

Twórcy przygotowali także informacje na temat trybu multiplayer. Battlemode pozwoli dwóm graczom wcielić się w demony, a jednemu śmiałkowi przywdziać zbroję Doomslayera. A później? Niech się dzieje wola Piekła.

18 odpowiedzi do “Doom Eternal: Mamy gameplay i datę premiery [WIDEO]”

  1. Dajcie bez dubbingu bo psuje to caly efekt.

  2. Oj też czekam. Ale będzie rozwałka.

  3. Ale ten dubbing to faktycznie tragedia. To samanie na początku Boże. Oby była możliwość zmiany a nie wciskanie na siłę ale jeśli będzie trzeba wygrać eng z napisami eng to trudno bo to to jest jakaś tragedia już w 1 części była.

  4. Mi dubbing w pierwszej części nie przeszkadzał, głównie dla tego, że nie było go w Doomie specjalnie dużo. Poza monologami od dr. (tu wstaw nazwiska) i audiologami których słuchać i tak mi się nie chciało…chyba nic więcej nie gadało. Dobrze że przynajmniej sam Slayer milczał jak grób :p

  5. Nie podoba mi się natomiast…plasma gun. Pamiętam że w jednym z pierwszych zwiastunów wyglądem i działaniem bardziej przypominał ten zarąbisty oryginał ze starych Doomów. Na tym gameplayu strzela jakimiś cieniutkimi wiązeczkami

  6. @hagan w poprzednim doomie też było goyckie piekło.

  7. nom polski jest okrutny, nie da sie ogladac

  8. Gra dalej wygląda fantastycznie, widać że ludzie odpowiedzialni za nią wiedzą o co chodzi w doomie i pracuja z pasją i miłoscią do serii. @Bronnson to tylko jeden z alternatywnych trybów syrzelania

  9. Mortal Kombat 11 i Doom Eternal to najlepsze dynamiczne gry akcji GORE. Podkreślenie mocy zadawanych ciosów czy postrzeleń oraz to coś czego nie ma w innych przedstawienie dominacji bohatera (Doom Slayer się pręży a w są MK Fatality)

  10. @Hagan – Slipgate’y to technologia rodem z Quake’a. Gotycka architektura (jeszcze bardziej gotycka niż w Doomie sprzed 3 lat) to chyba też ukłon w tę stronę. |Mi się średnio podoba HUD – trailer sprzed paru prawie roku miał podobny do już znanego, stonowanego. Tutaj miliard pastelowych kolorów. Jakoś nie pasuje do mordowania demonów pośród brązów, czerni i w przeważającej większości czerwieni.

  11. Dokładnie to samo co jedynka. Na szczęście zwiększyli ilość finisherów.

  12. @Hagan – Czy ja wiem czy flaki na ścianach wyczerpują definicję gotyku… Ale to CD-A, nie blog architektoniczny 😀 Mi się wszystkie te „katedry” kojarzą z tym, co chciano osiągnąć w pierwszym Quake’u; potem poszli w sci-fi, ale nawet w Quake Champions widać elementy z tych czasów. Tutaj podobnie, tylko poprzecinali to elektroniką z Dooma 2016.

  13. @Hagan – przy prezentacji powiedzieli wprost o Niebie jako jednej z nowych lokacji. To, że będzie, już wiadomo.

  14. Może w końcu pomyślą o Quake-u. Przydałby się rebot tej serii, albo kolejna część. Tylko żeby to było na takim poziomie jak te nowe Doom-y

  15. Trochę słaba ta zapowiedź, ale gameplay, wygląda ciekawie. 🙂

  16. GUI to jakiś żart, świeci się jak choinka, zasłania i jest wywróceniem się ze schodów w tył względem dooma z 2016. Dźwięki zbierania pancerza czy „oof” z dooma tylko szkodzą, nic nie dodają, nie wiadomo po cholerę je dodali. Story trailer to coś czego doom nigdy nie powinien mieć, jak i doomguy z definicji nie powinien mieć twarzy, jest ucieleśnieniem zemsty. Do tego kolorki nawalone jak diablo 3 a modele itemów chyba z dooma1 (te bezsensowne białe apteczki z czerwonym krzyzem)

  17. Wszystko to sprawia, że nie jestem pewien, czy ludzie podejmujący pewne decyzje mają pojęcie co robią. Może sie okazać, że Doom ethernal zaczyna się 30 minutową cutscenką fabularną i 1/3 gry to sekwencje gadane. Wyolbrzymiam, ale chyba każdy rozumie o co mi chodzi. Doom nie potrzebuje fabuły, nie potrzebuje głównego bohatera. Nie potrzebuje ozdobników które przeszkadza w grze.|Jestem pewien, że strzelanie bedzie mega dobre, nawet rage 2 sprawia ogrom frajdy. Byleby nie nalali do tego miodu za dużo dziegciu

  18. Doom to chyba dobry przykład jak po latach nie zniszczyć legendy.Fajna przyjemna rozwałka,szkoda tylko ze ta kolekcjonerka nie dość że droga to jeszcze dodają do niej kask…i po kiego ? nie lepiej jakąś figurkę potworka ? :p

Dodaj komentarz