Doom Eternal: Mody, dodatki, multiplayer, nowy silnik…

Doom Eternal: Mody, dodatki, multiplayer, nowy silnik…
id Software rozwinie sprawdzoną formułę rozgrywki.

Okazuje się, że zaprezentowany wczoraj Doom Eternal hula na silniku id Tech 7. Wygenerowane za pomocą nowej technologii środowisko ma nie tylko roić się od drobnych szczegółów (dopracowane tekstury), lecz także stawiać na bardziej otwartą konstrukcję. Warto też zauważyć, że modele przeciwników zostały podpięte pod model zniszczeń, dzięki czemu zobaczymy odpadające elementy pancerza czy odrywane fragmenty ciała. Oto czego jeszcze dowiedzieliśmy się od przedstawicieli studia id Software:

  • gra nie zostanie wzbogacona o narzędzia SnapMap (znane wielbicielom Dooma z 2016 roku), które pozwalały na tworzenie własnych poziomów z przygotowanych przez developera elementów,
  • tym razem id Software zamierza tworzyć dodatki do kampanii,
  • developer daje nam możliwość uformowania drużyny demonów i późniejszego odwiedzenia kampanii innego gracza w ramach Inwazji
  • Inwazja jest całkowicie opcjonalna i da się ją wyłączyć,
  • opracowywany osobiście przez id Software komponent sieciowy będzie się składał z wielu elementów – rzecz jasna nie zabraknie klasycznych potyczek PvP,
  • id Software wyda narzędzia modderskie, ale dopiero po premierze gry,
  • repertuar wrogów jest teraz bardziej zróżnicowany i dwukrotnie większy niż ostatnio.
  • Doom Eternal powalczy u uznanie posiadaczy PC, PS4, XBO i Switcha. Na premierę prawdopodobnie poczekamy do przyszłego roku.

    14 odpowiedzi do “Doom Eternal: Mody, dodatki, multiplayer, nowy silnik…”

    1. To ile gier wyszło na id Tech 6? Dwie? Krótko sobie pożył ten silnik, bo o ile w DOOMie działał cudownie, to w Wolfie II to była tragedia, co szczególnie widać w ocenach użytkowników na Steam. No cóż zobaczymy jak z optymalizacją wypadnie 7 generacja, bo gorzej niż piątka chyba być nie może

    2. Pobralem COD Black ops 4 bete i nie da sie grac bo nie ma przycisku play…przez battle net, ktos cos wie co tu sie odwala z ta gra ?

    3. CzlowiekKukurydza 11 sierpnia 2018 o 13:53

      @KejmilxD Jeszcze nowy Wolfenstein coopowy będzie używał id Tech 6 o ile mnie pamięć nie myli.

    4. @KejmilxD ale wiesz, że Wolfa robiło Machine Games i to oni nie potrafili dobrze zoptymalizować gry? A na nowego DOOM’a doczekać się nie mogę.

    5. IdTech umie wykorzystać jedynie Id Software tak jak CryEngine potrafi jedynie wykorzystać Crytek.

    6. IdTech to chyba mój ulubiony silnik ostatnimi czasy (5 była tragiczna..). Pokazuje, że można zrobić coś ładnego (stylistycznie), a do tego śmigającego nawet na przeciętnym sprzęcie.

    7. @Batushka Zgodzę się, ale Arcane udowodniło robiąc Prey’a, że też potrafią okiełznać CryEngine 😉

    8. @KejmilxD Na PC może i tak, port Preya na konsole jest dosyć marny

    9. Ja jakoś nie zauważyłem różnicy w grafice między doom a doom eternal. To niby ma być nowy silnik? Co do wolfa 2 na idteh 6 to mnie chodził płynnie no może czasem tam dropneło przy jakiejś większej Akcji

    10. Czy ja wiem Prey mnie jakoś grafiką nie zachwycił a Już do takiego crysisa 3 czy Ryze to mu daleko.

    11. @fanboyfpsow API ma dużo do powiedzenia. D2:E prawdopodobnie był puszczony na Vulkanie, dlatego wyglądał bardzo podobnie do D(2016).

    12. @mrowczak|Ani API ani sam silnik nie mają dużego wpływu na wygląd gry, nie mam zielonego pojęcia dlaczego wszyscy myślą inaczej. To że DOOM: E będzie działał na nowym silniku nie oznacza tak naprawdę nic, gra może wyglądać identycznie.

    13. @mrowczak – Directx czy OpenGL to też API a gry zmieniały się w czasie jak i silniki graficzne.

    14. @Scytian – no wreszcie ktoś kto się wysila i czyta internety i zdobywa wiedzę czyli wie co mówi a nie mówi co wie. To nie ironia w razie jakby to tak zabrzmiało.

    Dodaj komentarz