Doom Eternal: Obszerne fragmenty rozgrywki i sporo soczystych finiszerów [WIDEO]
![Doom Eternal: Obszerne fragmenty rozgrywki i sporo soczystych finiszerów [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/3a217cbe-c578-4070-8a86-b770d256720e.jpeg)
W trakcie zakończonego niedawno QuakeConu sporo czasu poświęcono Doomowi. Trzy pierwsze odsłony serii wylądowały na konsolach, a „jedynka” i „dwójka” opanowały nawet urządzenia mobilne. Z oczywistych względów w świetle reflektorów najdłużej pławił się jednak zapowiedziany na 22 listopada Doom Eternal.
Twórcy ujawnili, że w grze pojawi się zupełnie nowy tryb wieloosobowy, w którym samotny gracz wskoczy w buciory Slayera i postara się wytrwać w starciu z dwoma rywalami, mającymi do dyspozycji kilka rodzajów demonów.
Naturalnie nie zabraknie też tradycyjnej kampanii i to właśnie ona jest bohaterką poniższego materiału filmowego. Można na nim zobaczyć lwią część dostępnego w grze arsenału (w tym dwururkę oraz działko obrotowe), a także liczne egzekucje, służące do regeneracji zdrowia, pancerza i amunicji. Rodzaj bonusu zależy od wykorzystanego do wykończenia wroga narzędzia. Przykładowo piła mechaniczna odnawia zapas „pestek”, a miotacz ognia naprawia zbroję. Dlaczego? A kogo to obchodzi. Ważne, że system podobno bardzo dobrze wpływa na dynamikę.
Czytaj dalej
-
CD-Projekt RED: 10 lat Wiedźmina 3. Przeżyjmy to jeszcze raz
-
Nintendo domaga się 4,5 miliona dolarów odszkodowania od moderatora Reddita....
-
Netflix zaprezentował nowy zwiastun 4. sezonu „Wiedźmina”. Premiera już...
-
Cliff Bleszinski pobłogosławił fanowski remaster pierwszego Unreala. „Młodsi gracze...
5 odpowiedzi do “Doom Eternal: Obszerne fragmenty rozgrywki i sporo soczystych finiszerów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Przy okazji zaprezentowano też pokaźną część arsenału.
Fajno że jest więcej finisherów…ale wciąż za mało. Trzeba to robić po to,żeby zdrowie odzyskać..trochę tak na siłę. Jakbym miał wykańczać 1000 wrogów ,w ten sam sposób,to bym chyba miał dojść.
O tak, pokaż mi tą rozgrywkę. Pokaż mi ją, pokaż mi ją na padzie…
Ja liczę, że ten system rozwoju i ulepszania broni poprawią, bo dum z 2016 był świetny, ale przyznaję, że jeszcze go nie skończyłem, bo mnie właśnie to trochę odstręcza od grania w niego. Nigdy nie byłem fanem odnajdywania wszystkich sekretów i maksowania wszystkiego na maksa, a w nim właśnie tak trzeba było robić, żeby broń uzyskała swój pełny potencjał bojowy i wszystko było naj. ja po prostu chcę przejść grę bez konieczności znalezienia wszystkiego.
@CYBERTRIBAL Jeśli cię to zachęci to w DOOM 2016 jest też Arcade Mode który usuwa całą fabułę i znajdźki i skupia się na samej walce. Nie wiem czy jest dostępny od razu czy tylko po ukończeniu gry raz.