Doom Eternal: Poznaliśmy wymagania sprzętowe

Czy wasze komputery podołają piekielnej inwazji?
Doomguy wielokrotnie udowodnił, że poradzi sobie z każdym demonem, jaki wlezie mu pod lufę, ale na drodze do szczęścia teoretycznie może mu stanąć znacznie groźniejszy przeciwnik – Pradawny Pecet. Czy ów odrażający stwór wystawi swój plugawy łeb, kiedy słynny zabijaka zawita w wasze progi? Wystarczy zapoznać się z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi:
Wymagania minimalne:
Konfiguracja zalecana:
Załapiecie się? To gra gitara, a w sumie to nawet śpiewa cały chór metalowy.
Czytaj dalej
25 odpowiedzi do “Doom Eternal: Poznaliśmy wymagania sprzętowe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czy wasze komputery podołają piekielnej inwazji?
Hm 16GB RAM na minimalnych? Coś mi się nie wydaje. Wymagania podobno były przez chwilę na Steamie ale już znikneły.
Moja karta w minimalnych, chyba trzeba zacząć zastanawiać się nad nowym kompem :d
Dooma miałem na ultra 60 fps.|Wychodzi na to, że ten mi nie pójdzie xD
Pewnie podolalby ale to lapek gamingowy kupiony raczej do programowania grafiki i zabawy Unrealem i nie chcialbym go sobie zagotowac w jeden dzien. Dooma kupilem na PS4
Tak strzelanie na padzie. Jakie to smieszne, ze ludzie maja z tego powodu bool p.py, a grajacy na padzie tacy jak ja nie potrzebuja super precyzji bo graja dla fanu i nawet ze wspomaganiem celowania, bo liczy sie zabawa a nie udowadnianie komukolwiek/sobie czegokolwiek:) Gram w FPSy od Wolfensteina 3D od zawsze na PC myszka plus klawiatura i nie widze niczego zlego na padzie chociaz powinien sie przyjac ten steamowy bo jest po 1000 kroc lepszy od analogow.
@Cursian Az tak nie zartujmy z tym pradawnym pecetem. Minimalne wymagania Dooma to config jaki wg Steam Survey ma najwieksza ilosc graczy – 4 rdzenie (49%), 8 GB RAM (36%, ale tyle samo ma 16 GB), 1060 (12%). Najwazniejsze w tym wszystkim mocniejsze grafiki ma tylko kolo 20%. Jesli komus nie przeszkadzaja niskie detale, to mozna przypuszczac, ze jeszcze ze 2 lata na niskich detalach w 30 fpsach na takim sprzecie pogra.
Dodatkowa kwestia sa ostatnie przechwalki oficjela od Dooma, ktory twierdzil, ze jesli ktos zechce, to zagra w Dooma nawet w 1000 fpsach. Jesli ow pan powaznie, to zamiast patrzec na podane wymagania, spodziewalbym sie raczej kolejnego cudu otymalizacyjnego na miare poprzedniej czesci.|@lukasz Strzelanie na padzie bardziej irytuje niz daje fun z mierzenia z broni. Tak jak granie w wyscigi na klawie. Po prostu konkretne kontrolery lepiej sprawdzaja sie w konkretnych przypadkach.
1060 w minimalnych? Xd z tego co pamiętam to grając w ostatnią część na tej karcie miałem 90-120 fps przy ultra mniej więcej ^^
@Sollnvictus – ale wierzysz mi, że są ludzie którym to sprawia fun? Tym bardzie jezeli to jest tak dobrze zrobione jak np. w Doom(2016)
@DEO Pamietajmy, ze wymagania bez podawania efektu, ktory spelniajace je uzyskamy (np. FHD, 30 fps) od zawsze mozna miedzy bajki wlozyc. A i od dawna tendencja tworcow jest ich zawyzanie, zeby oszczedzic sobie potencjalnych problemow.
@lukaszsa Wierze, ale mowie za siebie. I wierze tez, ze sa osoby, ktore nie maja porownania z graniem w fpsy na klawie i myszcze, bo np. cale zycie graja na konsolach. Inna sprawa, ze obiektwnym jest poziom wczuwki zwiazany z tym, ze celowaniu myszka blizej jest do rzeczywistego mierzenia z gnada dzierzonego w dloni. I o to glownie mi chodzi.
*myszce, gnata – chyba espresso mna trzepie 😀
Dziwne, wygląda prawie tak samo jak poprzednik a tak różne wymagania.
@Sollnvictus – „ze obiektwnym jest poziom wczuwki” nie no nie zartuj to sprawa indywidualna poziom wczowki. Co do gnata tez nie do kona bo jak szczelam nie wiem jak to sie nazywa no z reki karabinem nie patrzac w szczerbinke czy kolimator to nie mam krzyzyka na oczach. Pozatym triger w padzie jest jak spust(tylko duzo lzej go wcisnac) wiec sie wczowka poglebia bo jest podobienstwo do prawdziwej broni. No i to slowo obiektywnym.. taa… Poza tym takich grach jak Doom nie masz czasu sie przyjzec ze szczeliles
😉 lekuchno obok wroga.
Ja mam fun ty masz fun a Doom nie dlugo!! I to jest najwazniejsze:D
@SolInvictus Siema, tutaj mówi osoba która się wychowała na FPS na PC, w szczególności na dwóch pierwszych Doomach – wolę grać na padzie 😉 Nikt nie twierdzi że pady są lepsze, oczywiście że myszka+klawiatura pozwalają na lepszą celność i precyzję, ale to nie to samo co wygoda, z padem mogę wygodnie się walnąć na kanapie i nie muszę się garbić przed monitorem. Tak zdałem całego DOOM’a 2016 na Nightmare bez większych problemów. Oczywiście to tylko subiektywne odczucia, niech każdy gra tak jak lubi.
@lukaszsa, @Nezi23 Moral z tego taki, ze warto miec obie opcje. A wtedy po odpaleniu nowej gry obie stestowac. Sam mimo ,,pecetowego rodowodu” w co tylko moge, gram na padzie, bo zwyczajnie wygodniej sie z nim siedzi. Czy to PC, czy konsole, czy to pad od One, PS4 czy Switcha. Cos w tym jest. Jednak bez myszki nie idzie tak dobrze celowac, a sadzenie headshotow ze wspomaganiem celowania nie jest imo satysfakcjonujace. Chyba, ze ktos operuje padem tak dobrze jak myszka, ale to raczej niemozliwe…
Chyba, ze ktos operuje padem tak dobrze jak myszka, ale to raczej niemozliwe… tu sie zgadzam w 100%. Pad to zawsze bedzie „dosuwanie” do pozycji lub trzymanie(tutaj to polega na trzymaniu jakis czas analoga az dojdzie do pozycji, myszka natomiast to ustawienie w tej pozycji.
Jak wyjdzie ta gra zobaczy sie czy pujdzie u mnie ten Doom Eternal
Wczoraj skończyłem DOOMa 2016 po raz drugi, zamówiłem Ethernala Deluxe Edition, wymieniłem pastę na procku, przeinstalowałem system i odkurzyłem obudowę. Jestem gotów. BRING IT ON! m/ dO L Ob m/
Nie wiem czy jest jakiś poważny powód, aby wymagania były na takim poziomie (bo to są wciąż karty graficzne ze średniej półki), ale ostatnimi czasy gry od Bethesdy wyglądają na słabo zoptymalizowane, stąd wyskakują takie wymagania.
GTX 970 w minimalnych? Wydaje mi się, że te wymagania są dla 60 klatek w FullHD.
Na stronie steama jest napisane 1080p, 60fps przy minimalnych.