08.03.2011
Często komentowane 61 Komentarze

Dragon Age II: Zwiastun „premierowy” i łatka poprawiajaca grafikę [WIDEO]

Dragon Age II: Zwiastun „premierowy” i łatka poprawiajaca grafikę [WIDEO]
Już dziś do amerykańskich sklepów trafił Dragon Age II. By przypomnieć o tym wydarzeniu, Electronic Arts opublikowało nowy, "premierowy" zwiastun gry. Pojawiła się także łatka poprawiająca grafikę w wersji PC.

Premierowy” zwiastun Dragon Age II:

BioWare opublikowało tymczasem specjalną, ważącą ponad 1 GB łatkę poprawiającą znacznie grafikę w wersji PC, a konkretniej tekstury. Po zainstalowaniu aktualizacji – nie obowiązkowej – należy aktywować nowe ustawienia graficzne w menu. Aby ujrzeć efekty, twórcy rekomendują posiadanie kompatybilnej z DX11 karty graficzniej z 1 GB pamięci.

Łatkę pobierzecie z TEGO miejsca.

61 odpowiedzi do “Dragon Age II: Zwiastun „premierowy” i łatka poprawiajaca grafikę [WIDEO]”

  1. Już dziś do amerykańskich sklepów trafił Dragon Age II. By przypomnieć o tym wydarzeniu, Electronic Arts opublikowało nowy, „premierowy” zwiastun gry. Pojawiła się także łatka poprawiająca grafikę w wersji PC.

  2. Będzie co ściągać gdy się będzie instalować ^^

  3. ponurybrodacz 8 marca 2011 o 10:18

    Pfff, żeby wydawać tekstury w lepszej jakości „bo płytka była już zamknięta”…. Dobrze, że mam Dow II Retribution to nie muszę tego chłamu próbowac.

  4. Może mnie ktoś oświecić, jaki jest sens wydawania w jakimś stopniu niedopracowanego tytułu, razem z równolegle z łatką owe niedociągnięcia maskującą???. Niezły start, nie ma co.

  5. @Dexter666 – lepiej taką łatkę wydać w dniu premiery, niż tak, jak w przypadku Capcomu i Resident Evil 4 – po kilku miesiącach. Po zainstalowaniu której zastanawiałeś się, czy to wciąż ta sama gra, czy może już kolejna część. ;] A premiera Dragon Age II już wczoraj odbyła się na Ultima.pl, także może w niedalekiej przyszłości sprawdzę, co tym razem wysmarowało BioWare…

  6. Widziałem ten zwiastun 2 dni temu xD

  7. Do wszelkich narzekaczy – normalnie na płytce dostajemy jak w każdej grze standardowe tekstury (w wersji PC jak zwykle lepsze niż na konsolach). Ta „łatka” to nic innego jak pakiet tekstur w naprawdę w naprawdę dużych rozdzielczościach (wymagają karty graficznej PRZYNAJMNIEJ z 1GB pamięci). Takie rzeczy to zazwyczaj dostajemy od moderów kawał czasu po premierze gry, a tu BW robi takie coś samo i udostępnia przed premierą, a ludzie jeszcze narzekają.

  8. Moim zdaniem można takiej łatki w ogóle nie wydawać, tym bardziej że naprawia element gry, że tak to ujmę, „widoczny gołym okiem”. Poza tym owa łatka pojawiła się w tempie ekspresowym, czyli pracowali nad nią od dłuższego czasu, lub jej stworzenie nie trwało zbyt długo. Można było grę wydać w pełni gotową.

  9. Warto dodać „Using high-resolution textures requires a graphics card with at least 1024MB video memory. Most of the benefits from the Hi-resolution textures will only be seen if you are able to run the game in DirectX 11.”. Czyli zwiększają się wymagania gry, a większość i tak jest widoczna jeśli grę uruchamia się w DX11.|Wg mnie plus dla BioWare, owszem… Powinno być od razu z płytą, ale skoro nie ma to przynajmniej pokazuje, że nie ma graczy daleko w…

  10. @JCraft lub udostępnić owe ultra-super-giga tekstury jako najwyrzsze ustawienia graficzne.

  11. Może dopiszcie w newsie, że łatkę jest sens ściągać gdy gracz dysponuje kartą graficzną z 1 GB pamięci, obsługującą DX 11?

  12. @Dexter666 – łatka nic nie naprawia, a jedynie ulepsza – standardowe tekstury w żaden sposób nie są „zepsute”.

  13. @Dexter666 – a no mogliby, ale najpierw trzeba by było przełożyć premierę wersji PC – a robić to tylko dla głupich tekstur w wyższej rozdzielczości z których i tak w pełni skorzysta tylko mniejsza część graczy byłoby bez sensu, nie każdy ma super-wypasioną kartę obsługującą DX11 (bo tylko na DX11 będzie widać największe różnice) i ponad gigabajtem pamięci na niej.

  14. ta komiksowa grafika jakoś mnie nie zachęca do gry…

  15. A dialogi narazie są nieme, kwestie mówione kupimy w nadchodzącym DLC. Nie mam już ochoty tej gry kupować, ostatecznie mnie zniesmaczyła.

  16. Zakończenie w DLC 100% . hehe.

  17. @JCraft no można oczywiście tłumaczyć i tak, ale nie ma też podstaw by przypuszczać że właśnie „dorzucają” w łatce to, co miało się znaleźć w grze. Choć w sumie nie ma o co narzekać, bo płacić za to sobie nie każą…a mogli.

  18. Launch trailer całkiem fajny, choć liczyłem na lepszy. @Dexter666, nie rozumiem, o co ten bulwers? DA2 powędrowało do tłoczni jeszcze przed ukazaniem się dema, jakoś 3 tygodnie temu. Od tłoczni do półki sklepowej w końcu też jest kupa roboty i trzeba się kiedyś z tym uwinąć, to nie jest tak, że BioWare sobie na dzień przed premierą może dorzucić coś jeszcze na płytkę. W Polsce i tak nie odpalisz gry przed piątkiem, więc masz czas na ściągnięcie łatki. Lepiej, że równo z premierą niż po niej.

  19. Przydało by się porównanie grafiki w dx9, dx10, dx11 i dx11 + nowe tekstury 🙂

  20. @Dexter666 – właściwie czy do czegokolwiek podchodzisz pozytywnie szanowny Dexterze? Bo gdzie widzę twoje komentarze to tylko narzekania i poszukiwania dziury w całym ;D

  21. diablo1996pl 8 marca 2011 o 11:13

    a mi się podoba, tylko łatka sporo waży ;(

  22. A mówi się ,że „grafika nie jest najważniejsza” najwidoczniej się mylę ;/ .

  23. Oczywiście że nie do wszystkiego podchodzę równie krytycznie. Tyle że gry komputerowe (jak i wiele innych) do najtańszych rozrywek nie należą, dla tego też każdej stawiam wysokie wymagania. I nie chodzi tylko o jakość danego produktu, ale też „podejście” z jakim autorzy traktuja graczy. Tak jak już niżej napisałem nie twierdzę że owa łatka to straszne ZŁO i w ogóle. Tyle że skoro dopracowanie grafiki było możliwe, zastanawiam się czemu w ogóle zaistniała potrzeba pobierania lepszych tekstur z sieci.

  24. Poza tym gdzie ja się niby bulwersuję? 🙂 . Tylko „głośno” myślę.

  25. Bo nie mogli dodać tych tekstur PRZED wydaniem gry…

  26. Koledzy, mam pytanie. Nie grałem w DA1. Czy w takim razie przygodę z serią mogę zacząć od DA2 i później zabrać się jako prequela DA1? Czy jednak spieprzę sobie tym odkrywanie jedynki?

  27. Coroner-z tego co pamiętam z zapowiedzi, wydarzenia z dwójki przeplatają się z tymi z jedynki- zaczynasz mniej więcej w tym samym czasie, a kończysz jakoś 10 lat później… Więc prawdopodobnie wyczyny bohatera jedynki będą co najwyżej wspomniane w dwójce albo wcale-przecież w DA 2 [chyba] nie ma importu save’ów, a wyborów(i co za tym idzie- konsekwencji) w pierwszej części było wiele… Niemniej jednak radzę kupić 1(tania;P), a w międzyczasie cena dwójki spadnie i będziesz miał obie części za cenę 1 gry;)

  28. @ Coroner – już w demie dwójki jest bardzo dużo nawiązań do pierwszej części. Więc tak – spieprzysz sprawę grając pierw w 2 😉

  29. He he grafika nie czyta mi DX11 więć nie muszę ściągać w przyszłości Patcha oby w Polsce był już na płytce z gra

  30. Ułaaa… właśnie obejrzałem filmik( głównie ze względu na dobre wrażenie po wcześniejszym „launch trailerze” BW -http:www.youtube.com/watch?v=sjOEmHEd2XM)… |Wygląda na to, że z przyzwoitego RPG zrobili jakieś pulpety a’la budżetowy slasher…

  31. @Yeti – ja bym radził najpierw zagrać (w demo pecetowe najlepiej) bo naprawdę nie wiem gdzie ty zdołałeś wypatrzyć na tym trailerze, że z gry zrobił się slasher (a nie zrobił się – zapewniam).

  32. Dla mnie takie okrojenie to plus – zawsze mniej na dysku zajmie gra, a te „ultra” tekstury to i tak jest coś poza zasięgiem mojego PC.Co do samej gry – miałem potężne wątpliwości co do niej dopóki nie zagrałem w demo, kwadrans po jego ukończeniu zamówiłem preorder. Potencjał fabularny ma przepotężny, nieporównywalnie bardziej obiecujący od przaśnego wieśmina, walka jest bardziej dynamiczna i efektowna, i jednocześnie bardziej skomplikowana (jedynkę przeszedłem bez zmieniania postaci nawet na chwilę).

  33. Ech, a miałem się uczyć przez weekend ;/

  34. CD. W samym demie musiałem kilkukrotnie korzystać z różnych postaci walcząc na wielu frontach, co w jedynce było zbędne, demo było zbugowane i był problem z ekranem taktyk, ale i tak zauważyłem pokaźne zwiększenie ilości opcji taktycznych (w jedynce trzeba było bawić się w modyfikacje rozbudowujące ekran taktyczny). Niezwykle ciekawa koncepcja „drzewek” skilli, dzięki którym nie trzeba już się męczyć z durnym schematem skill1-skill2-skill3, tylko samemu można zrobić dobry build. Nie mogę się doczekać pełnej

  35. @Coroner – Ale po co grać najpierw w dwójkę? Przecież jedynka jest świetną grą i lepszą od dwójki.

  36. by przypomnieć o tym wydarzeniu gra już trafiła do mm kilka dni wcześniej może i wczoraj nie sprawdzałem zbytnio…

  37. więc fail z tymi premierami 😛

  38. @Thug powiedz mi skąd ty wiesz, czy DA1 jest lepszy od DA2 skoro dwójeczka wchodzi dopiero na rynek Amerykański?

  39. @Thug |Skąd ta pewność, że 2 jest gorsza? Może już przeszedłeś?^^

  40. Patch pobrany, teraz wyczekiwać kuriera:D

  41. @LegionS- było demo i patrząc na nie Origins, było o wiele lepsze przynajmniej dla mnie.

  42. Bardzo dobry trailer 😉 Zresztą BioWare ma smyka do robienia dobrych trailerów..

  43. @LekhimorPL: Oceniasz grę po demie, w którym jest jedna lokacja i kawałeczek drugiej, parę dialogów, 4 typy moba i ponad połowa zablokowanych skilli? Aha…

  44. W piątek o 21 wracam z zajęć. Oby kurier do tej pory zostawił mi paczuszkę…

  45. Oczywiście dali tą recenzje z PC GAMER-a…

  46. Ja pierniczę… Czyli trzeba mieć DX11 żeby była poprawiona grafika czy nawet bez niego coś poprawi ?

  47. yy. a na konsole nie będzie?

  48. @kavulo: tzn zmiany jakieś będą też bez DX11, ale jak pisze BioWare większość zmian będzie widoczna dopiero w takim wypadku (szkoda, że nie ma jakiejś bardziej szczegółowych informacji, albo chociaż porównania screenshotów z poszczególnych konfigurajcji)

  49. Pewnie w jakiejś reedycji pędzie razem z patchem i całą resztą DLC. Raczej poczekam. 😉

  50. Ja też poczekam. Nie popełnię dwa razy tego samego błędu.

Dodaj komentarz