rek

Dragon Age na początku 2009 roku

Dragon Age na początku 2009 roku
Niestety - BioWare i EA nie zdążą z premierą Dragon Age´a na ten rok kalendarzowy. Zaplanowana ona została na IV kwartał bieżącego roku fiskalnego.

Oznacza to, że Dragon Age trafi do sklepów w pierwszych trzech miesiącach przyszłego roku, jako że rok fiskalny kończy się 31 marca 2009. Pozostaje uzbroić się w cierpliwość i trzymać kciuki za to, by nowy erpeg od mistrzów gatunku po raz kolejny potwierdził ich klasę.

12 odpowiedzi do “Dragon Age na początku 2009 roku”

  1. Ważne, żeby wyszło dopracowane. // A jeżeli się premiera przesunie… cóż, inne świetne gry też się spóźniały, a nie zaszkodziło im to.

  2. RE:Ważne, żeby wyszło dopracowane. // Ba! Wielu to pomogło.

  3. Ważne, żeby wyszło dopracowane // Pomogło, pomogło… Na przykład Duke Nukem Forever? 😛

  4. // _nowy erpeg od mistrzów gatunku po raz kolejny potwierdził ich klasę_ nawet nie masz pojęcia jak bardzo dyskusyjne jest to stwierdzenie

  5. beloid: // Przede wszystkim nie mam pojecia, a co Ci chodzi. Mozesz konkretniej, a nie polslowkami?

  6. ciężko konkretniej coś napisać mając limit 255znaków // więc krótko, kilka charakterystycznych cech erpegów BW od NWN: dziecinne, naładowane schematami fabuły, zerowy wpływ akcji/statystyk PC na zachowanie otoczenia, npc wykładający emo historie swego życia przy pier. spotkaniu, itp,itd. vide dyskusyjne stwier

  7. // Beloid – BioWare tworzy najbardziej epickie i największe RPGi. Jedynie co mi się rzeczywiście przejadło, to zdrada poniektórych postaci (KotOR 1 i 2, Never). GTA też zarzucisz schematyczność w takim razie? Przecież w każdym praktycznie jest to samo…

  8. Oblivion bethesdy też był _wielki_ i _epicki_ a po 5 minutach gry robiła się żenada // poprawka, KOTOR2 zrobili panowie z Obsidian i wyszła im od razu ciekawsza gra (jeśli pominąć monotonne lokacje i fatalny system walki).

    przykład GTA z [beeep], to nie rpg (a o tych tu rozmawiamy),a 80% misji ma świetnych i oryginalnych

  9. // Racja, Obsidian, tak czy owak zdrada była i klimat mniej _Star Warsowy_. Czemu przykład z GTA jest nie na miejscu? Rozmowa toczy się o cRPG-to nie znaczy, że nie mogę napisać o innej GRZE. 80% misji nie jest oryginalnych, bo strzelanie – monotonne później

  10. Zgadzam się z beloidem // Z całym szacunkiem dla BioWare, ale grając na X360 w ich najnowsze _dzieło_ Mass Effect, nie mogłem oprzeć się uczuciu deja-vu. Cały czas miałem wrażenie, że juz to gdzieś widziałem(piję tu do KOTOR).

  11. cd… // Nie mogę oprzeć się wrażeniu,że BioWare serwuje nam drugi raz podobną historię podaną w inny sposób. A co do całej rozdmuchanej next-genowości tytułu-oprócz grafiki nie widzę tu NICZEGO, czego wcześniej nie widziałem.

  12. Ta gra jest lepsza niż Mass Efect.

Dodaj komentarz