Dragon Age na początku 2009 roku
Niestety - BioWare i EA nie zdążą z premierą Dragon Age´a na ten rok kalendarzowy. Zaplanowana ona została na IV kwartał bieżącego roku fiskalnego.
Oznacza to, że Dragon Age trafi do sklepów w pierwszych trzech miesiącach przyszłego roku, jako że rok fiskalny kończy się 31 marca 2009. Pozostaje uzbroić się w cierpliwość i trzymać kciuki za to, by nowy erpeg od mistrzów gatunku po raz kolejny potwierdził ich klasę.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Dragon Age na początku 2009 roku”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ważne, żeby wyszło dopracowane. // A jeżeli się premiera przesunie… cóż, inne świetne gry też się spóźniały, a nie zaszkodziło im to.
RE:Ważne, żeby wyszło dopracowane. // Ba! Wielu to pomogło.
Ważne, żeby wyszło dopracowane // Pomogło, pomogło… Na przykład Duke Nukem Forever? 😛
// _nowy erpeg od mistrzów gatunku po raz kolejny potwierdził ich klasę_ nawet nie masz pojęcia jak bardzo dyskusyjne jest to stwierdzenie
beloid: // Przede wszystkim nie mam pojecia, a co Ci chodzi. Mozesz konkretniej, a nie polslowkami?
ciężko konkretniej coś napisać mając limit 255znaków // więc krótko, kilka charakterystycznych cech erpegów BW od NWN: dziecinne, naładowane schematami fabuły, zerowy wpływ akcji/statystyk PC na zachowanie otoczenia, npc wykładający emo historie swego życia przy pier. spotkaniu, itp,itd. vide dyskusyjne stwier
// Beloid – BioWare tworzy najbardziej epickie i największe RPGi. Jedynie co mi się rzeczywiście przejadło, to zdrada poniektórych postaci (KotOR 1 i 2, Never). GTA też zarzucisz schematyczność w takim razie? Przecież w każdym praktycznie jest to samo…
Oblivion bethesdy też był _wielki_ i _epicki_ a po 5 minutach gry robiła się żenada // poprawka, KOTOR2 zrobili panowie z Obsidian i wyszła im od razu ciekawsza gra (jeśli pominąć monotonne lokacje i fatalny system walki).
przykład GTA z [beeep], to nie rpg (a o tych tu rozmawiamy),a 80% misji ma świetnych i oryginalnych
// Racja, Obsidian, tak czy owak zdrada była i klimat mniej _Star Warsowy_. Czemu przykład z GTA jest nie na miejscu? Rozmowa toczy się o cRPG-to nie znaczy, że nie mogę napisać o innej GRZE. 80% misji nie jest oryginalnych, bo strzelanie – monotonne później
Zgadzam się z beloidem // Z całym szacunkiem dla BioWare, ale grając na X360 w ich najnowsze _dzieło_ Mass Effect, nie mogłem oprzeć się uczuciu deja-vu. Cały czas miałem wrażenie, że juz to gdzieś widziałem(piję tu do KOTOR).
cd… // Nie mogę oprzeć się wrażeniu,że BioWare serwuje nam drugi raz podobną historię podaną w inny sposób. A co do całej rozdmuchanej next-genowości tytułu-oprócz grafiki nie widzę tu NICZEGO, czego wcześniej nie widziałem.
Ta gra jest lepsza niż Mass Efect.