Dragon’s Dogma 2: Zadania poboczne będą ograniczone czasowo

Nie można odmówić twórcom Dragon’s Dogmy 2, że przed premierą gry udało im się wzbudzić niemałe zainteresowanie tytułem. Choć ostatecznie nie otrzymaliśmy pełnoprawnego dema, to zaoferowany w wersji próbnej gry kreator postaci robi całkiem sporą furorę. Duże zainteresowanie wzbudziły także materiały z rozgrywki i prezentacje klas postaci. Teraz do tego strumienia informacji dołącza wiadomość o tym, że w kontynuacji Dragon’s Dogmy zadania poboczne będą ograniczone czasowo.
Wieść tę przekazał jako pierwszy jeden z użytkowników Reddita, Strange_Music. Jak tłumaczy, niektóre zadania poboczne będą mogły rozwiązać się same, jeśli przez jakiś czas nie będziemy się nimi interesować. Może to mieć spory wpływ na spotykane przez nas postacie, których los zależeć będzie od tego, czy pomożemy im w porę.
Zazwyczaj po prostu biorę każde możliwe zadanie i na jakiś czas o nich zapominam. Wygląda na to, że nie będę mógł tego zrobić w DD2 i szczerze mówiąc, jest to całkiem odświeżające. Będę musiał uważać, by nie przeciążyć się zadaniami. Tak jak w rzeczywistości.
Inny użytkownik o pseudonimie Direct_Hurry7264 dodał również, że wszystkie ograniczone czasowo zadania będą mieć w dzienniku specjalną ikonę klepsydry informującą nas o tym, że mamy konkretną ilość czasu na ukończenie danego zlecenia.
Są to specjalne zadania od enpeców, które należy ukończyć w określonym czasie. Pojawi się przy nich symbol klepsydry […] Postacie, które oferują te zadania, po prostu podchodzą i dają je. Musisz wtedy przerwać wszystko, co robisz, inaczej będzie to mieć negatywne konsekwencje. Nagrody mają być jednak naprawdę dobre.
Jeśli podsumujemy te wiadomości i złożymy je razem z innymi informacjami, jakich dowiedzieliśmy się już o Dragon’s Dogmie 2, to możemy dojść do wniosku, że nadchodzący erpeg Capcomu może zaoferować naprawdę immersyjną rozgrywkę. Ważne jest jednak, aby nie traktować tej produkcji jako „Skyrima z lepszą walką” czy „Baldura z pełnoprawną perspektywą trzeciej osoby”. Dragon’s Dogma ma bowiem własny pomysł na siebie, nieco odbiegający od innych tytułów z tego gatunku i warto mieć na względzie to, czego możemy się po niej spodziewać.
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Dragon’s Dogma 2: Zadania poboczne będą ograniczone czasowo”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Najpierw potwory tłuką się między sobą, teraz misje są ograniczone czasowo. Doganiają S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla, grę z 2007, taka innowacja!
W której części zapowiedzi twórcy gry chwalą się że te mechaniki będą rewolucyjne/innowacyjne?
A co ci przychodzi do głowy na hasło „odświeżający”?
I kto powiedział, że to twórcy? Brzydko mówiąc, fani rozpływają się nad każdą informacją jakby sequel robił nie wiadomo co.
Zresztą sam fakt, że ten drobny detal dostał osobny news coś mówi.
Ale co jest złego w tym, że potwory tłuką się między sobą? Dla mnie to epickie, ciekawe i naturalne. Zawsze było fajnie w Stalkerze zobaczyć taka scenkę z oddali. Oby w nowej części tez tak było.
Kurczę, przecież w Baldurze 3 też potwory się tłuką między sobą i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Przeszkadzają mi za to zadania na czas. Cytując (już) klasyka: „no i nie podobasz mi się.”
@Coroner „Ale co jest złego w tym, że potwory tłuką się między sobą?”
Nic złego. Ale też to żadne osiągnięcie w 2024. Podobnie jak zadania na czas.
Natomiast z dynamicznym skalowaniem poziomu trudności, bezsensownym systemem klas i uproszczonym ekwipunkiem, o czym żaden artykuł tutaj nie wspomina, już mam problem.
„A co ci przychodzi do głowy na hasło „odświeżający”?”
A no to że w większości gier tak po prostu nie ma (co nie znaczy że to istna nowość).
Mógłbyś się czepiać jakby napisano że to rewolucja, której nigdy nie było w żadnej grze do tej pory.
@Solniczka „Mógłbyś się czepiać jakby napisano że to rewolucja, której nigdy nie było w żadnej grze do tej pory.”
Zamiast tego, czepiam się, że taki drobny detal dostał cały news.
Zerknij sobie na zaledwie kilka ostatnio opublikowanych informacji
https://dragonsdogma.fandom.com/wiki/Dragon%27s_Dogma_II?commentId=4400000000000094606
https://dragonsdogma.fandom.com/wiki/Dragon%27s_Dogma_II?commentId=4400000000000094591
https://dragonsdogma.fandom.com/wiki/Dragon%27s_Dogma_II?commentId=4400000000000094589&replyId=4400000000000306648
i policz sobie ile z nich dostało news, a także na kaliber tych informacji.
Gdzie mowa o uproszcznym ekwipunku? Gdzie mowa o nowym ulepszaniu sprzętu, który ma sprawić, że każdy „item” będzie użyteczny przez całą grę? Gdzie dynamiczne skalowanie poziomu trudności? Gdzie wzmianka o powrocie starego systemu level up’owania i jednocześnie braku respec’a oraz górnego limitu atrybutów? Info o tym jak działa Warfarer? Mikrotransakcje? Granie offline? Romanse? Pojedynczy slot na save? Tylko 10 wokacji? Pionki obgadujące właściciela?
A gdzie tam, ograniczone czasowo zadania.
To już bardziej wina CDA bycie CDA ^^
Spoko, za tydzień im się przypomni i napiszą.
A propos wieści. Ktoś będzie to oglądał?
https://youtu.be/UxZ_rZhyQog?si=2cYl7G8DdlbOoCzD