13.03.2023, 09:15Lektura na 3 minuty
Informacja prasowa

Drugi sezon Baltic Playground rozpoczęty!

Rozpoczął się drugi sezon grasrootowej ligi esportowej Baltic Playground. Przeprowadzone kwalifikacje wyłoniły uczestników, którzy powalczą o sloty do Turnieju Promocyjnego zaplanowanego po letnim splicie. Partnerami strategicznymi tego sezonu ponownie zostali Alior Bank oraz Mastercard.


Informacja prasowa

Baltic Playground to rozgrywki League of Legends przeznaczone dla graczy, którzy marzą o rozpoczęciu kariery esportowej. Swoim terytorium obejmują nie tylko Polskę, ale też kraje bałtyckie - Litwę, Łotwę, Estonię a także Ukrainę, Gruzję i Izrael. Zawody dostępne są dla wszystkich graczy chcących zdobywać doświadczenie i awansować do coraz wyższych lig. Wydarzenie Baltic Playground, organizowane jest przez GAM3RS_X przy współpracy z Riot Games, wypełnia niszę w pełni otwartych rozgrywek League of Legends, zapewniając pole do rozwoju i zdobywania doświadczenia.


Baltic Playground w kalendarzu esportowym to ważne wydarzenie pozwalające na wielomiesięczną komunikację i dodatkowe zasięgi nie tylko w obrębie rozgrywek, lecz także w obrębie kampanii influencerskich, które realizujemy we współpracy z WE!RE Fantasy. Wpisywanie produktów w perspektywę emocji i zwycięstw dla drużyn czy osób kibicujących dodatkowo przekłada się na budowanie pozytywnych emocji wobec marki.


Bartosz Wilczek, Head of Esports GAM3RS_X Studio.

Ideą Baltic Playground jest ponadto integracja graczy League of Legends, rozwój ekosystemu turniejowego i jego profesjonalizacja. Pierwszy sezon, którego finały odbyły się podczas festiwalu gier Meet at Rift w sierpniu ubiegłego roku zapewnił drużynom Żółwie Błotne oraz Klubowi R udział w turnieju promocyjnym do drugiej dywizji Ultraligi. Ponadto zawodnicy grający w turnieju Baltic Playground zostali zauważeni przez organizacje esportowe grające już w Ultralidze. Dzięki nim Krzysztof "Frygo" Chibowski dołączył do Grypciocraft, a Jakub "Uciu" Górniak reprezentuje TEAM ESCA GAMING.

Drugi sezon ligi Baltic Playground rozpoczęły rundy kwalifikacyjne, które wyłoniły uczestników. Liczba slotów została powiększona do ośmiu (6 w poprzednim sezonie). Do Fazy Zasadniczej awansowały estońska formacja EESTI RÄSTIKUD, dwie polskie drużyny - aniołki wiertary i gitsony. Ponadto w rozgrywkach wezmą udział trzy zaproszone drużyny - Team Paninki, Maturlani Forsaken Academy oraz Ferrus Knights. Pozostałe dwie formacje to drużyny z poprzedniego sezonu, którym nie udało się przejść zwycięsko przez grudniowy turniej promocyjny - Thunderflash oraz Żółwie błotne. Cztery najlepsze drużyny Fazy Zasadniczej awansują do etapu Playoff, gdzie powalczą o dwa sloty do turnieju promocyjnego do drugiej dywizji Ultraligi, gdzie zmierzą się ze spadkowiczami z tych rozgrywek.

Wartym podkreślenia jest również fakt, że organizatorzy Baltic Playground nawiązali współpracę z Arrmy - projektem ligi esportowej, której przyświecają podobne cele. Dzięki temu działaniu zwiększył się potencjał projektu oraz przestrzeń komunikacyjna.

Partnerami drugiego sezonu Baltic Playground ponownie zostali Alior Bank wraz z Mastercard. Bank w swojej ofercie posiada Konto dla graczy. Dodatkowo we współpracy z Mastercard przygotowany został w programie Bezcenne Chwile zestaw specjalnych nagród, które szczególnie przypadną do gustu wszystkim graczom - na przykład klawiatury, myszki lub fotele gamingowe, a nawet kody cyfrowe do najpopularniejszych konsol czy PC. Zdobędziesz je, płacąc Kartą dla Graczy - Debit Mastercard.

Wszystkie informacje związane z Baltic Playground można śledzić na stronie internetowej gam3rsx.com/our-brands/balticplayground_/ oraz oficjalnych kanałach social media:

Facebook

Instagram

Twitter

Discord


Czytaj dalej

Redaktor
Informacja prasowa
Wpisów613

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze