Dwarf Fortress: Prawie pół miliona sprzedanych egzemplarzy w miesiąc

Bay 12 Games zyskuje coraz większy rozgłos za sprawą premiery Dwarf Fortress – gry, którą przez ostatnie 20 lat tworzył jeden programista. Dlatego tak wielkim echem odbiła się informacja, że niedawno zatrudniony został drugi. Tytuł na Steamie radzi sobie bardzo dobrze i nawet pomimo pewnych kontrowersji związanych z ceną na samym początku, grze udało się (na chwilę) podbić listę najlepiej sprzedających się gier na platformie Valve.
Tym razem mamy jednak nieco dokładniejsze informacje, a do tego moje ulubione: liczby. No, prawie. W styczniowym raporcie na forum Bay 12 Games pochwaliło się między innymi faktem, że w samym tylko grudniu (6-31) udało się sprzedać prawie pół miliona kopii gry.
Premiera poszła świetnie – nie będziemy mieć konkretnych liczb mniej więcej do połowy lutego, ponieważ wszystko jeszcze jest przetwarzane przez Valve oraz Kitfox, ale sprzedaliśmy prawie pół miliona kopii w grudniu, co jest niesamowite.
O tym, że twórcy mają dalsze plany na rozwój gry, pisać raczej nie trzeba. Zresztą jednym z powodów zatrudnienia drugiego programisty była właśnie chęć poradzenia sobie np. z naprawą błędów. O sukcesie gry może jeszcze świadczyć fakt, że na samym Steamie znajdziemy grubo ponad 15 tysięcy przytłaczająco pozytywnych opinii.
Czytaj dalej
-
Międzyplatformowe mody do Wiedźmina 3 muszą poczekać. CD Projekt poinformował o przesunięciu...
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
5 odpowiedzi do “Dwarf Fortress: Prawie pół miliona sprzedanych egzemplarzy w miesiąc”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Chętnie bym się dołożył do wyników sprzedażowych gdyby Polska nie była w czołówce najwyższych cen dla tej gry na Steamie.
O to to. A ja dalej czekam z odgłosem świerszcza w tle na jakąś przecenę ;_;
Buahahaha!!! To było robione 20 lat?? 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Tak, zrobienie obecnie chyba najbardziej szczegółowej symulacji świata w historii gier mogło zająć sporo czasu.
To świetna wiadomość, dodaje nam trochę otuchy i nadziei że pośród graczy mamy jeszcze normalnych (biorąc pod uwagę poziom trudności i skomplikowania tej gry to chyba raczej nienormalnych :D) ludzi. Niecierpliwie czekam na jakąś przecenę tej gry a do tej pory Rimworld musi mi wystarczyć 🙂