E3 ´08: Dark Void – info i screeny

W grze pokierujemy człowiekiem, który przez Trójkąt Bermudzki dostał się do innego wymiaru i musi tam stawić czoła starożytnej rasie Obserwatorów (Watchers).
Strzelanka ta ma być w pełni trójwymiarowa, co oznacza, że nie tylko będziemy biegać strzelając do przeciwników, lecz także latać z użyciem plecaczka odrzutowego (lub przechwyconego w powietrzu UFO przeciwnika) oraz wspinać się po skałach. Tu pojawia się największa ciekawostka gry – podczas wspinaczki i przeskakiwania pomiędzy półkami skalnymi korzystać będziemy z systemu osłon podobnego do tego z GoW – wisząc na (a właściwie pod) skalnej półce lub platformie (kamera wciąż będzie pokazywać świat znad ramienia bohatera, więc będziemy niejako patrzeć w niebo) będziemy mogli strzelać zza niej (również na oślep) lub wychylać się, by pociągnąć przeciwnika za nogę i zrzucić go w przepaść.
Grę napędza Unreal Engine 3 (oczekiwać możemy wielkich otwartych przestrzeni), a spodziewać się jej należy w przyszłym roku.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “E3 ´08: Dark Void – info i screeny”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Homeworld aka tpp // Fajnie, szykuje się rewolucja w na miarę Homeworld_a. Tyle, że w tpp. Tym nie mniej podchodzę do całej tej zabawy sceptycznie… Wprawdzie ufam Capcomowi, lecz próba zrewolucjonizowania rynku jest ryzykiem, niezależnie od doświadczenia ekipy grę robiącej.
To… // moze byc hit.Ale wole gearsy…
// Mam nadzieję, że nie będzie tu wspinania się _ciągle_ po skałach, i skopywania z nich wrogów, bo to jednak pewnie takie zabawne nie jest -.-
ciekawe… // ale nadal jestem całym sercem jestem za gears-ami i żadna podróba tego nie zmieni