E3 2011: Dark Souls – dola czarnego rycerza [WIDEO x 5]
![E3 2011: Dark Souls – dola czarnego rycerza [WIDEO x 5]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/7489ffb9-e287-430d-aa37-39e0cf25190d.jpeg)
W sieci pojawiło się kilka nowych gameplayów z Dark Souls, pochodzących z tegorocznych targów E3. Możemy na nim zobaczyć fragmenty z kampanii dla pojedynczego gracza, rozgrywkę czarnym rycerzem i czarodziejką.
Pierwsze dwa gameplaye Dark Souls pokazują kilka fragmentów z kampanii fabularnej:
#1:
#2:
Dwa kolejne z kolei prezentują rozgrywkę czarnym rycerzem:
#1:
#2:
Na ostatnim możemy zobaczyć zabawę czarodziejką:
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
9 odpowiedzi do “E3 2011: Dark Souls – dola czarnego rycerza [WIDEO x 5]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Strasznie jedzie Demon Soulusem.
@DarthDemon328 nie no, serio? Nic a nic nie widać.
Czy tylko mi ta gra kojarzy się z Infinity Blade?
Może i jedzie DS’em ale po zapowiedziach twórców spodziewałem się trudniejszej gry, a to co tutaj pokazali wydaje się o wiele łatwiejsze od „jedynki”. Ognisko do którego w każdej chwili można wrócić i odnowić całe HP, odzyskać wszystkie potki (co też wydaje mi się idiotyczne teraz każdy będzie je pił bez ograniczeń bo odnowią się za darmo przy ognisku) i z tego co widziałem znikła mana, którą zastąpił cooldown… Sami przeciwnicy też są strasznie łatwi, nie wiem jakim cudem ci ludzie tak często ginęli.
@Roshi Wydaje mi się, że przedmioty się nie odnawiają a ogniska to save pointy, gdzie można odnowić życie.
jednak się regeneruje :/
@mientek|Niestety sam developer wyraźnie powiedział, że zrezygnowali z przedmiotów regenerujących HP rozrzuconych po świecie i zastąpili je potkami, które regenerują się do maksimum za każdym razem gdy gracz usiądzie sobie przy ognisku. Mam tylko nadzieję, że w finalnej wersji korzystanie z ogniska będzie obciążone jakimiś konsekwencjami. Martwi mnie też to, że po śmierci gracz nadal znajduje się w body formie- kolejne uproszczenie czy to tak tylko na potrzeby dema? Mam nadzieję, że to drugie.
@Roshi jest xbox360 jest upraszczanie….
A chyba będzie wersja Ducha gdyż po ubiciu gracza było napisane że wrocił do formy ludzkiej ;