05.06.2011
Często komentowane 81 Komentarze

E3 2011: Star Wars: The Old Republic – Prezentacja gry [WIDEO]

E3 2011: Star Wars: The Old Republic – Prezentacja gry [WIDEO]
Star Wars: The Old Republic na E3 zabraknąć nie mogło. Z tej też okazji przygotowano nowy trailer, który przypomni wam wszystko, co ewentualnie mogło wam z głowy wylecieć, albo zaprezentuje "z czym to się je", jeżeli jeszcze się grą nie interesowaliście.

Poza tym TUTAJ możecie zapoznać się z wszystkimi dostępnymi w grze klasami zaawansowanymi.

Trailer Star Wars: The Old Republic

81 odpowiedzi do “E3 2011: Star Wars: The Old Republic – Prezentacja gry [WIDEO]”

  1. Star Wars: The Old Republic na E3 zabraknąć nie mogło. Z tej też okazji przygotowano nowy trailer, który przypomni wam wsystko, co ewentualnie mogło wam z głowy wylecieć, albo zaprezentuje „z czym to się je”, jeżeli jeszcze się grą nie interesowaliście.

  2. No proszę, pokażą rajdy. Fajowo. Oby tylko ta gra wyszła przed końcem roku…

  3. 1:17. Czyżby słynny Mroczny Jastrząb z KOTOR 1 i 2 powrócił ? 😀

  4. Czy mi się wydaje , czy grafika znacząco się poprawiła?

  5. Moim skromnym zdaniem tej grze ciągle brakuje takiego WOW! Ale i tak jest lepiej niż w poprzednich trailerach.

  6. No panowie, nie wiem jak wy, ale ja się JARAM !

  7. A co do raidów. Mam nadzieje że te raidy nie będą wyglądać stylem do WOWa, albo Lineage. Bo drugiej kopii bym chyba nie zniósł. Mam nadzieje że SW:TOR nie podzieli losu Tabula Rasa, albo Galaxies.

  8. Walkom zdecydowanie brakuje dynamizmu i płynności animacji… ;/

  9. walka naprawde wyglada duzo dynamiczniej i szybciej niz na trailerach wystarczy popatrzec kilka filmikow na youtube, gdzie gracze testuja gre….

  10. Na obrazkach hit roku ale tak na prawdę to nie wiadomo co abonamentowego dziwactwa Z FABUŁĄ ….. 99% MMO nie posiada godnej „prawdziwego RPG” .|ps:ja raczej idę w kierunku r/ewolucji z GW2 jest darmowy i pozbywa starożytnych zasad MMO bolę nie mówić.

  11. taa.. podzieli los warhammera online(czy jak to się tam nazywało). Czekam na GW2

  12. Ciągle się łudzę, że zrezygnują z abonamentu i przygotują free2play z mikropłatnościami. Ciekawe czy gra będzie na tyle rozchwytywana, że zwrócą się koszty produkcji i zacznie na siebie zarabiać…

  13. @c00rtka – Taa… GW2 podzieli los Warhammera Online. Czekam na TOR. Ach, ależ ja kocham dyskusję z dobrymi argumentami.

  14. @deawpl|Chyba nie wiesz co piszesz. GW owszem było oryginalne, ale GW2 to zrzynka z WoW’a i masy innych MMO. To TOR przyniesie rewolucję, a nie jakaś podrzędna darmowa gierka.

  15. Wygląda spoko, ale wciąż nie mogę oprzeć się wrażeniu, że to będzie spektakularna klapa ;/

  16. @Yasieq|Chyba nie wiesz co piszesz. Przecież TOR to WoW pod inną skórką, dokładnie skórką Star Wars i to wszystko. Nawet podstawa profesji została ta sama, czyt. Tank-Reszta-Healer. A o GW2 widać mało wiesz. Wiadomo, że nie wszystko tam jest nowe, ale co najmniej 40-50% gry to będzie nowa mechanika… TOR przyniesie rewolucje… No myślałem, że padnę… Nawet największe serwisy zwracają uwagę na to, że rewolucji nie będzie, a tylko uniwersum Star Wars, a ten wyjeżdża z takim czymś…

  17. @YasieqTo ty chyba ani jednego gameplaya nie widziałeś z Gw2 …

  18. @Yasieq|Chyba nie wiesz co piszesz. TOR to WoW pod skórką Star Wars. Widać też, że mało wiesz o GW2. Co najmniej 40-50% mechaniki to będzie nowość. W TOR’ze nawet taki bób jak Tank-Reszta-Healer pozostał… „To TOR przyniesie rewolucję”, bluehehe, parsknąłem śmiechem. Nawet największe serwisy zwracają uwagę na to, że jedyną rewolucją w grze będzie uniwersum Star Wars… Serialnie, pokaż mi rewolucje ;o Myślę, że TOR zbliży się do wowa liczbą użytkowników, to wszystko. Rewolucji nie będzie!

  19. Piotrek124342 5 czerwca 2011 o 13:06

    Fajnie się prezentuje, ale raczej nie zagram…

  20. Chciałem jeszcze dodać, że sam TORem interesuję się tylko ze względu na uniwersum i poza tym nie widzę w tym MMO nic ciekawego..

  21. Nie TOR nie przyniesie rewolucji tylko ewolucje. Sam fakt skupienia sie na fabule i nowy sposob jej prezentowania jest dla MMO spora zmiana. No ale fanboje pozostana fanbojami a haters gonna hate.

  22. Eldek urzekła mnie twoja historia…

  23. Ciągle się łudzę, że zrezygnują z abonamentu i przygotują free2play z mikropłatnościami <- Bez obaw, po paru miesiącach średnich zysków zrobią F2P. I nagle, jakby nikt się nie spodziewał, będą zarabiać 3x więcej. Wbrew pozorom tak zawsze jest ze wszystkimi F2P

  24. Naprawdę jak czytam wasze opinie o gw2 to ciśnie mi się uśmiech na usta. Rewolucja? Wybaczcie, ale jeżeli chcieliby jej dokonać poszliby drogą wyznaczoną przez poprzednika. Najśmieszniejsze jest to, że właśnie sporą część rozwiązań z jedynki porzucili na rzecz tych, które są w każdym mmo. Eldek twierdzisz że 40-50% mechaniki będzie nowej. Skąd takie info? Liczyłeś ikonki w interfejsie na screenach czy jak to wywnioskowałeś? W gw też nie miało być tanka, healera i reszty ale na high contencie jest inaczej.

  25. To że nie bardzo można nazwać high contentem kilku osobowe mapki, w których biegasz jak koreaniec żeby zyskać na queście 15 sekund do rekordu, bo tak aktualnie wygląda end game w jakichś liczących się gildiach gw. ToR przynajmniej podejmuje się czegoś czego dotąd nie było czyli poprowadzenia fabuły w mmo, rewolucją on nie będzie. Jednak miło będzie uzyskać dobrą grę, niż przeładowane obietnicami oryginalności gw 2, którym zainteresuje się trochę prowincjonalnych polaczków, francuzów i niemców.

  26. Powiem to w trzech słowach Czekam Kupie Pomaniacze

  27. Lokijek-nareszcie ktoś kto mówi z sensem.Prawda jest taka, że jedyną zaletą GW2 jest brak abonamentu.Niektórym Polaczkom szkoda kasy bo wolą ją przepić…

  28. Niespecjalnie mnie ta gra interesuje, ale moim zdaniem styl graficzny za bardzo przypomina serialowe animowane wojny klonów. Myślę, że trochę mroczniejszy i poważniejszy klimat bardziej by jej pasował. Zwłaszcza jeśli przypomnimy sobie doskonały animowany trailer, który według mnie taki właśnie był.

  29. Nie życzę źle tej grze.Marzą mi się czasy żeby na rynku były przynajmniej 3-4 znaczące tytuły MMO oferujące zbliżony poziom rozrywki i podobną bazę aktywnych graczy.Niestety EA nie zdaje sobie sprawy jak wygląda porządne MMO i zleciło zrobienie jakiegoś kolosalnego bóg jeden wie czego.Za taką kasę jaką władowali w produkcję tego można by zrobić ze 2 solidne filmy w Hollywood.Tytuł zwyczajnie na siebie nie zarobi i wyjdzie największa porażka roku ,a szkoda ,bo już sam materiał dawał pole do popisu.

  30. zapowiada sie cudnie

  31. @lokijek – z tym, że w GW najważniejsze jest pvp, pve to niejako dodatek,nie oferuje raczej nic ciekawego.

  32. Oczywiście mówię o GW1 🙂

  33. Ja nie twierdzę, że jest inaczej. Grałem w tą grę przez jakiś czas, podchodziłem do niej z różnymi odstępami czasu. Tak olanej sprawy ze strony producentów nie widziałem. Zamarzyło im się gw2 i olali resztę, nawet kampanię, którą aktualnie robili. Po premierze gwen to nawet o balans im się nie chce zadbać, rzucają patchami raz na x czasu, które właściwie nic nie zmieniają. Nie zaufam im drugi raz po tym co pokazali. PvP też w pewien sposób olali, bo przestali organizować prestiżowe zawody jak na początku.

  34. Może przesadziłem z tym 40-50%. Ale jest wiele nowych elementów lub znanych, ale bardziej dopracowanych i wyniesionych na pierwszy plan. Przyznaję, poniosło mnie, ale widząc słowo rewolucja zaraz obok słowa TOR coś mnie ściska(nie interesuje was gdzie). Jeżeli chodzi o fabułę to przecież GW2 też stawia na nią ;o W każdym wywiadzie od samego początku było podkreślane, że Anet stara się zrobić produkcję MMORPG(RPG), nie MMOrpg i fabuła będzie jednym z ważniejszych elementów. Czytajcie dalej ^

  35. W sumie 50 złotych abonamentu to nie jest znowu tak strasznie dużo, mogę pograć miesiąc, jak mi spasi to zapłacę znowu. A tak na marginesie, tylko mnie się wydaje że poprawili nieco wygląd mieczy świetlnych??

  36. Macie tu link do chyba najlepszego jak do tej pory gameplay’u z GW2 [http:www.youtube.com/watch?v=XoICk5E9X7g] Nie wiem na jakim etapie produkcji jest, ale dla mnie imponujące jest szczególnie udźwiękowienie, zwłaszcza jak na grę MMO. Nie powiem, jestem trochę fanboyem Guild Warsa, ale staram się też patrzeć racjonalnie. A w TOR’ze oprócz Star Wars’a nie widzę nic czym miałby się wyróżniać spośród wielu MMO. A fabuła jak już mówiłem, w GW2 też jest na nią nacisk. Zresztą trudno oceniać dwie gry, które nie

  37. wyszły. Co do profesji to w GW pojawił się monk już w Prophecies, więc raczej nie było nic mówione o tym, że zniknie magiczna trójca. Za to przy GW2 starają się, aby każda profesja miała coś do zaoferowania m.in. pomijając profesję typowo leczącą(choć moim zdaniem i tak im to nie wyjdzie…).

  38. tyle informacji od weterana wystarczy GW przynajmniej „przygotować na 2 katastrofy pod Czarnobylem ” i class regułka zobaczmy co z tego widzie GW2/MMO gwiezdny wojen .

  39. @Eldek – jakie to dopracowane i wyniesione na pierwszy plan elementy? Ja takich nie widzę i proszę o konkrety. Podkreślasz, że gw2 ma być MMORPG, a jak dla mnie role playing bardziej się uda w wypadku ToRa, gdzie każda klasa będzie poprowadzona inna historią. Gw nie było nawet MMO tylko CORPG i osobiście po graniu, stwierdzam słuszność temu określeniu. Dla mnie Star Wars w ToRze to aż STAR WARS, a póki co gw2 niczym mnie nie zachęciło i dodatkowo bioware jeszcze nie dało poznać się ze złej strony, a anet ta

  40. W senie mmo, bo ich ostatni DA2 jest dosyć sporną kwestią. A wracając do fabuły to ToR zaoferuje coś więcej niż liniową rozgrywkę w tej kwestii, ale chociażby rozbudowane opcje dialogowe jak na Bioware przystało. Moim zdaniem każda kolejna kampania gw była gorsza fabularnie, a szczytem jest gwen z dennymi próbami wtrącenia motywów humorystycznych. Dodatkowo lore gw2 jest bardzo przewidywalne (SMOKI YEA!!), a ich wczesne zapowiedzi już dają znaki do dojenia graczy w przyszłości.

  41. Smoki blokujące trasę do innych kontynentów? Wybaczcie ale to jest trochę śmieszny sposób na próbę wciśnięcia graczom tych samych kampanii w przyszłości drugi raz, bo póki co na to się zapowiada. Bardzo wiele osób, z którymi grałem i znałem w gw krytykowało jakość fabularną w lore gw2. ToR natomiast umiejscowiony jest w świetnym momencie, a scenarzyści z Bioware w kwesti sci-fi mnie jeszcze nie zawiedli. SW jako marka będzie miała o wiele większe przebicie, bo jeżeli gw2 nie przyniesie mocnych zysków

  42. to skończy się brakiem wsparcia. Ludzie narzekają, że abonament jest zły. Dla mnie jednak jest gwarancją jakości. Możesz mieć pewność, że twórcy nie porzucą projektu nawet przy mniejszej liczbie graczy, co zaprezentował Mythic pod skrzydłami EA w wypadku warhammera online. Skoro gw2 nie ma abonamentu to będzie się musiało jakoś utrzymać, zapewne mikropłatnościami. Płacąc abonament, wiesz chociaż że będziesz równy innym graczom, a nie że gość który zapłacił 10 euro będzie miał od początku wszystkie skille

  43. @lokijek – nie zgodzę się z tobą, że GW2 nie będzie niczego nowego i ogólnie flaki z olejem. Po 1- podwodne walki. Jakoś nigdy wcześniej tego w MMORPG nie widziałem. Po 2 – dynamiczne eventy. Wreszcie wykonanie misji nie będzie polegało na podejściu do NPC, przewinieniu ściany tekstu i iść zabić 10 wilków. Po 3 – własna historia, która w zależności co wybierzemy w kreowaniu naszej postaci odbije się w przyszłości. Po 4 – walka nie będzie opierała się na staniu w miejscu i patrzeniu jak nasza postać

  44. stworka. Po 5 – PvP nie będzie ograniczało się do kilku graczy lecz do walk WvW, czyli serwer vs serwer. I nie wydaje mi się, żeby ta gra padła skoro jest to kontynuacja GW, która ma być i według mnie będzie sporo lepsza. Patrząc na świat Star Wars W TOR-ze to IMO jest jeden główny problem. Za dużo ludzi będzie chciało grać Jedi/Sith i machać epickim mieczem świetlnym. lokijek i tak na koniec, coś mi się wydaję, że słabo śledzisz to jak powstaje GW2 i troche mało wiesz. A fanów ta gra ma i to dużo

  45. Albo chociażby to. Czy w jakimkolwiek MMORPG możesz usłyszeć jak grupka mobków, rozmawia ze sobą? No chyba nie. Aż wreszcie doszedłem do tematu mikropłatności. Jak wiemy w GW1 też są owe „mikropłatności”, które jak też wiemy nic nie wnoszą do rozgrywki. To samo rozwiązanie pojawi się w GW2. Więc teraz lokijek powiedz mi, co takiego „epickiego” oferuje SW:TOR skoro uważasz, że GW2 to zwykły przeciętniak.

  46. Aha, zapomniałem jeszcze o tym, że ta gra jest dla myślących i każdy może grać po swojemu tworząc build skladający się z 10 skilli, a nie tak jak to jest standardem w dzisiejszych MMORPG gdzie możemy użyć nie dziesięć, lecz 110. Na dodatek 5 skilli zmieniać się będzie w czasie walki w zależności jaki typ broni będziemy używać. Np. wojownik, który będzie mógł używać miecza i broni palnej, najpierw bierze na dystans posiadając inne skille ataku, niż te których będzie używał do walki w zwarciu.

  47. To może być pierwsza tego typu gra, która zrobi na mnie wrażenie…|Jeśli chodzi o GW, to ledwo to człowiek dotknie i już jest znudzony – walki nieciekawe, fabuła nieciekawe, jak dla mnie szkoda na to czasu… A taki WOW ma jeszcze do tego odpychającą grafikę…|Wystarczy że ta gra będzie rozbudowana fabularnie tak jak to zapowiadają, a moim zdaniem będzie to już gigantyczna rewolucja. Jeśli ich praca jest solidna to powinni dobrze na tym wyjść, fanów Star Wars jest mnóstwo…

  48. @McGrave – nie porównuj SW:TOR do GW1 bo to po pierwsze nie te lata, a po drugie jakbyś nie wiedział w tym samym czasie co TOR powstaje GW2, które fabularnie nie będzie o wiele gorsze. I tak na marginesie: co zrobisz kiedy ukończysz fabularną kampanie? Przecież to nie jest single player, tylko MMO gdzie gra nie powinna opierać się tylko na fabule, lecz też na rozgrywce. Nie mówię, że TOR będzie lipny pod tym względem ale nie zachwalajcie tylko fabuły tej gry, bo fabuła kiedyś się skończy.

  49. @Lumin – rzeczywiście nie te lata bo KOTOR jedynka jest starszy… Jakby w MMO nie można było zrobić coś więcej niż kołki z kilkoma sztywnymi animacjami na krzyż. Kiepska fabuła przede wszystkim psuje klimat – jest jak mucha w zupie. W SW:TOR podejmowane decyzje mają mieć ogromne znaczenie i to jest to – bo tworzysz nie tylko własną postać ale i rzeczywistość. Ma być wiele klas i wiele wyborów więc grania będzie mnóstwo, ale i tak nie główny wątek jest najważniejszy lecz w ogóle misje i ciekawe walki

  50. @Lumin – wszystko się może skończyć i znudzić, ale od tego są dodatki. Spodziewam się że konstrukcja gry nie będzie się skupiać wyłącznie na tej najważniejszej linii fabularnej ale również innych rzeczach które skutecznie będą wydłużać rozgrywkę – nawet nie chcę myśleć ile czasu poświęciłem na grę w Pazaaka w KOTOR 😉 Ja rozumiem że gry MMO są duże, mają większe cięcia i przez to są bardziej ubogie, tylko że zubożałość w tych kwestiach jak dla mnie sprawia że gry są niewiele warte.

Dodaj komentarz