06.06.2012
Często komentowane 19 Komentarze

E3 2012: A New Dawn – technologiczne demo nVidii [WIDEO]

E3 2012: A New Dawn – technologiczne demo nVidii [WIDEO]
Jak wszyscy, to wszyscy. Niedawno oglądaliśmy Unreala, potem do pokazów dołączył się Luminous, teraz przyszedł czas na prezentację możliwości nVidii. Firma opublikowała właśnie krótki film ze znaną z dawnych benchmarków wróżką Dawn, która doczekała się nowej formy graficznej. Efektownej?

A New Dawn, czyli nowa prezentacja nVidii:

19 odpowiedzi do “E3 2012: A New Dawn – technologiczne demo nVidii [WIDEO]”

  1. Jak wszyscy, to wszyscy. Niedawno oglądaliśmy Unreala, potem do pokazów dołączył się Luminous, teraz przyszedł czas na prezentację możliwości nVidii. Firma opublikowała właśnie krótki film ze znaną z dawnych benchmarków wróżką Dawn, która doczekała się nowej formy graficznej. Efektownej?

  2. Wiele to demo nie pokazuje imo

  3. Po 40 sekundzie męska cześć czytelników przestała zauważać las. ;)Mimo to nawet efektownie ale… w paru momentach miałem wrażenie sztywności i sztuczności.

  4. HeadShotRocks 6 czerwca 2012 o 13:45

    @erefere Jakby pokazywało więcej to by było PEGI 18+

  5. Nie powala szczególnie to demo technologiczne, poza niesamowitymi wręcz animacjami włosów, ciężko jest mi powiedzieć co tak na prawdę wyjątkowego widać w tej grafice…

  6. Jakby zapuściła włosy to byłaby całkiem seksowna

  7. Nemesis753159 6 czerwca 2012 o 14:09

    Animacja włosów tej laluni jest wręcz cudowna…

  8. Łezka się w oku kręci. To już z 10 lat będzie kiedy pojawił się oryginalny świt. Swoją drogą ciekawa sytuacja z tym pierwszym demkiem bo dało się to odpalić na tańszych radkach (trzeba było chyba tylko zmodyfikować biblioteki) a wydajność wcale nie była gorsza.

  9. Hejo zrobicie coś dla mnie wejdzcie na ten link i zagłosujcie na erykbob ok http:www.cdaction.pl/konkurs-prace-diablo-iii

  10. Animacja włosów może i fajna, ale sztuczna. Krótkie włosy nie są tak ruchliwe, jak te pokazane tutaj. Przy najmniejszym nawet ruchu falują na całej głowie. To by pasowało, gdyby była pod wodą.

  11. burakgalazka 6 czerwca 2012 o 16:44

    Luminous i Unreal Engine 4 jest dużo lepsze od prezentacji nVidii. A te włosy za bardzo falują przez co mój wzrok ląduje o 40cm za wysoko.

  12. moze wszy w jej wlosach sa takie ruchliwe? narzekacie na wlosy a ja sie zastanawiam od kiedy drzewa maja odblaskowa kore.

  13. burakgalazka 6 czerwca 2012 o 18:00

    @Born2Steal – praktycznie każda powierzchnia która nas otacza to takie lustro. Tylko że lustro obija w ~90% uporządkowane promienie a kora to w ~90% promienie rozproszone.

  14. HeadShotRocks 6 czerwca 2012 o 18:11

    Coż za spec od fizyki nam się przytrafił:D Ale to prawda;) Z tym, że rozproszone promienie nie powodują refleksów (tylko to, że coś rozpoznajemy jako wyraźne/oświetlone) a o to chodziło born2steal.

  15. burakgalazka 6 czerwca 2012 o 18:25

    @HeadShotRocks – moja sugestia odnosiła się do rzeczywistości, a jak widać kora w prezentacji trochę się spociła na widok wróżki (od dołu miała fajne widoki) 😛 |… ja wiem co to promienie rozproszone itd. ( 😛 ), ale myślałem że inny też widza różnice między Diff. Ref. a Spec. Ref (pisząc w skrócie)

  16. Konradzinski 6 czerwca 2012 o 22:41

    A gdzie ta nowa jakosc, mozna by zapytac. Niech NVidia postara sie lepiej, bo z tak miernym postepem jakosciowym i techologicznym czesc graczy zacznie niedlugo grac w chmurze, niewidzac potrzeby inwestowania w nowe karty graficzne i konsole – a wtedy dni NVidii beda policzone.

  17. @HeadShotRocks Spoko, wiem jak swiatlo dziala itd. ale wez niebieska latarke, wyjdz w nocy na podworko i przyswiec ta latarka na pierwsze drzewo jakie widzisz, teraz odpal sobie prezentacje i zobacz ze te demo pokazuje zero skoku jakosciowego jesli chodzi fotorealizm. Gdzie czasy imponujacych dem ala pierwszy Crysis/Far Cry?

  18. burakgalazka 7 czerwca 2012 o 12:51

    Born2Steal – co prawda to prawda, to prezentacja nie wprowadza nic nowego, wcześniejsze prezentacje imponowały a ta to zero zaskoczenia.

  19. Fajnie pracują te światła – zwłaszcza na / przez skrzydła. Ale uśmiech i ruchy to faktycznie ma mocno sztuczne. Wiem, ze nie o to chodzi w tech demo, ale jednak jak dla mnie to psuje odbiór reszty…

Dodaj komentarz