E3 2012: A New Dawn – technologiczne demo nVidii [WIDEO]
![E3 2012: A New Dawn – technologiczne demo nVidii [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/49dad2bd-458d-4ee8-ad3b-1aefebda2dbe.jpeg)
Jak wszyscy, to wszyscy. Niedawno oglądaliśmy Unreala, potem do pokazów dołączył się Luminous, teraz przyszedł czas na prezentację możliwości nVidii. Firma opublikowała właśnie krótki film ze znaną z dawnych benchmarków wróżką Dawn, która doczekała się nowej formy graficznej. Efektownej?
A New Dawn, czyli nowa prezentacja nVidii:
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “E3 2012: A New Dawn – technologiczne demo nVidii [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak wszyscy, to wszyscy. Niedawno oglądaliśmy Unreala, potem do pokazów dołączył się Luminous, teraz przyszedł czas na prezentację możliwości nVidii. Firma opublikowała właśnie krótki film ze znaną z dawnych benchmarków wróżką Dawn, która doczekała się nowej formy graficznej. Efektownej?
Wiele to demo nie pokazuje imo
Po 40 sekundzie męska cześć czytelników przestała zauważać las. ;)Mimo to nawet efektownie ale… w paru momentach miałem wrażenie sztywności i sztuczności.
@erefere Jakby pokazywało więcej to by było PEGI 18+
Nie powala szczególnie to demo technologiczne, poza niesamowitymi wręcz animacjami włosów, ciężko jest mi powiedzieć co tak na prawdę wyjątkowego widać w tej grafice…
Jakby zapuściła włosy to byłaby całkiem seksowna
Animacja włosów tej laluni jest wręcz cudowna…
Łezka się w oku kręci. To już z 10 lat będzie kiedy pojawił się oryginalny świt. Swoją drogą ciekawa sytuacja z tym pierwszym demkiem bo dało się to odpalić na tańszych radkach (trzeba było chyba tylko zmodyfikować biblioteki) a wydajność wcale nie była gorsza.
Hejo zrobicie coś dla mnie wejdzcie na ten link i zagłosujcie na erykbob ok http:www.cdaction.pl/konkurs-prace-diablo-iii
Animacja włosów może i fajna, ale sztuczna. Krótkie włosy nie są tak ruchliwe, jak te pokazane tutaj. Przy najmniejszym nawet ruchu falują na całej głowie. To by pasowało, gdyby była pod wodą.
Luminous i Unreal Engine 4 jest dużo lepsze od prezentacji nVidii. A te włosy za bardzo falują przez co mój wzrok ląduje o 40cm za wysoko.
moze wszy w jej wlosach sa takie ruchliwe? narzekacie na wlosy a ja sie zastanawiam od kiedy drzewa maja odblaskowa kore.
@Born2Steal – praktycznie każda powierzchnia która nas otacza to takie lustro. Tylko że lustro obija w ~90% uporządkowane promienie a kora to w ~90% promienie rozproszone.
Coż za spec od fizyki nam się przytrafił:D Ale to prawda;) Z tym, że rozproszone promienie nie powodują refleksów (tylko to, że coś rozpoznajemy jako wyraźne/oświetlone) a o to chodziło born2steal.
@HeadShotRocks – moja sugestia odnosiła się do rzeczywistości, a jak widać kora w prezentacji trochę się spociła na widok wróżki (od dołu miała fajne widoki) 😛 |… ja wiem co to promienie rozproszone itd. ( 😛 ), ale myślałem że inny też widza różnice między Diff. Ref. a Spec. Ref (pisząc w skrócie)
A gdzie ta nowa jakosc, mozna by zapytac. Niech NVidia postara sie lepiej, bo z tak miernym postepem jakosciowym i techologicznym czesc graczy zacznie niedlugo grac w chmurze, niewidzac potrzeby inwestowania w nowe karty graficzne i konsole – a wtedy dni NVidii beda policzone.
@HeadShotRocks Spoko, wiem jak swiatlo dziala itd. ale wez niebieska latarke, wyjdz w nocy na podworko i przyswiec ta latarka na pierwsze drzewo jakie widzisz, teraz odpal sobie prezentacje i zobacz ze te demo pokazuje zero skoku jakosciowego jesli chodzi fotorealizm. Gdzie czasy imponujacych dem ala pierwszy Crysis/Far Cry?
Born2Steal – co prawda to prawda, to prezentacja nie wprowadza nic nowego, wcześniejsze prezentacje imponowały a ta to zero zaskoczenia.
Fajnie pracują te światła – zwłaszcza na / przez skrzydła. Ale uśmiech i ruchy to faktycznie ma mocno sztuczne. Wiem, ze nie o to chodzi w tech demo, ale jednak jak dla mnie to psuje odbiór reszty…