E3 2012: F1 2012 – „targowy” zwiastun i nowy gameplay [WIDEO]
![E3 2012: F1 2012 – „targowy” zwiastun i nowy gameplay [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/3bac5ace-cc33-4aeb-bd16-6adad409c39e.jpeg)
Na E3 zajechała też F1 2012. Na targach nie zabrakło więc nowego zwiastuna tworzonej przez Codemasters produkcji, a takze gameplayu z trasą w Austin (możemy go podziwiać dzięki uprzejmości portalu VG247).
Zwiastun F1 2012:
Gameplay:
Czytaj dalej
-
Nowy wygląd sklepu Steam. Nie wszystkim podobają się zmiany
-
Filmowa adaptacja Watch Dogs nie będzie bezpośrednim nawiązaniem do gier. „Nie...
-
Nowy Painkiller zaoferuje tryb roguelike. Anshar Studios prezentuje kolejny...
-
Avatar: Frontiers of Pandora otrzyma dodatek nawiązujący do nadchodzącego filmu....
8 odpowiedzi do “E3 2012: F1 2012 – „targowy” zwiastun i nowy gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na E3 zajechała też F1 2012. Na targach nie zabrakło więc nowego zwiastuna tworzonej przez Codemasters produkcji, a takze gameplayu z trasą w Austin (możemy go podziwiać dzięki uprzejmości portalu VG247).
Wszystko pięknie i ładnie, ale to już było… i to nawet dwa razy.
bardziej plastikowej i mydlanej grafiki nie mogli zrobić.
F1 2010 było nie dorobione i wybrakowane, F1 2011 było równie beznadziejne tylko doszedł do tego KERS i DRS, którego nie wiadomo jak używać, bo samouczka brak. Widać na trailerze i na gameplay’u, że grafika jest dokładnie taka sama, trasy takie same i ogólnie kopia, kopii kopię pogania.
@JohnnyGat Ale bolidy już są inne. Znowu teksty że co roku to samo a FIFA od 10 lat wychodzi i tam takich tekstów nie widziałem. (z resztą COD to też odgrzewany kotlet bo tam się ciągle robi to samo)|Co do samego F1 ominąłem pierwsze 2 części i myśle, że tą zakupie w końcu (wreszcie) zatrudnili kogoś od fizyki więc model jazdy może będzie realistyczny (zaraz mnie zjadą; mam rFactor/2, GTR itp, ale to są SYMULATORY, a mogą [o dziwo] też istnieć realistyczne samochodówki, które symulatorami nie są)
@KoSaBMW Co do grafiki się zgodzę. Wszystkie gry na silniku CM wyglądają (przynajmniej wg mnie), bardzo plastikowo i sztucznie ale widzę że próbują coś zrobić z oświetleniem i już nie (raczej coraz mniej) używają swoich ulubionych brązowych filtrów. Z resztą jak się jeździ ocenie jak zagram, a ten sezon jest naprawdę ciekawy i chciałbym zobaczyć jak rozwiążą to w grze.
EA wyznaczyło już dawno ten kierunek „Co rok, prorok”. Ja zostaję przy GTR2 który poza grafą jest znacznie rajcowniejszy (+ konkretne MOD`y).
@JohnnyGat A niby jakie miały być trasy, skoro gra jest na licencji FOM? Po za tym na E3 pokazali nowy tor w Austin, który debiutuje w tym sezonie. Twoje narzekania są bez sensu. Większego idioty od ciebie nie widziałem, żeby nie wiedzieć, do czego służy KERS i DRS. Widziałeś kiedyś w ogóle wyścig F1? Bo sądząc po Twojej wypowiedzi to raczej nie.