E3 2012: Unreal Engine 4 – prezentacja dema technologicznego. To przyszłość gier! [WIDEO]
![E3 2012: Unreal Engine 4 – prezentacja dema technologicznego. To przyszłość gier! [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/06d3b039-56f7-4e1b-b4e1-643bc9f648e6.jpeg)
Robi wrażenie! Na antenie programu GTTV zaprezentowano demo technologiczne czwartej generacji jednego z najpopularniejszych silników w branży, czyli Unreal Engine 4. Pokazano ten sam film, który widzieli jakiś czas temu dziennikarze w trakcie Game Developers Conference. Udostępniono również materiał, na którym Alan Willard, starszy techniczny artysta w Epic Games prezentuje możliwości tej technologii.
Unreal Engine 4 w akcji:
#1:
#2:
Czytaj dalej
126 odpowiedzi do “E3 2012: Unreal Engine 4 – prezentacja dema technologicznego. To przyszłość gier! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Robi wrażenie! Na antenie programu GTTV zaprezentowano demo technologiczne czwartej generacji jednego z najpopularniejszych silników w branży, czyli Unreal Engine 4. Pokazano ten sam film, który widzieli jakiś czas temu dziennikarze w trakcie Game Developers Conference.
Cząsteczki i światłocień ukazane są niesamowicie. Najlepsze jest jednak to, że ciągle czuć klimat Unreal Enginu – co prawda, jeśli ktoś z UE3 nie obcował to może i nie wyczuje, ale styl Epica jest zachowany. Mam nadzieję, że pojawi się coś w rodzaju aktualnego Unreal Development Kit.
O.O Still better optimization than Rockstar 😀 Gry RPG na tym silniku niszczyły by system i gospodarkę ;P Wszystkie inne produkcje padły by na kolana (ofc liczy się też fabuła bo zmierzchu w UE4 to ja bym nie kupił, jedyne do czego by to wykorzystali to do błyszczącego się edwarda xP)
Najlepsze jest to że Elemental demo jest uruchamiane na jednej karcie graficznej więc jeśli nowe konsole miały by się pojawić za min 2 lata to będą przygotowane na takie cuda ( na marginesie patrząc na te góry to mogę powiedzieć tylko ” chce to w nowym Elders Scrolls ! )
cóż naprawdę imponujące
no to czekamy na Unreal Tournament 4:)
Jak Panowie niżej napisali, RPG na tym silniku będą genialne. A jak napisał @Kordgorn, ciągle czuć że to Unreal Engine. Tylko najgorzej że ja mam zamiar kupić kompa za niedługo :/ |A najlepsze jest to że z każdym rokiem prowadza kolejne szlify które sprawią że będzie jeszcze lepiej.
Wygląda świetnie, ale te głazy jakoś tak dziwnie pękały
Imponujące to fakt – szczególnie zabawa światłem i cząsteczkami – choć postać samego ” króla ” nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Poza tym koleś przy tym kompie ma koszmarnie nudną robotę 🙂
Aargh nie wydaje mi się żeby Luminous wygada lepiej pod względem artystycznym owszem ale technicznie to Elemental górują dzięki teselacji i destruktywnemu otoczeniu. Najlepszym rozwiązaniem będzie porównanie zaprezentowanych silników przez specjalistę (idealny temat do działu publicystyka droga redakcjo )
Silnik Square Enix zrobił na mnie lepsze wrażenie… chociaż ten też jest wielki 🙂 Widać postęp! Czekam na next-gen.
UE4 jest wszystkim tym na co czekałem. Jestem usatysfakcjonowany. CHciałbym mieć możliwośc pobawienia sie tym ehh
Ciekawi mnie tylko system zniszczeń. Nie pokazali go jak działa.. Zauwazyłem, że jednak 95% uwagi skupili na światło-cieniach.
@szymon351 – Luminous zrobił na ciebie większe wrażenie ponieważ był on pełen akcji i rozpierduchy. A gdy na ekranie jest dożo iskier, rozmyć i ruchu obraz może wydawać się ładniejszy.
Wygląda jak pre-renderowany filmik z czasów Warcrafta 3. Z tym, że tym razem to jest real time rendering… Też macie podobne odczucie?
Fajnie, że rozwijają silnik Unreala. Jeszcze niech rozwiną samą serie Unreala… Od 2007 nic z tą serią nie robią.
No opad szczeny. Aż się chce zrobić jakieś dark fantasy. 😀 |Ale muzyków to oni muszą lepszych zatrudnić.
Wygląda ładnie, ale bardziej niż na bajerki graficzne czekam na jakieś rewolucje w gameplayu…
shut up and take my money
Na podłodze są rynienki z płynącą lawą gdy spadają kamienie z sufitu wiszą nad tymi rynienkami, nie wpadają do rynienek nie rozwalają otoczenia. Efekty cząsteczkowe są bardzo dobre, efekt dymu też. Oświetlenie ładniej wygląda w tym co pokazało Sqerenix. Najważniejsze czy silnik będzie w stanie generować coś więcej niż tunel i mapę 2×2 jak to ma miejsce teraz.
O cholera.. jestem zaskoczony, po tych zdj co wypuścili wcześniej aż tak imponująco nie wyglądało.. jednak teraz muszę przyznać ze dosłownie jak render, gdy kamera wyszła na krajobraz gór to zbierałem szczenę z podłogi, czy mi się tylko wydaje czy to jest blisko renderów z władcy pierścienia 🙂
Po obejrzeniu calosci oceniam go lepiej niz na poczatku. Widac ze pewne elementy enginu sa nowatorskie i oszalamiaja. Mimo to Wieksze wrazenie zrobil na mnie Cryengine najnowszy ktorego dopiero reklamuja. Moze dlatego ze pokazali las. Sadze ze wlasciwe porownanie powinno sie odbyc w t en sposob z e oba enginy powinny odtworzyc taka sama scenerie i wtedy bysmy wiedzieli co wyglada lepiej 🙂
Szczerze mówiąc film nie jest dobrej jakości, niby 720p (lub tylko 720p) a obraz jakiś taki niewyraźny. I pewnie przez to napiszę, że widzę ewolucję a nie rewolucję, owszem oświetlenie ładne, ale niewiele więcej widać. Czy można gdzieś obejrzeć to w full hd? Tak, żeby naprawdę widać było wszystkie szczegóły. No i czy demo Samaritan z 2011 na ulepszonym UE3 prezentuje się jakoś wyraźnie gorzej?
Średnio to wygląda. Zresztą Unreal Endżin nigdy nie był jakoś szczególnie piękny, a do fotorealizmu to mu jeszcze daleko.
Chociaż może mam takie wrażenie, bo UE zawsze wygląda trochę lepiej w tematyce futurystycznej.|A najlepiej jakby udostępnili benchmarka z tym demem. 🙂
Nie ma full hd. Ogólnie nic wielkiego ,liczyłem na więcej.
Robi wrażenie.
Gadacie że silnik taki sobie i w ogóle to może sami lepszy zrobicie i się pochwalicie?
Ludzie to jest zrobione na silniku gry, a nie na profesjonalnym programie do animacji (C4D, 3DS). Jeżeli tak będą wyglądały next-geny to tylko czekać. Pałac od zewnątrz przypomina mi ten z Overlorda 😛
Jeśli chodzi o interakcje, oświetlenie i inne bajery związane z fizyką, wgniata. Jednak poziomem tekstur, poza zwiększeniem rozdzielczości, nie różni się właściwie niczym od UE3. W kwestii tekstur, IMO, CryEngine nadal prowadzi.
Blizzardowski filmik z Diablo II w real-time. Pięknie ;D
Wcale to nie jest dużo lepsze od np. Wiedzmina 2 na ultra detalach. Właściwie różnica znikoma.
@nomad112 co to za komentarz? widzę że nie masz więcej niż 12 lat -.- Gracze są od oceny wysiłku producentów gier. To może recenzenci powinni wydawać np. takiego deus ex human revolution żeby móc ocenić źle jakiegoś gniota?
Hmmm wszystko ladnie wyglada ale jakies to rewolucyjne to nie jest. Powiem wiecej. Juz to widzielismy. Wiedzmin 2 prezentuje podobna dbalosc o szczegoly za to Cryengine ma lepsze tekstury, no i frosbite 2 ktory (dobra bede zhejtowany) dobrze radzi sobie z swiatlem
Było mówione, że postawią na efekty cząsteczkowe. Prawdziwa rewolucja przyjdzie z Vokseami, a na to przyjdzie jeszcze poczekać. Spadające głazy powinny zatamować te rynienki z lawą co spowodowało by wylanie się jej na posadzkę itp. Brakuję takich rzeczy związanych z fizyką i interakcja z otoczeniem, może będą może nie zobaczymy koniec 2013 początek 2014 co ta technologia warta. Czy uprości jeszcze bardziej tunelowe i oskryptowane do bólu gry, a może rozbuduję w stronę real time nieliniowości.
Polecam zobaczyć demo technologiczne Square Enixa http:www.youtube.com/watch?v=UVX0OUO9ptU Naprawdę robi wrażenie.
Tym co narzekają powiem jedno, naoglądaliście się za dużo renderów z gier 🙂 a UE4 wygląda wręcz niesamowicie.|Xarads995- tekstury nie będą problemem w unreal enigne, to zależy od twórcy gry bo technologia do tego jest. W crysis 2 który był portem z konsoli tekstury były FATALNE, zabrał się jednak za całość moder MALDO i dziś ta gra z jego teksturami wygląda jak przyszła generacja. Także o tekstury bym się nie obawiał, to głównie kwestia samego ramu.
@Dan2510 – co ty wygadujesz, UE4 góruje nad silnikiem Wiedźmina. Wiedźmin czasami ma paskudny Bloom oraz nie jest stonowany a w UE4 obraz jest klarowny, barwny oraz łagodny.
@Dan2510 Dziecko, wstań i wyskocz przez okno. Różnica znikoma? 0_o
@Dan2510 – chłopczyku proszę cię, czy ty wgl widziałeś wiedzmina na ultra? szczerze jest paskudny w porownaniu z tym co tu pokazali wieć zalecam udanie się do okulisty.
Szczerze to, nie widzę jakiegoś dużego skoku technologicznego jak to było przy premierze ps3/xbox360. Troszkę lepsza grafa jak na razie i nic więcej.
Niech najpierw pójdzie na moim Windowsie XP SP3, to pogadamy. Jeśli gry w bliskiej przyszłości przestaną obsługiwać Windowsa XP, to nie mają już moich pieniędzy…
@Blaadee tak jak już napisałem, zobacz to Agni’s Philosophy od SE które podlinkowałem poniżej, to zobaczysz postęp, szczególnie włosy w tamtym silniku wreszcie wyglądają jak trzeba.
Ogarnijcie [beeep] idioci, ten silnik nie jest aż taki piękny. Popieram Blaedee to nie jest taki skok technologiczny jak w przypadku crysisa.
Mnie najbardziej jara tutaj prostota edytora i większa przejrzystość/funkcjonalność. Już widzę te setki modów i map na dobrym poziomie w dość krótkim czasie. Co więcej, sam chętnie spróbuję sił. 🙂
Cóż, Watch Dogs zrobiło na mnie zdecydowanie lepsze wrażenie, animacje, fizyka, no i u licha, widok miasta nocą skąpanego w deszczu mnie zabił. To tutaj jest ładne i tyle. Jakiś tam progres widać, niemniej szału nie robi. Zresztą wielokrotnie pisałem, że jak dla mnie aktualny poziom grafiki jest więcej niż wystarczający. Po nowej generacji oczekuję przede wszystkim bardziej wiarygodnego oświetlenia i systemu fizyki. Przede wszystkim liczę, że pożegnamy klaustrofobiczne, mikre lokacje…
Tak charakterystyczne dla 99% procent współczesnych gier. To pospołu z liniowością i skryptami sprawia, że większość tzw. hitów jest dramatycznie nudna. Więcej swobody, możliwości interakcji ze światem, SI zamiast skryptów, a nie bezmyślna pogoń za coraz większą liczbą wielokątów. Oświetlenie plus fizyka w zupełności wystarczą w ramach wizualnych usprawnień. |Hmm, ja u okulisty byłem we wtorek, wzrok mam w stanie idealnym, a też jakoś tej gigantycznej różnicy względem W2 nie widzę…
Jest lepiej, ale bez przesady. No i nie zapominajmy, że W2 to nie szczyt możliwości RED Engine, a raptem pierwszy tytuł na rzeczonym silniku. Wraz z nową generacją ten też prezentować powinien się korzystniej.
@Rufus – ale mie nie zależy na pięknych włosach, bo gdybym chciał to sam bym sobie skoczył do fryzjera ;p Zgadzam się całkowcie z @Eustachym80 gdyż bardziej mi zależy na gameplayu w końcu lepszym i zakończeniem z ciasnymi korytarzami niż z uber wyglądam pioruna. Ludzie kiedyś bardziej czekali na nowe karty do np. pasjansa niż złotą oprawę.
szału nie ma, [beeep] nie urywa…