E3 2017: Które z targowych zwiastunów oglądano najczęściej?
Metro nie załapało się do pierwszej dziesiątki, drugowojenne Call of Duty nie powtórzyło sukcesu pierwszowojennego Battlefielda, Asasyn zdobył rząd dusz, ale zwycięzca i tak mógł być tylko jeden...
Analitycy YouTube'a pokusili się o podsumowanie targów i o wskazanie ich zwycięzcy. Największe zainteresowanie wygenerowała gra Star Wars Battlefront II, której targowy trailer doczekał się dotychczas 9,5 mln odsłon. Drugie miejsce zajęło Super Mario Odyssey. Pełna lista (wraz z liczbami wyświetleń, pamiętajcie jednak, że mowa o stanie z dnia 14.06.2017, a od tego czasu oglądalność nieco wzrosła) prezentuje się tak:
Lista przedstawia się trochę inaczej, gdy bierzemy na ruszt nie pojedyncze trailery, ale wszystkie opublikowane materiały (zwiastuny, fragmenty rozgrywki, filmy wrzucane przez fanów i przedstawicieli mediów). Na takim bardziej holistycznym podejściu zdecydowanie zyskują tytuły z katalogu EA.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.