EA: „Battlefield 3 został zaprojektowany, by odstrzelić Call of Duty”
Nikt nie ma chyba wątpliwości, że w tegoroczna jesień w segmencie FPS-ów należeć będzie do Battlefielda 3 i nowego Call of Duty. Prezes EA na spotkaniu z inwestorami stwierdził, że pomiędzy tymi produkcjami rozgorzeje prawdziwy „bitwa na reklamy”, z której zwycięsko wyjdzie gra studia DICE. Bo jej celem jest "odstrzelenie Call of Duty".
W trakcie swojego wystąpienia na konferencji Ad Age, John Riccitiello, prezes Electronic Arts, stwierdził, iż Battlefield 3 jest „zaprojektowany po to, by odstrzelić Call of Duty”.
Oczywiście wynik starcia pomiędzy obiema grami zależeć będzie nie tylko od ich jakości, ale także od marketingu, który wesprze obie premiery. Jak mówi szef EA, tej jesieni odbędzie się więc prawdziwa „bitwa na reklamy”, w trakcie której „setki milionów dolarów pójdzie na marketing w rywalizacji pomiędzy tymi dwoma produktami”. Według Riccitiello, na promocję Battlefielda 3 i nowego Call of Duty, EA i Activision wyda z osobna ponad 100 milionów dolarów. Na same reklamy!
Czytaj dalej
-
Wkrótce wystartuje Skansen Sierpc Game Jam 2025. Wydarzenie połączy...
-
Reżyser Gothic Remake odpowiada na krytykę systemu walki przez graczy. „Chcemy...
-
Hideo Kojima mógł stworzyć grę na podstawie „Matriksa”. Jedno słowo...
-
Twórcy Civilization 7 mogą wycofać się z najbardziej rewolucyjnego rozwiązania, które...
107 odpowiedzi do “EA: „Battlefield 3 został zaprojektowany, by odstrzelić Call of Duty””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

100milionow katastroficzna cena…
@vimes Liczę na to samo 😀
cena duza, ale jesli wygraja z Call of Duty to pieniadze zwroca wielokrotnie 😉 |jakby nie patrzec, pobicie tak bardzo dominujacej marki bedzie wielkim wydarzeniem 😀
Mateusz1380 jesteś żałosny(a Kotick na zdjęciu tylko to potwierdza). Twoje komentarze są na poziomie drugoklasisty:( ZROZUM nie ma IW nie ma CoD-ów tylko inna otoczka fabularna na tym samym silniku, inne realia i bajerancki multi dla noobów, bo tak się składa, że BF-y mają może mniej opcji jak zmiana kamuflażu( tak na marginesie jaki żołnierz nalepia se naklejki na bronie, albo maluje se twarz), ale jest bardziej realistyczny. BATTLEFIELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dla Battlefield’a, będę musiał całego kompa odnowić, lecz jak widzę gameplay’e z tej gry i widzę jakie cuda da się zrobić z Frostbajtem (nie pamiętam jak się pisze), myślę że będzie warto. A tak w ogóle jeśli Activision chce rywalizować z DICE, to niech lepiej inwestuje kasę, w produkcję gry a nie w reklamę…
W USA już lecą reklamy Battlefield 3.
Zapowiada się ciekawa birwa. JA I TAK WOLE B3!!!!!!!