Electronic Arts zakłada nowe studio, na którego czele stanie były szef Monolith Productions
Kevin Stephens spędził w Monolith Productions właściwie całe swoje zawodowe życie. Dołączył do zespołu na początku 1997 jako jeden z inżynierów oprogramowania i od tamtej pory stopniowo piął się po szczeblach kariery. Przez ponad 6 lat pracował jako dyrektor swojego działu, by po dekadzie w firmie zostać mianowanym wiceprezesem ds. rozwoju w całym WB Games. W 2012 powrócił do Monolithu jako szef całego studia. Od tego czasu nadzorował postępy produkcji m.in. Śródziemia: Cień Mordoru i Śródziemia Cień wojny.
Przywołuje te tytuły nie bez przyczyny. Stephens stanie bowiem teraz na czele nowo powstałego w Seattle studia Electronic Arts, które zajmie się stworzeniem gry action adventure z otwartym światem – gatunku doskonale developerowi znanemu. EA zwraca też uwagę, że Stephens będzie mógł po latach znów współpracować z Samanthą Ryan, byłą prezeską Monolith Productions (1998-2007), która od 2015 jest wiceprezeską w Electronic Arts i koordynuje prace różnych studiów wydawcy.
Na razie nie poznaliśmy jednak nawet nazwy nowego tworu. Firma zapowiedziała, że więcej na temat planów z nim związanych usłyszymy jesienią.
Czytaj dalej
-
„Shadow of the Tomb Raider z ksenomorfami” obok Alien: Isolation...
-
Wyciekła lista gier, które Epic miałby rozdać za darmo do końca...
-
1Clair Obscur: Expedition 33 ponownie chwalone przez Emmanuela Macrona. Prezydent...
-
Valve nadal może zapowiedzieć wkrótce Half-Life’a 3. Informator ma interesującą...
