Embracer zwraca się w stronę AI, ale nie chce zastępować nią ludzi
W najnowszym raporcie Embracer Group firma zaznaczyła, że pracuje nad wprowadzeniem polityki masowego korzystania ze sztucznej inteligencji, zwiększając jakość świadczonych usług, personalizacji i optymalizacji rozgrywki. Według Embracera pomoże to w dostarczaniu graczom unikalnego i dynamicznego doświadczenia.
Widzimy wiele możliwości wykorzystywania AI w sprawnym tworzeniu gier, również w logistyce i planowaniu. Embracer rozumie potencjalne ryzyko stojące za korzystaniem z takich narzędzi, które mogą być również używane w zakresie HR, by usprawnić podejmowanie decyzji przy pozyskiwaniu kolejnych talentów.
Mimo takich oświadczeń Embracer ma być nastawiony przede wszystkim na pracownika z krwi i kości. Według szwedzkiego giganta AI nie tylko pozwala developerom robić więcej, ale również otwiera wiele drzwi dla ludzi związanych z programowaniem. Wejście do branży może być teraz prostsze dla ludzi z niepełnosprawnościami, na przykład gdy ktoś nie może korzystać z klawiatury tak samo jak reszta.
Powyższe wyjaśnienia nie brzmią tak strasznie, chociaż można zmrużyć podejrzliwie oczy, patrząc na zapewnienia firmy, która w ostatnim czasie przeprowadziła masowe zwolnienia zespołów developerskich oraz skasowała nie tylko Deus Eksa, ale też blisko 30 innych produkcji.
Czytaj dalej
-
Condemned: Criminal Origins zniknęło ze sklepów. Klimatyczny horror dostanie remaster?
-
Znany aktor z Grand Theft Auto 5 jest za tym, by GTA...
-
Silent Hill 2 ponownie sklasyfikowany przez ESRB. Wkrótce premiera na Xboksach...
-
Dyrektor artystyczny Deus Eksa ostro o remasterze. „Co do cholery? To nie powinno...
