Epic Games: „Przeglądarkowy Unreal Engine 3 wygląda lepiej niż w wersjach konsolowych”
W październiku Epic Games zaprezentowało specjalną wersję silnika Unreal Engine 3 stworzoną z myślą o przeglądarkach i serwisach społecznościowych. W jednym z wywiadów wiceprezes studia stwierdził, że ta wersja ich technologii wygląda... lepiej niż na konsolach.
W rozmowie z serwisem Develop Mark Rein, wiceprezes Epic Games stwierdził, że Unreal Engine 3 w wersji przeglądarkowej prezentuje się lepiej niż na Xboksie 360, czy PlayStation 3. Jak mówi:
Nie mogę was winić za to, że nie mogliście wyobrazić sobie wcześniej gry z Facebooka na poziomie Unreal Tournament 3. Mówiliśmy nie tylko o jakości znanej z wysokobudżetowych gier konsolowych obecnej w przeglądarce, ale pokazaliśmy ją, odpalając Unreal Engine 3 wewnątrz Flasha. Na potrzeby prezentacji wybraliśmy grywalny poziom z Unreal Tournament 3 i podkręciliśmy go, by wyglądał lepiej niż w wersji z Xboksa 360 i PlayStation 3, ulepszając oświetlenie i cienie.
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Epic Games: „Przeglądarkowy Unreal Engine 3 wygląda lepiej niż w wersjach konsolowych””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I to bufferowanie materiału~|Flash powoli umiera, a Epic tworzy na niego specjalną wersję silnika?
W sumie nie pokazuje to wyższość flasha nad html 5 (ciągle są dyskusje w tym temacie) tylko, uwidacznia słabość konsol obecnej generacji.
Ciekawe czy powstanie odpowiednik Quake Live, taki Unreal Live, hmm.
@Takeya – Wciąż się mówi o HTML 6 i tych silnikach 3D do przeglądarki (zapomniałem nazwy), ale Flash nadal bardzo dobrze się trzyma. Nie powiem, ciekawie się to rysuje.
Już niedługo gry w wyższej jakości niż na X360 i PS3 w każdej komórce! 😉
@Arthanis to akurat prawda
@Takeya|Myślę, że dzięki takim sprytnym zabiegom Flash przedłuży swój żywot. Ostatnio wyczytałem, że będzie można eksportować engine Unity do Flasha. Kolejny fakt, dający duże możliwości grom „we flashu”. W sumie to podoba mi się taki rozwój rzeczy. Gry w czystym flashu są bardzo mało wydajne, zwłaszcza gdy okno flasha powiększy się kilkukrotnie lub gdy odpala się gierki typu Wewaii w 1080p.
Apokalipsa :O
@Arthanis: Już tak jest 😉