Epic Games Store wprowadza zapisy w chmurze na dobre
Wszystko za sprawą sierpniowej aktualizacji, którą każdy posiadacz launchera może pobrać za pośrednictwem zakładki „ustawienia”.
Główną zmianą jest integracja z Humble Bundle oraz Store. Od teraz możemy bezpośrednio połączyć charytatywne konto z launcherem i nie kopiować kluczy z okna do okna. Odpowiednią funkcję można znaleźć w ustawieniach konta Humble – nosi nazwę „Epic Games Link”.
Druga duża modyfikacja zadowoli estetów – olbrzymi, ni to pecetowy, ni to przypominający smartfona interfejs otrzymał zasłużony lifting. Na razie zmianie uległy jedynie podstrony gier, ale w przyszłości różdżka grafików muśnie resztę programu. Niestety, pomimo podjętych działań całość działa dosyć mozolnie. Polski bonus: nowe przyciski nie mieszczą większości zdań charakterystycznych dla naszego skomplikowanego języka, na przykład „kup w przedsprzedaży”. Pozostaje mieć nadzieję, że nasz oddział firmy szybko doniesie o problem…
Zapisy w chmurze są już oficjalne. Jak chwalą się programiści, od czasu cichego wprowadzenia usługi do listy dołączyło wiele gier – m.in. Alan Wake, Limbo, World War Z czy This War Of Mine. Czekają kolejne.
Na koniec: „tuż za rogiem” znajduje się dawno obiecana funkcja śledzenia czasu spędzonego w grze. Razem z nią doświadczymy – w końcu – zautomatyzowanych zwrotów bazujących na przegranych minutach. Tym samym firma spełni jedną ze swoich dużych obietnic, do których należy m.in. wprowadzenie recenzji oraz koszyka.
Czytaj dalej
-
Twórcy Dead Island 2 zrezygnowali z Denuvo. Piraci coraz częściej...
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
20 odpowiedzi do “Epic Games Store wprowadza zapisy w chmurze na dobre”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Mam wrażenie, że integracja z humble będzie miała w konsekwencji na celu wyeliminowanie odsprzedaży kluczy. P.S. czy dodali w końcu limit prędkości pobierania? Bo u mnie wszystko siada jak grę pobieram grr, a to jest jedna z bardziej podstawowych funkcji lunchera imho.
Już czekam na paczki z humbla ekskluzywne na EGS oczywiście dostępne do odebrania TYLKO po przyłączeniu konta.
Zaczynają coś zmieniać, fajnie. @Bihshark26 i Steam I Battle.net ma integrację z humble, ale na inne sposoby. Na steamie dostajesz klucz, ale możesz nacisnąć przycisk i wtedy przenosi cię na stronę steama, gdzie możesz potwierdzić, że chcesz na swoje konto przypisać klucz. Battle.net musi mieć połączenie z humble I gry od razu się przypisują do konta. Jest możliwość odsprzedaży kluczy na steam, Nie na battle.net
@Bigshark26 „jedna z bardziej podstawowych funkcji lunchera”|Znaczy, konkretnie który launcher ma taką opcję?
@zadymek Steam
@zadymek Steam, Battle.net, i bodajże Uplay, Origin oraz GOG
@zadymek – no raczej każdy z tych poważniejszych xd
Nawet przegladarki pozwalaja na limit pobierania 😀
@Vegas2013 A gdzie Steam ma te ustawienia? Pytam, bo zawsze mi muli połączenie, gdy coś chcę pobrać.
@zadymek Ustawienia -> Pobieranie.
@Sakaki Dzienks.|BTW O, ustawienia się sporo zmieniły odkąd ostatani raz tam zaglądałem (~AD 2010 😉
@down serio? Zawsze marudisz na steam że jest do niczego itp i nawet nie zajrzałeś w ustawienia przez 9 lat?
@down|Marudzisz, daj być hejterem.
@zadymek Zmień bramkę z której pobierasz bo 'nasze’ czasami potrafią się niemiłosiernie wlec.
Jeszcze acziki i można będzie zacząć ogrywać zbierane u nich darmówki.
@RF thx za info
„Pozostaje mieć nadzieję, że nasz oddział firmy szybko doniesie o problem…”|To jest niby żart nawiązujący do danego wątku?|Przypominam, że są ludzie, którzy pomyślą, że to na poważnie i będą pisać 'donieś o problem’, bo tak napisali w artykule.
Ja natomiast zwracam uwagę na problem: najnowsza aktualizacja popsuła logowanie się do konta. Często wyskakuje komunikat: https:i.imgur.com/Uo66XDq.png
Dobra, przejrzałem reddit i wychodzi na to, że to problem który występuje dłuższy czas i nadal nie został naprawiony…
@RazorR Ta ;)|m jest napisane, że jakiś filtr przeciw DDoS się włączył? Czy aby nie za często próbujesz się zalogować… Anyway, właśnie sprawdziłem i u mnie logowanie działa.