Epic Mickey 2: Premiera jesienią na X360, PS3 i Wii?

W serwisie StitchKingdom.com pojawiła się informacja o nowym newsletterze Disneya. Znalazły się w nim pierwsze konkretne wieści o Epic Mickey 2. Co prawda, wzmianka o grze została już z niego usunięta, jednak w sieci nic nie ginie.
Jak czytamy:
Epic Mickey 2 jest nową grą z dobrze przyjętej serii. W tej nowej, pełnej akcji platformówce dostępnej na Xboksie 360, PlayStation 3 i Wii Miki weźmie udział w epickiej przygodzie, w której powróci do świata wypełnionego zapomnianymi bohaterami Disneya. Gracze mogą zagrać w trybie dla pojedynczego gracza, jako Miki lub po raz pierwszy w cyklu w dwuosobowym wariancie kooperacji na podzielonym ekranie. Jeden gracz pokieruje Mikim dzierżącym magiczną farbę i pędzel potrafiące w dynamiczny sposób zmieniać świat gry, a drugi Oswaldem Szczęśliwym Królikiem – pierwszym kreskówkowym bohaterem Walta Disneya – potrafiącego latać niczym helikopter i korzystać z elektryczności do walki z przeciwnikami lub rozwiązywania zagadek. Połączcie siły i wybierzcie swoją ścieżkę do uratowania tego zapomnianego świata, ponieważ podjęte wybory wpłyną na fabułę i zmienią jej finał!
Produkcja miałaby ukazać się jesienią tego roku.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Epic Mickey 2: Premiera jesienią na X360, PS3 i Wii?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pomiędzy świętami bożonarodzeniowymi a Nowym Rokiem pojawił się nowy newsletter Disneya. A w nim (przypadkowo lub nie) znalazły się pierwsze konkretne informacje o Epic Mickey 2. Zgodnie z wcześniejszymi plotkami, gra miałaby trafić nie tylko na Wii, ale także na Xboksa 360 i PlayStation 3.
Oby wersja na X360/PS3 nie była kiepskim portem. I oczywiście wymagam naprawienia tej piekielnej kamery! System walki też mógłby być nieco lepszy.
Wydawanie wersji na XBoxa i PS3 miałoby sens tylko jeśli dorzuciliby do nich zremasterowaną pierwszą część
Eee tam, jedynka aż taka ważna nie jest. I trochę zbyt oldschoolowa w złym tego słowa znaczeniu.
Dodali wy jeszcze wersje na PSP
Ciekawe byłoby zastosowanie Move’a i Kinecta