rek

Epic nagrodzone za Unreal Engine 3

Epic nagrodzone za Unreal Engine 3
Unreal Engine 3 w ciągu dwóch lat istnienia pojawił się w kilkudziesięciu grach i wciąż jest silnikiem, po który najczęściej sięgają twórcy gier.

Silnik graficzny Unreal Engine 3 jest najchętniej wykorzystywany przez producentów shooterów. Właśnie za to osiągnięcie organizacja NCTA (North Carolina Technology Association), przyznała nagrodę jego twórcom, firmie Epic Games, w kategorii Top Industry Driven Technology Company. Trzecia wersja Unreal Engine po raz pierwszy pojawiła się w grze Gears of War, wydanej przed dwoma laty, zaś teraz napędza choćby takie tytuły, jak: Tom Clancy’s EndWar, Army of Two, Borderlands czy wreszcie drugą część GoW, która w ciągu zaledwie pierwszego tygodnia sprzedaży trafiła do rąk ponad 2 milionów graczy.

Mike Capps, prezez Epic Games, nie krył radości z przyznanej nagrody i faktu, że technologia przez nich stworzona jest tak bardzo ceniona. Pozostaje pogratulować osiągnięcia i mieć nadzieję, że Unreal Engine 4, nad którym trwają prace, będzie równie doskonały jak poprzednik.

5 odpowiedzi do “Epic nagrodzone za Unreal Engine 3”

  1. // Gratuluję, Epic 🙂

  2. // Unreal Engine 3 wcale nie jest doskonały UnrealEd4 ma tendencje do zwieszania się, naprawdę słabe dynamic lighty, cienki efekt parralax ( ten ma się poprawić ponoć przy tzw UE3.5, na którym będzie śmigać GoW2) i wolno działający edytor.

  3. // … Co nie zmienia faktu, że ze względu na prostość obsługi i tak naprawdę szerokie możliwości jest najpopularniejszy.

    Tak jak Tressela gratuluje epicowi, ale nie chcę by spoczął na laurach, bo mnie ten edytor czasem dobija 🙂

  4. // osobiście silnik mi sięnie podoba… W BioShock może jeszcze jakoś wygląda ale poza tym to on sie nadaje tylko do tworzenia bardzo abstrakcyjnych lokacji, postaci itp.

Dodaj komentarz