Epic nagrodzone za Unreal Engine 3

Silnik graficzny Unreal Engine 3 jest najchętniej wykorzystywany przez producentów shooterów. Właśnie za to osiągnięcie organizacja NCTA (North Carolina Technology Association), przyznała nagrodę jego twórcom, firmie Epic Games, w kategorii Top Industry Driven Technology Company. Trzecia wersja Unreal Engine po raz pierwszy pojawiła się w grze Gears of War, wydanej przed dwoma laty, zaś teraz napędza choćby takie tytuły, jak: Tom Clancy’s EndWar, Army of Two, Borderlands czy wreszcie drugą część GoW, która w ciągu zaledwie pierwszego tygodnia sprzedaży trafiła do rąk ponad 2 milionów graczy.
Mike Capps, prezez Epic Games, nie krył radości z przyznanej nagrody i faktu, że technologia przez nich stworzona jest tak bardzo ceniona. Pozostaje pogratulować osiągnięcia i mieć nadzieję, że Unreal Engine 4, nad którym trwają prace, będzie równie doskonały jak poprzednik.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Epic nagrodzone za Unreal Engine 3”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Gratuluję, Epic 🙂
// Unreal Engine 3 wcale nie jest doskonały UnrealEd4 ma tendencje do zwieszania się, naprawdę słabe dynamic lighty, cienki efekt parralax ( ten ma się poprawić ponoć przy tzw UE3.5, na którym będzie śmigać GoW2) i wolno działający edytor.
// … Co nie zmienia faktu, że ze względu na prostość obsługi i tak naprawdę szerokie możliwości jest najpopularniejszy.
Tak jak Tressela gratuluje epicowi, ale nie chcę by spoczął na laurach, bo mnie ten edytor czasem dobija 🙂
// osobiście silnik mi sięnie podoba… W BioShock może jeszcze jakoś wygląda ale poza tym to on sie nadaje tylko do tworzenia bardzo abstrakcyjnych lokacji, postaci itp.