Epic obniża koszt licencji na Unreal Engine 5, aczkolwiek jest jeden haczyk

Epic zdecydował się na wystosowanie kolejnej zachęty dla osób rozważających stworzenie gry na silniku Unreal Engine 5. W ramach swojego nowego programu „Launch Everywhere with Epic” Tim Sweeney i spółka zdecydowali się zmniejszyć opłaty licencyjne za wykorzystanie UE 5 z 5 do 3,5% – pod warunkiem, że powstała na nim produkcja zadebiutuje bez żadnego opóźnienia na Epic Games Store.
Oficjalny start programu został zaplanowany na 1 stycznia 2025 roku, aczkolwiek zakwalifikować się do niego mogą gry, które zawitały do Epic Games Store jeszcze w tym roku.
Co ciekawe, oferta dotyczy zarówno pecetowej odsłony EGS, jak i jej androidowego odpowiednika. Na ten moment w programie nie uwzględniono wersji sklepu na system iOS, a bez wątpienia jest w tym spora zasługa niesłabnących napięć na linii Apple-Epic.
O „Launch Everywhere with Epic” dowiedzieliśmy się przy okazji konferencji Unreal Fest Seattle 2024, z której pełnym zapisem (trwającym nieco ponad dwie godziny) możemy zapoznać się poniżej:
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Epic obniża koszt licencji na Unreal Engine 5, aczkolwiek jest jeden haczyk”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ciekawe, w szczególności że warunek wydaje się całkiem ok. Gdybam sobie, ale Epicowemy sklepowi chyba nie idzie za dobrze.
@Bodzio96
„Gdybam sobie, ale Epicowemy sklepowi chyba nie idzie za dobrze.”
You don’t say 😉 Epic de facto płaci kontrahentom za równe traktowanie, podczas gdy monopolistę Valve takie warunki dotyczą domyślnie. Rynek gier PC to rynsztok :/