Epic odmówił sprzedaży gry, bo miała pojawić się na Steamie

SkateBIRD to niezależna gra studia Glass Bottom Games, w której wcielimy się w, jak sama nazwa wskazuje, ptaszka jeżdżacego na deskorolce. O takiego:
Developerzy zwrócili się do Epic Games z propozycją publikacji gry za pośrednictwem ich sklepu. Dostali jednak odpowiedź odmowną, gdyż Epic skupia się na wydawaniu produkcji na wyłączność. Oddajmy głos założycielce Glass Bottom Games:
Interesting tidbit:
— Megan Fox (@glassbottommeg) July 30, 2019
Epic doesn’t want SkateBIRD. They say they’re focusing on exclusives, and SkateBIRD promised Steam keys in its KS, therefore, nah.
I suppose that may change by our launch, but it seemed like an interesting data point anyways.
SkateBIRD pojawi się na Steamie i choćby twórcy chcieli zdecydować się na ekskluzywność w Epic Games Store, to nie mogą, bo obiecali wspierającym na Kickstarterze klucze na platformę Valve. Wszyscy pamiętamy natomiast, jak podobna sytuacja skończyła się w przypadku Shenmue III.
Co zaś się tyczy SkateBIRD, gra ma się bardzo dobrze na Steamie. Tytuł do listy życzeń dodało już ponad 15 tysięcy uzytkowników, co pozwala twórcom prognozować sprzedaż na poziomie 40 tysięcy kopii.
Ponadto Megan Fox zapowiedziała, że sytuacja może się zmienić w każdej chwili, a gra jej studia trafi na Epic Games Store.
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Epic odmówił sprzedaży gry, bo miała pojawić się na Steamie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Epickich perypetii ciąg dalszy :V
Ktoś tu walczył z monopolem?
Ale przecież chodzi o wspieranie twórców xD
Shitstorm incoming 😉
A ostatnio tim sweeney chwalił GoGa twierdząc że multiplatformowość to przyszłość. Hipokryzja wylewa się z niego wszystkimi otworami.
Ha, a więc jednak twórcy do nich walą ;)|Ale mogliby otwarcie powiedzieć „nie chcemy waszej popierdółki u nas” a nie kręcić. Przecież nie mają takiej polityki, że tylko exy.
*facepalm*|… Alealeale waaait a minute… MEGAN FOX?! :O
Jestem prawie pewien, że oni po prostu wiedzą, że gra która jest na Epicu i na Steamie, u nich nie sprzeda się nawet w 1/10 tak samo dobrze. No i „bo obiecali wspierającym na Kickstarterze klucze na platformę Valve”, a co tam z Shenmue 3 i Phoenix Point?
@Skelldon Odmówili jej przyjęcia gry na platformę w akcie zemsty za Transformersy.
A cyberpunkowi nie odmówili… 🙂
@SerwusX|Wiedzieli, że tu nie ma szans na ekskluzywność – w końcu CDPR posiada GOGa. No i odmówić takiej grze, to byłby ogromny strzał w kolano.
@zadymek No nie? Przecież EGS to sklep z samymi ambitnymi tytułami, powinien zmienić nazwę na Kojima Game Store. Gdy Epic na ciebie napluje też znajdziesz tłumaczenie, że pada deszcz?
Wolny rynek, popieram.
Jak zwykle, na wszystkim traci klient korzystający z ich platformy. Ani nie ma więcej gier, ani nie są tańsze, bo Imperator Sweeney nie ma humoru żeby udostępnić grę na swojej platformie.
Więc to tak wygląda w praktyce owe mityczne „naprawianie rynku PC” tudzież „wspieranie deweloperów” i „walka z monopolem Steam”? Parafrazując pewnego redaktora CD-Action, „Gruby” może i zaliczał na swej drodze potknięcia, może nawet i zdarzyło mu się przewrócić, ale przynajmniej nie brodzi po szyję w cuchnącym bagnie hipokryzji. Karanie twórców za to, że chcą być fair wobec ludzi, którzy wyciągnęli do nich pomocną dłoń jest czystym, wydestylowanym skur***stwem.
„Twórcom Fortnite’a zależy na wyłączności.” No tak, dlatego na EPic Games Store są Metro Exodus, będzię Borderlands 3, czyli gry które za parę miesięcy trafią na Steama.
@LazyPower Epic od początku mówił o czasowej wyłączności niektórych gier. Nie wiem, jak jest z innymi grami (jak np. Hades).
No i co zrobić? EGS to chłam i strzał w pysk dla znaczącego grona graczy. Człowiek myślał, że nie da się upaść niżej niż Activision czy EA. Ale jednak
@taz159357|1. Od początku deklarowali, że nie będą zaśmiecać sklepu, więc ten tego. Again, mogli kulturalnie odmówić, nie głupio się wykręcać, ale nie obiecywali że będą „dawać każdemu” jak Valve.|2. Kojima i ambitne produkcje… you made my day ser 🙂
Megan Fox? xD
Gdyby to była ta Megan Fox to Sweeney by nie odmówił:)
W sumie fajna reklama, nie słyszałem o tej grze a wygląda super.