Godzinę temu

ESPORT NINJA – globalny projekt łączący sport i esport zadebiutuje na Poznań Game Arena

ESPORT NINJA – globalny projekt łączący sport i esport zadebiutuje na Poznań Game Arena
"Informacja prasowa"
Podczas tegorocznych targów Poznań Game Arena (PGA) – największego wydarzenia gamingowego w tej części Europy – zadebiutuje wyjątkowy projekt łączący świat realnej rywalizacji z emocjami esportu – ESPORT NINJA.

Pomysłodawcą projektu jest Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski – globalna ikona esportu, symbol połączenia gamingu z aktywnym stylem życia. To człowiek, który obalił stereotyp leniwego gracza, udowadniając, że pasja do Counter-Strike’a może iść w parze z dyscypliną, sportem i zdrowym trybem życia. Jego autentyczność i pozytywny wpływ inspirują setki tysięcy fanów na całym świecie. To społeczność, która idealnie wpisuje się w ideę ESPORT NINJA – młodych, aktywnych pasjonatów esportu łączących miłość do gier z ruchem, zdrowiem i nowoczesną formą sportowej rywalizacji.

Misja: przełamać granice między światem sportu i esportu

ESPORT NINJA to pierwsze na świecie wydarzenie, którego misją jest połączenie świata cyfrowego z rzeczywistym w jedno, dynamiczne wyzwanie. Projekt powstał z idei wychowania poprzez esport – promowania zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży oraz budowania mostów między pasją do gier a aktywnością fizyczną.

Organizatorzy podkreślają, że ESPORT NINJA to nie tylko rywalizacja, ale też rozwój, inspiracja i tworzenie nowej kultury łączącej sport ze światem gier. W ramach wydarzenia promowane będą wartości fair play, kultura szacunku i empatii w sieci, integracja społeczności graczy oraz świadomość zdrowotna – zarówno fizyczna, jak i psychiczna.

Innowacyjny tor przeszkód inspirowany Counter-Strike 2

Centralnym punktem strefy ESPORT NINJA będzie sportowo-esportowy tor przeszkód inspirowany kultowymi mapami z gry Counter-Strike 2. Uczestnicy staną przed wyzwaniem, które przenosi emocje z wirtualnej rozgrywki do świata rzeczywistego – biegną, wspinają się, celują, strzelają i zatrzymują czas na buzzerze. Liczy się refleks, precyzja, koordynacja i dobra zabawa.

Rywalizacja odbędzie się w formatach 1 vs 1 oraz 2 vs 2, w dwóch kategoriach:
● GUARDIAN – dla młodszych uczestników do 14. roku życia,
● GLOBAL ELITE – dla uczestników od 15. roku życia wzwyż.

Każdy tor łączy elementy sportowe – takie jak biegi po beczkach, wspinaczki na rampę, skoki po skrzyniach, przejścia po kładkach czy pokonywanie tuneli – z elementami esportu: testami refleksu i precyzji typu „oko–ręka”, wzorowanymi na popularnej mapie treningowej Aim Botz. Całość opiera się na wieloletnim doświadczeniu organizatorów oraz pomysłodawcy projektu, Jarosława „pashaBiceps” Jarząbkowskiego.

ESPORT NINJA – strefa zabawy, kultury i rywalizacji

Strefa ESPORT NINJA na PGA będzie podzielona na trzy sekcje:
● Strefa kultury gamingowej – z postaciami cosplay inspirowanymi Counter-Strike 2, które wprowadzą odwiedzających w klimat gry.
● Strefa rozrywki – z aktywacjami dla publiczności, takimi jak legendarny rzut granatem dymnym do okna de_mirage, pojedynki 1 vs 1 w Counter-Strike 2 z Papito, Buzzer Challenge („zatrzymaj czas na 10,00 s”) czy Papito Challenge – AWP 1 vs 1 (18+).
● Strefa rywalizacji – z pełnowymiarowym torem esportowo-sportowym i systemem nagród dla najlepszych zawodników w poszczególnych kategoriach wiekowych.

Zapisz się i zostań częścią ESPORT NINJA na Poznań Game Arena 2025

Wydarzenie ESPORT NINJA będzie dostępne przez cały czas trwania targów – w hali nr 7 Poznań Congress Center, w ramach Poznań Game Arena 2025, w dniach 24–26 października 2025 r. Na odwiedzających czeka sportowa adrenalina, emocje znane z Counter-Strike’a i atmosfera wyjątkowej wspólnoty graczy. To niepowtarzalna okazja, by stanąć do rywalizacji ramię w ramię z innymi pasjonatami gier i sportu, poczuć klimat turnieju na żywo oraz spotkać samego Papito.

Rejestracja do udziału w ESPORT NINJA jest wciąż otwarta. Uczestnicy mogą zapisać się online i spróbować swoich sił na torze, który łączy esportową precyzję z fizycznym wyzwaniem. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.