rek
21.03.2010
Często komentowane 40 Komentarze

F1 2010 – gratka dla fanów: sporo surowego gameplau z suchej i deszczowej Monzy [WIDEO x 5]

F1 2010 – gratka dla fanów: sporo surowego gameplau z suchej i deszczowej Monzy [WIDEO x 5]
Kilka dni temu w Londynie odbyło się spotkanie prasowe, na którym można było nie tylko pojeździć na Monzy w F1 2010, ale - jak się okazuje - także nagrać co nieco. Czy zaskoczę kogokolwiek twierdząc, że nawet na "surowo" gra wygląda świetnie?

Poniżej z nagranej kamerą rozgrywki w iksboksowej wersji pre-alpha możecie wyłowić kilka okrążeń na deszczowej Monzie, wizytę w boksach oraz kilka innych smaczków pokroju zapiaszczonych opon i stopniowym przywracaniu ich do stanu używalności.

Obserwujemy grę w trybie „arcade”, więc proszę się nie ciskać, że:

– bolidy w deszczu jeżdżą zbyt szybko
– kolizje nie kończą wyścigu dla kierowcy
– nie ma problemu z wygrzebaniem się z „pułapki piaskowej”
– itp

Bolidy wciąż oczywiście są zeszłoroczne. Wszyscy to widzimy. I tak – graczy grających na kamerze z tyłu bolidu powinno się rozstrzelać ;). A poza tym miłego oglądania:

40 odpowiedzi do “F1 2010 – gratka dla fanów: sporo surowego gameplau z suchej i deszczowej Monzy [WIDEO x 5]”

  1. Poniżej z nagranej kamerą rozgrywki w iksboksowej wersji pre-alpha możecie wyłowić kilka okrążeń na deszczowej Monzie, wizytę w boksach oraz kilka innych smaczków pokroju zapiaszczonych opon i stopniowym przywracaniu ich do stanu używalności. Gra wygląda świetnie!

  2. nieźle xD

  3. Miodzio 😀

  4. Zapowiada śię świetna gra .Myślę ,ze to będzie taki Grid tylko z samochodami F1

  5. jeżeli nie zrobią czegoś z tym co wymienił enki to będzie to kolejna gra która idzie w grafikę a nie grywalność 😛

  6. Tryb arcade niby, a koleś i tak ma trudności z utrzymaniem się na torze 😛

  7. Professor00179 21 marca 2010 o 16:41

    W trybie arcade? Mam nadzieje, ze to nie bedzie glowny tryb gry.:P Jesli tak to bedzie to wielka porazka Codemastres przebijajaca nawet OFP2. W przypadku strzelanki bylo przynajmniej wiadomo, ze to pierwsze kroki tworcow w tym gatunku, ale tutaj nie ma przebacz i jesli Codies zawiada to bedzie z nimi marnie.xD

  8. Professor00179 21 marca 2010 o 16:45

    Z gameplayow bardzo podoba mi sie 'szybkosc’ z jaka poruszaja sie bolidy. Naprawde czuje sie, ze to oddzielna klasa samochodowa, ktorej niz nie przegoni.:D Mniej zas mi sie podoba to, ze po zderzeniu z innymi bolidmi koles jedzie jakgdyby nigdy nic. Bardzo to glupie i mam nadzieje, ze w finalnej wersji tworcy poprawia to. Nawet jesli to tylko tryb arcade to bardzo glupio wygladaja przepychaki bolidow F1! Przeciez one maja calkowicie odsloniete kola wiec jakim cudem przy zderzeniu kolo w kolo leci blacha?

  9. Tryb „bardziej pro” na pewno będzie do wyboru. Cóż znaczy „główny tryb”, skoro zawsze możesz sobie zmienić? Chociaż sądzę, że z góry narzucony będzie właśnie arcade, jak w innych grach od Mistrzów Kodu.

  10. Professor00179 21 marca 2010 o 16:46

    nic*

  11. Professor00179 21 marca 2010 o 16:47

    Coz znaczy glowny tryb? Wyobraz sobie, ze w wielu grach jest duzo tybow, a jeden z trybow jakims zbiegiem okolicznosci jest nazywany tym glownym.:P

  12. Szkoda że multi tylko do 12 graczy (chyba że to chodzi o „timy”) a i rF mi się przypomniał, jak to śmigałem w lidze 🙂

  13. Zapowiada się nieźle tylko, że ci mechanicy w Pitstopie jacyś tacy sztywni.

  14. Firestone – nie jestem pewien, ale chyba nie zakończyli jeszcze sesji motion-capture dla mechaników

  15. Chociaż jak już pooglądałem, to moim zdaniem nie wygląda to źle, nie podobał mi się za to ten nienaturalny „skok w bok” przy wjeździe na pozycję przy garażu.

  16. hmmm… 0:02 . Zakładam, że po prawej stronie ekranu jest opona Brawn GP, która jest przebita. Czy się mylę?

  17. Nie ciskać bo enki da po papie 😀

  18. Chodzi mi oczywiście o Gameplay Video- Monza 2

  19. Professor00179 21 marca 2010 o 17:54

    Rzeczywiscie sprawia wrazenie przybitej opony. Ale wczesniejsze filmiki pokazuja, ze z kazdej opresjii da sie wyjsc bez zadrapania wiec mysle, ze to raczej jakis artefakt graficzny, ktorego jesszcze nie usunieto w tak wczesnej wersji gry. Sam nie wiem co o tym myslec – z jednej strony to dobrze, ze sa wypadki, ktore powoduja takie uszkodzenia, az drugiej dziwnie (malo powiedziane) to wyglada gdy tak uszkodzony bolid moze startowac w wyscigu. Mam tylko nadzieje, ze nawet w trybie arcade wazne bedzie – tak…

  20. Professor00179 21 marca 2010 o 17:56

    …jak w realu – zeby unikac kontaktu z innymi graczami. Sam kierownicy nie mam i pewnie bede muial jezdzic na arcade, ze wzgledow sterowania, a nie chcialbym zeby jakies dzieci neo hamowaly na mnie na zakretach.:P Ogolnie jesli tak ma wygladac finalna rozgrywka w arcade to porazka. Chyba, ze bedzie mozna nawet w arcade wlaczyc w sieci realistyczne uszkodzenia. Na super realistycznym prowadzeniu jak w rFactor to mi nie zalezy, bo jak pisalem nie mam kierownicy.

  21. Myślałem, że CM się postarają także o TV Display jaki jest w telewizji. Tak to -3 do klimatu.

  22. Jeśli chodzi o mechaników to mogliby oni się też trochę ruszać zanim przyjedziemy – wtedy to wygląda jakby byli w 2D w ogóle. No i to co wspomniał Volture to widać było ten nienaturalny skok w bok i na dodatek w przód.

  23. Dla wtajemniczonych: na Codemasters Community jak na razie w głosowaniu 77 osób chce prawdziwego HUDa, 5 nie i dla 6 nie ma to znaczenia. Dobry znak 😉

  24. grid jest lepszy

  25. Nawet teraz nawet nawet wygląda.

  26. prOmen, powinni zrobić opcję wyłączenia HUDa, tak byłoby najlepiej.

  27. Malo urozmaicone trasy ; /

  28. Bo to jest jedna i ta sama trasa…

  29. Professor00179 21 marca 2010 o 23:16

    Z HUDem czy bez (mam nadzieje, ze bedzie mozna wylaczyc) liczy sie gameplay. Mam nadzieje, ze po prostu zachowaja ducha F1, w ktorym stluczki sa bardzo surowo karane za rowno przez sedziow jak i prawa fizyki. Na gameplayach tego nie widac i bardzo mnie to martwi. Jesli sie to nie zmieni to dobiero zabraknie klimatu F1.:P Dostaniemy GRiDa z nieco zmienonymi maszynkami i tyle. Ale jestem dobrej mysli.

  30. stefan zastosował wyrażenie jednego z redaktorów, który stwierdził, że w TOCE są mało urozmaicone trasy…nie czepiać się

  31. bardzo podobne do grida, ale nic dziwnego ten sam silnik

  32. W pit lane jakoś tak pustawo, a chyba nawet na przedsezonowych testach na torze/w garażach powinno być kilka ekip. Mam nadzieję, że tłok ostatecznie będzie panował nie tylko na torze.

  33. Professor00179 22 marca 2010 o 11:24

    Na obecnym etapie produkcji tloku nie bedzie poza torem, bo tworcy jezcze nie zajeli sie na powaznie optymalizacja silnika. Teraz gra chodzila czysto tylko dlatego, ze liczba gapiow zostala ograniczona, bo jesli dodaliby kibicow (w sensownych ilosciach) to gra juz tak czysto by pewnie nie chodzila. A te gameplaye maja charakter promocyjny i 'scinki’ na pewno nie pomoga w promowaniu gry.

  34. Powinni połączyć te 5 filmików, tak byłoby lepiej…

  35. Ja tu widzę, że niektórzy już narzekają. Nie mam pojęcia o co wam ludzie chodzi, przecież to jest wersja pre-alpha więc cudów się spodziewać na razie nie można. Jak dla mnie to już teraz ta gra „miażdży”, a co dopiero będzie się działo we wrześniu? Będzie wypas.

  36. kamil19920404 22 marca 2010 o 16:26

    dobre |na razie będę grał w PDK 2008 (formula 1 chalange + włoski mod)

  37. kamil19920404 22 marca 2010 o 16:31

    w GTR 2 po 1 takim dzwonie (na najłatwiejszym poziomie trudności) przynajmniej zderzaki/nadkola odpadają a tu nic

  38. Nic nowego, zwykłe wyścigi F1.

  39. Też się tej realistyczności czepiacie. Nie dość, że to Pre Alpha, to jest to jeszcze tryb Arcade…

  40. Professor00179 22 marca 2010 o 21:16

    Tu nie chodzi o jakies czepianie sie hardkorow (ulubione sformulowanie i tlumaczenie na wszystko w wykonaniu CDA:P) tylko o fakt, ze w formule jeden patrzy sie na uszkodzenia znacznie bardziej niz w przypadku innych dyscyplin sportow samochodowych. Wystarczy wspomniec o nieco odchylonym spoilerze, ktory w wielu dyscyplinach wiele nie zmieni, a tutaj moze sprawic, ze zakonczy sie wyscig o kilka/kilkanascie miejsc dalej niz zakladano. Na gameplayu nawet w trybie arcade pewne zasady F1 utrzymane powinny byc.

Dodaj komentarz