F1 2010: Porównanie gry z rzeczywistością. Rzeczywistość przegrywa [WIDEO]
Porównanie gry F1 2010 i przejazdu po torze w Monaco - co prawda nie zgadzają się sezony, bo w grze jest 2010, a w "rzeczywistości" 2008, ale wrażenie i tak jest niesamowite. Warto zobaczyć, szczególnie po ostatnim sukcesie Kubicy...
Trasa w Monaco – w F1 2010 i na żywo:
Czytaj dalej
-
2 gry za darmo w Epic Games Storze. Odbierz strategię 4X...
-
Tencent ogranicza działalność w Europie. Studio znajdujące się pod chińską kontrolą...
-
Twórcy Lies of P szykują kolejnego soulslike’a. Nie będzie to sequel przygód...
-
Pierwsi dziennikarze przetestowali Steam Machine. Wiemy, jak komputer Valve...
93 odpowiedzi do “F1 2010: Porównanie gry z rzeczywistością. Rzeczywistość przegrywa [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ooooooo – poza wyrazistością nie widać wielkiej różnicy – mmmmm….
1:05 stuknął bolid i nic? Wiecej realizmu bo auta odbijają się od siebie jak w w starych grach wyscigowych
Zapewne będzie dostępna zaawansowana fizyka… (w końcu to twórcy GRID’a i Dirt’a, wiec wiedzą, co powinno być na miejscu, a co nie) – więc tym bym się nie przejmował. Ale poza tym grafika jest prześliczna – jak juz wspomniałem, poza wyrazistością wszystkiego (tzn. wszystko w grze wygląda na bardziej rozmyte, niż jest w rzeczywistości) różnic specjalnych nie widać. Brawo!
Cholerniki… Odwzorowali idealnie tor. Będzie się przyjemnie jeździć 🙂
szczetgólnie…
Jeśli oczekujecie pełnego realizmu od tej gry to zapomnijcie i zainstalujcie sobie rFactor z jakimś modem F1.
moim zdaniem rzeczywiste nagranie jest ładniejsze od tego z gry -,-
poziom realizmu jest regulowany
Eeee… słabe porównanie, wyraźnie widać że grą jeszcze dużo brakuje do rzeczywistości. 😛
Rzeczywistość wygląda lepiej, ale pełen podziw za odwzorowanie elementów toru na potrzeby gry
Muszą jeszcze nad oświetleniem w grze popracować, trochę nierealne w niektórych miejscach.
Czy ktoś też ma wrażenie że lewa opana jest większa od prawej?
te całe rFactor to kiła i mogiła tu jest grafika 😀
Wow, świetne. Na początku nie wiedziałem, które to gra, dopiero jak zauważyłem „POS x/x” i „LAP 1/3”. :O
kubos96@ Zgadza się, gdyby nie HUD to by się nie dało rozróżnić!
@Marcinpl, rzeczywiście ;D
na slickach po deszczu ? :X
a jednak nie, my bad ;p
Jakieś dziwne oświetlenie w tunelu było,po za tym to zderzają się bolidy i jadą sobie dalej z taką samą prędkością i bez żadnych uszkodzeń.Gra będzie pewnie fajna ale z rzeczywistością przegrywa jak każda.
@Marcinpl – Tak, również wydaje mi się większa 😉 .Fajnie jakby dało się wyłączyć HUD o.O.
Kurdę kiedy będzie 24 września lecę do sklepu…|Już od pierwszych gameplayów wiedziałem , że muszę mieć tę grę. Miodzio.
„…zobaczyć, szczeTgólnie po ostatnim…” – edit 🙂 .|A co do gry – fajna , symulator z tego żaden , ale kontentu jest tyle co w średniej wielkości DLC (jeden sezon , jeden kalendarz) .
Rzeczywistość ma miejscami spadki klatek ,a F1 2010 nie 😛 Jeszcze tak z 12 lat i grafika będzie identyczna z rzeczywistością 🙂 Chociaż to co kiedyś nazywaliśmy fotorealistyczną grafiką ,dziś nazywamy obrzydziuchem 😛 Zapewne będzie tak przez wiele wiele lat 🙂
Nawet w Race Driver:GRID zahaczenie koło o kołem w Formule 3 skutkowało totalnym rozwaleniem bolidu na bandzie. Tutaj Mistrzowie Kodu muszą postarać się jeszcze bardziej…
@Gravedigger15 myślę, że będzie możliwość wyboru realizmu, więc na pewno sam będziesz mógł sobie wybrać czy bolidy będą się niszczyć czy nie
szkoda, ze na filmiku nie ma dzwieku z gry. Ciekawy jestem jak bd ta gra „brzmiala” 🙂
Po tytule można wywnioskować, że gra jest bardziej realistyczna od rzeczywistości. 😀
Rzeczywistość jest bardziej kolorowa!
W rzeczywistości ma więcej fps.
Gra lepsza.
SarKter w tunelu, na przykład… Daleko grom do rzeczywistości.
Rzeczywistość lepsza….szczególnie gdy Kubica stoi na podium 😛
Beznadzieja… rzeczywistość lepsza.
Nigdy nie lubiłem gier F1, bo specyfika tych wyścigów polega na całkowitym i idealnym „wypracowaniu” tras, z jaką szybkością pokonać zakręt, etc…
o żesz w mordę… gdyby nie HUD, w życiu nie rozróżniłbym, co jest grą a co rzeczywistością…
hmm czemu pada a asfalt nie jest mokry jak w realu już w Prostreecie był taki ładny „błysk” asfaltu tutaj jest tak matowo jak w gridzie
fuchi7410 – muszę cię rozczarować, we wszystkich wyścigach o to chodzi, to nie tylko w F1 tak jest:P
@Maxiuu a wcale że nie. W Destruction Derby nie trzeba znać trasy XD
Heh. Na początku myślałem że na dole to gra. Dopiero po chwili zauważyłem HUDa
Ja też 😛
a i 5 pkt. dla tego kto się domyśli dlaczego wybrali Monako 🙂
Hmm.. wyglada realniej niz sie spodziewalem, ale podzielam zdanie HammerHeada – rzeczywistosc bardziej kolorowa. Patrzac na F1 2010 czulem sie jakbym mial wade wzroku. Poza tym skoro brakuje jasniejszych lub bardziej bujnych kolorow, to sie nie zdziwie jak na dluzsza mete bedzie sie dalo zlapac depresje.:P
He he – 1:42- 1:43 <- co zrobił ten wyprzedzający bolid, bo moim zdaniem odbił się od ściany xDPomijając fakt, iż wcześniej 0:27 - 0:28 kontakt ten powinien nam zrobić niezłe kuku - odpadnięcia koła nie jestem pewien, ale bączka - jak najbardziej :PPP Nie - rzeczywistość wygrywa :PPPJednak muszę przyznać, że gra jako całośc wygląda dobrze...
Zdecydowanie rzeczywistość wygląda lepiej 😀 ( trochę ten tunel skopali w grze)
@yahoo123 Nie wiem na który ty filmik patrzałeś, ale na tym z F12010 widać więcej wody na asfalcie niż na tym po prawej stronie ;o.W pewnym momencie pogubiłem się, który to gra, a który real(nie zwróciłem uwagi nawet na HUD, dopiero w jakimiś komentarzu o tym przeczytałem ;o). Jednak tunel jest cienko zrobiony, lepiej to wygląda w Test Drive Unlimited 1-2 ;](wiem, że to przez silnik, dlatego mam nadzieje, ze F1 2011 powstanie już na nowym EGO z większą paletą barw)
Eee, a gdzie to migające czerwone światło, które pokazuje tył bolidu w deszczu? Bo ja na 720p żadnego nie widziałem… I dziwie się, że nie wyłączyli interfejsu na ten kawałek trasy, bo teraz pół ekranu zasłaniają elementy interfejsu. Zresztą i tak 99% graczy będzie w to grało góra „z pada” na 0% ustawieniach realizmu, bo nawet na 10% i bez wspomagań każdy zakręt na padzie to bączek, nie wspominając nawet o klawiaturze. Tylko mając dobre kółko dało by się pograć, nie licząc tego, że trzeba być mutantem. 😀
Skopali Tunel, ale tylko to reszta jak w realu. Jakby się HUDa pozbyli to bym stracił rachubę które jest które. No może po bolidach bym poznał
Przejazd przez tunel(gra świateł) dobitnie pokazuje, że, póki co, rzeczywistość nie ma się czego bać. 😉
Ciekawe kto tak precyzyjnie jechał aby zgrać się z filmikiem 😉
No no no ładna ta gra. Musze ją kupić jak kupie ową kiere, bo dla tej gry chyba będzie warto(moja teraźniejsza się zepsuła)