F1 2011: Życie kierowcy Formuły 1 [WIDEO]
![F1 2011: Życie kierowcy Formuły 1 [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/2f0a297c-091c-4a59-95aa-4313a7148545.jpeg)
Codemasters opublikowało nowy trailer F1 2011. Zwiastun - z fragmentami rozgrywki - pokazuje, jak wygląda życie kierowcy Formuły 1 w trakcie sezonu oraz odwzorowuje najważniejsze momenty tegorocznej batalii o tytuł mistrza. Na filmie możemy po raz pierwszy zobaczyć też samochodó bezpieczeństwa.
Nowy trailer F1 2011:
Czytaj dalej
28 odpowiedzi do “F1 2011: Życie kierowcy Formuły 1 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Codemasters opublikowało nowy trailer F1 2011. Zwiastun – z fragmentami rozgrywki – pokazuje, jak wygląda życie kierowcy Formuły 1 w trakcie sezonu oraz odwzorowuje najważniejsze momenty tegorocznej batalii o tytuł mistrza. Na filmie możemy po raz pierwszy zobaczyć też samochodó bezpieczeństwa.
Mam nadzieję, że safety carem będzie się dało pokierować.
@down Tak, najlepiej zrobić oddzielny tryb kariery opowiadający o życiu kierowcy safety-cara 😀
A teraz zagadka….wyzwanie…jakkolwiek to nazwać: kto mi udowodni, że newsowy screen to nie zdjęcie prawdziwego uścisku dłoni Massy lub Alonso z Vettelem lub Webberem tylko screen z gry ? 🙂
Tttttoo ten screen nad filmikiem to z gry jest??? o_O
Widać gołym okiem, że newsowy screen jest z gry. Nawet na filmiku jest…
@Karatakus|Poweidz mi dlaczego w grze miałby być Robert? Nie, że jestem jego antyfanem, uwielbiam go. Ale w tym sezonie nie ma go w stawce więc producenci umieszczą w grze Nicka, a nie dadzą tam Kubicy specjalnie dla garstki „najgorętszych” fanów z Polski
Nie ma to jak wprowadzac jeszcze wiecej bezsensownych 'ficzerow’. Jak mnie irytowala ta cala otoczka w F1 2010… Zamiast tego skupiliby sie na tym, zeby byla normalna telemetria (niekoniecznie wybitnie szczegolowa, ale zawsze) i bylo wiecej ustawien wozu. No i przydalby sie symulacyjny model sterowania bolidem na trudniejszym poziomie, bo w praktyce symulacji w 2010 bylo jak na lekarstwo. Ale gry i tak nie warto kupowac. Przy okazji 2010 Codies udowodnili, ze gdzies maja ludzi i wsparcie do wydanej gry.
Zamiast spatchowac gre (a byly tam naprawde niewiarygodnie proste do poprawy bledy) postanowili zostawic ja w tak slabym stanie na zasadzie 'kupia kolejna czesc, zeby nie uzerac sie z bledami’. Gratulacje.
@professor kazdej firmie i tak w gruncie rzeczy chodzi o zbicie jak najwiekszej pracy przy najmniejszym nakladdzie. Z tego co widze grafika identyczna. Ciekaw jestem co do sztucznej inteligencji. W 2010 nie popisali sie. Kierowcy bali sie kontaktu, latwo bylo ich wyprzedzic na do-hamowaniach. Nawet najtrudniejszy poziom trudnosci nie odzwierciedlal rzeczywistosci
@kdr112 – zdaje sobie sprawe, ze chca zarobic jak najwiecej trobiac jak najmniej. Problem w tym, ze dla mnie wszystko powinno miec jakies granice. Wydawanie nowej odslony zamiast potrzebnych patchow to po prostu bezczelnosc. Jak zauwazyles – grafika sie nie zmienila, a wiele rzeczy po staremu (bo i czym sie moga roznic tak podobne gry?). Powinni przynajmniej dac mozliwosc 'upgrade’u (za pomoca DLC) do obecnego sezonu, bo kupowanie nowej gry w sytuacji, gdy posiadasz 90% contentu to porazka.
Ludzie kupujący gry takie jak FIFA czy NHL jakoś nie jęczą że co roku to samo i mogli by wydać patcha. A tu takie jęczenie że szkoda czytać. Jeśli się tą grą interesujecie to czytaliście pewnie ile zmian mają wprowadzić i nie widze tu możliwości wydania patcha. KRS DRS nowe opony, bolidy, tory, zmienione AI a także całkowicie nowy system pitstopów, safty car, itp a dla niektórych to tyko nazwa się zmieniła.
0:48 – flying russian ;] wypadek Petrowa ;] dobre ;]
Miłośnicy arcadówek to mają fajno, nowy Dirt, NFS: The Run, nie tak dawno HP3, Split/Second, a teraz jeszcze F1 2011 i pewno coś jeszcze by się znalazło. Tymczasem moja DFGT pozostaje na bezrobociu.
@Laschlo – KRS, DRS, nowe opony, bolidy, tory – wszystkie te zmiany to nie jest nawet material na powazne DLC, a Ty mowisz, ze kwalifikuje sie to na pelnoprawna gre? Zarty sobie robisz? Takie wprowadzenie nowych opon to tylko zmiana kilku modyfikatorow w konfiguracji gry i inne malowanie na modelu opony. Gdzie tutaj skomplikowanie? Safety Car? Wprowadzenie DRS lub KRS? Srodowiska moderskie potrafia zrobic cos takiego w ciagu tygodnia do rFactor lub Race 07, a Ty mowisz, ze to zajmuje ROK dla developera?
@eaustachy80 – o ile nie przeraza Cie grafika to zainteresuj sie Race 07 (lub ktoryms z DLC). Na racedepartment lada chwila rusza liga dla noobow (w chwili obecnej dyskutujemy nt jej wygladu, samochodow, jakie wezma udzial i zasad) i bedzie swietna zabawa. Co prawda formuly pewnie nie bedzie (choc byc moze wybierzemy F3000, GP2 lub F1RR), ale bedzie to rozgrywka kulturalna i na poziomie. Wyscigi z ponad 20 okrazeniami, obowiazkowymi zjazdami do boxow i prawdziwymi kwalifikacjami. Kierownica by sie przydala
Heh, slawny paluch Vettela tez odtworzyli, grr.
Fajne robią te mody do gier teraz.
@Professor Widze że też grasz w symulatory to się powstrzymam od zbyt zjadliwego komentarza, ale gadasz głupoty. Sam współpracuje w tworzeniu paru modów i to wcale nie jest łatwa praca (mod w ciągu tygodnia hahahaha). Zobacz co zrobili w Racedepartament z F1 2010 i to tylko ułamek tego co ma być w 2011 a robią mod do tej pory. Myślisz że pare linijek w kodzie gry można zmienić?! |Jeśli ci się ta gra nie podoba to po prostu ją olej, a plujesz jadem na lewo i prawo. Bez urazy.
@Laschlo – gdzie ja napisalem, ze caly mod mozna stworzyc w ciagu tygodnia? Prosze Cie, jesli juz odnosisz sie do mojego komentarza to czytaj ze zrozumieniem. Caly mod powstaje na przestrzeni tygodni lub miesiecy, ale jego skladowe (np. zmiana przyczepnosci opon i sposobu ich degrdacji) to zwykla zabawa mnoznikami w plikach gry. Jesli chodzi o to, co ma byc w F 2011 to jestem sceptykiem. Juz teraz mialo byc wspaniale, a jest d d…, bo polowa rzeczy nie dziala jak trzeba.
Na lewo i prawo pluje jadem, bo nie podoba mi sie takie traktowanie producenta. W takich grach jak FIFA lub PES (w ktore sam nie gram) przynajmniej dostajesz skonczona gre. Tutaj dostalismy gre nieskonczona, ktorej nawet nie starano sie zalatac po premierze, a przystapiono do robienia kolejnego tytulu zmuszajac tym samym ludzi do kupna nowej odslony w pelnej cenie, jesli chca sie poscigac na poziomie.
Zgodze sie, ze przyklady uzycia DRS lub KRS moga wymagac dosc skomplikowanych modyfikacji w grze. Akurat te wybrane elementy to nie jest praca na tydzien, ale w rok pracy dodanie jedynie podstawowych elementow to naprawde nie duzo.
ale muzyka fajna:)
@Professor|Tu : „Safety Car? Wprowadzenie DRS lub KRS? Srodowiska moderskie potrafia zrobic cos takiego w ciagu tygodnia do rFactor lub Race 07″|Co do olania przez CM graczy po premierze to zgadzam się w 100% ale jak byś poczytał oficjalne forum dowiedział byś się dlaczego nie naprawili wielu błędów.
Samochodó ;P
@master95 |Mógłby być na tej samej zasadzie jak np. w Fifie. Jak zawodnik w prawdziwym świecie odniesie kontuzję(złamie nogę np) to nie masz go automatycznie kontuzjowanego w grze. Dlatego uważam, że twórcy powinni zostawić wybór graczom czy chcą Nicka czy Roberta.
Ogólnie prezentuje się naprawdę przywozicie, ale to wszystko co można pozytywnego powiedzieć. Wyprzedzanie tutaj to nie starannie przygotowane manewry na granicy przyczepności a zwykłe omijanie pachołków. Model jazdy totalnie arcadeowy. I do bólu uproszczone ustawienia bolidu. Szkoda , że twórcy nawet nie próbują zrobic konkurencji dla symulacji pokroju rFactora.
Jeśli nie zmienili modelu jazdy i możliwości ustawienia setupa to nadal nie jest ta gra dla, której warto kupić kierownice z force feedbackiem. Ale dla fanów padów i grania na klawiaturze całkiem spoko. Czekam na rFactora 2 🙂