Fallout 2: Powstaje remake na enginie Fallouta 4 [GALERIA]
![Fallout 2: Powstaje remake na enginie Fallouta 4 [GALERIA]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/bc24cec5-a34e-4e82-a5ca-68d6037b5745.jpeg)
Zdania co do Falloutów Bethesdy są, delikatnie mówiąc, podzielone. Oczywiście nie sposób odmówić twórcom Elder Scrollsów, że wprowadzili postapokaliptyczną markę do absolutnego growego mainstreamu. Trudno jednak pozbyć się wrażenia, że jednocześnie stracili oddany fandom pierwszych dwóch części. I nawet jeśli nie zraził go Fallout 3 i przebrnął jakoś przez Fallouta 4, to po Falloucie 76 pozostaje mu chyba tylko czekać na kolejne fanowskie mody.
Tych na szczęście nie brakuje, a jeden z nich – przeznaczony dla Fallouta 4 – zapowiada się nad wyraz ciekawie. Project Arroyo może być najciekawszym trójwymiarowym Falloutem od czasu New Vegas. Celem jego twórców jest bowiem odtworzenie Fallouta 2 we współczesnej oprawie graficznej i z widokiem z pierwszej osoby. Taka produkcja mogłaby też przekonać do – zdaniem wielu – najlepszej odsłony postapokaliptycznej serii tych graczy, których dotąd odstraszała antyczna oprawa graficzna i niedzisiejsza rozgrywka.
Niestety, na efekt końcowy pewnie jeszcze poczekamy kilka lat. Tych, którzy grali w Fallouta 2, nie trzeba uświadamiać, jak gigantyczna zawartość czeka na przeniesienie przez twórców Project Arroyo. Na razie udało im się dopiero skończyć prace nad Modoc – niewielką osadą rolniczą pomiędzy Norą a Kryptopolis, do której trafiamy na początku gry. Na szczęście twórcy nie omieszkali pochwalić się efektami swojej pracy już teraz:
Jeśli chcecie, aby Project Arroyo został szybciej ukończony, wystarczy odezwać się do stojącego za nim zespołu. Tworzący go zapaleńcy są świadomi, jak wiele pracy przed nimi i z otwartymi ramionami przyjmą każde wsparcie. Trzymajmy kciuki, by tylko wcześniej nie odezwała się do nich Bethesda z prośbą o porzucenie projektu…
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Fallout 2: Powstaje remake na enginie Fallouta 4 [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Już się nauczyłem, żeby nie jarać się takimi przedsięwzięciami, podobne inicjatywy tej skali, które doczekały się pełnego wydania można policzyć na palcach jednej ręki bardzo nieostrożnego pracownika tartaku.
@TokaMXoa Wiesz, już od 3 lat powstaje Fallout 4: New Vegas. Projekt narazie końca nie widzi. Więc tak, zgadzam się z tobą.
@SanZero, @TokaMXoa Jestem podobnego zadania. Za te dwa lata może wcześniej pewnie dowiemy się, że projekt umarł. Na początku zawsze jest fajnie, plany, kolejne raporty postępu, a potem długo nic, problemy i nara. Zobaczę to uwierzę.
@SanZero nie wspominając że od premiery Skyrima podobno tworzony jest Mortowind. 8 lat po premierze a projektu nadal nie ma.
@SanZero|Końca nie widzi? Aktualnie pokazali już kilka fragmentów gameplay’u. |@taz159357|Takie rzeczy nie szybko się tworzą. Ale jak pokazuje Morroblivion, nieraz się udają.
No właśnie jestem w trakcie gry w Fallouta 2 i wykonuję misję w Modoc związaną z nawiedzoną farmą. Ciekawe jak by gra wyglądała w pełnym 3D.
@mbwrobel|Jakby mieli ukręcić to już by to zrobili. Bo zasadniczo już to zrobili remake’owi trójki. Okazało się, że nielegalne jest branie plików dźwiękowych z innych gier.Remake New Vegas to obszedł, nagrywając dialogi na nowo. I jak na razie brzmią dobrze. Jakby nie patrzeć w obecnej formie Beth nie za bardzo ma jak ukręcić temu kark bez ukręcenia karku wszystkim modom, a mody są zasadniczo jednym z głównych atutów ich serii.
@Yakito – Dzizas nastepny szpecjalista od silników gier. Zakodowałeś w życiu chociaż jedną grę? Programujesz grafikę, fizykę lub gameplay lub AI? Twój komentarz powinno się nazwać: „Szpecjalista od Unreal 1998 Engine na którym napisano Bioshock 2”