56
29.08.2017, 12:28Lektura na 1 minutę

Fallout 4: Płatne mody zawitały do wersji PC [WIDEO]

Póki co tylko w ramach łatki beta, ale to tylko kwestia czasu.


Paweł „Cursian” Raban

Pamiętacie jeszcze tzw. Creation Club? Jeśli nie, rzućcie okiem na filmik z tegorocznego E3:

Najprościej mówiąc, chodzi o to, że obok darmowych modów pojawią się też płatne, na które trzeba wyłożyć tzw. kredyty, a więc w konsekwencji prawdziwą gotówkę. Wraz z dostępną w ramach bety łatką 1.10 do Fallouta 4 program zaliczył swój pecetowy debiut. Docelowo Creation Club ma wylądować także na konsolach, a w przyszłym miesiącu zawita do Skyrima: Special Edition.

Rzecz jasna, pojawiły się też pierwsze płatne modyfikacje. Raczej nie będziecie zadowoleni. W ręce graczy oddano po prostu garść nowych przedmiotów, między innymi plecak zwiększający udźwig bohatera, pancerz czyniący użytkownika niewidzialnym, obrzyna oraz... wzory malowania dla pip-boya i pancerz wspomagany dla konia (żartobliwe nawiązanie do niesławnego DLC z końską zbroją do Obliviona). By zachęcić graczy do przeglądania sklepu, Bethesda sypnęła każdemu 100 kredytów. Szczegóły znajdziecie w filmiku poniżej.

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3204

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze

Polecane